Idd. De diepte van de inbouw heb je al. Daar komt hooguit een paar cm bij. Zeg voorkant frame een cm voorbij de aansluiting.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:14 schreef cvboer het volgende:
Niet te moeilijk denken, die bocht die half in de muur zit, laat je zitten, de rest sloop je weg. Frame opstellen, en riool vanaf de bocht weer opnieuw opbouwen. Daarbij komt de wc ongeveer 18 cm naar voren, het is niet anders.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:21 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Gewoon het hele zwik iets meer naar voren, heb je op je plateau meer ruimte voor je pleepapier en potpourri.
Of je moet natuurlijk met je knieën tegen de deur aan komen.
Neem in ieder geval geen korte pot, dat poept slecht.
Welnee, als je die rioolbuis strak tegen de achtermuur legt, kom je hooguit 18 cm naar voren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:18 schreef jasperve het volgende:
Zodra ik het hele zaakje weg wil werken achter 1 wand verlies ik hierdoor 30 cm. Er blijft dan ongeveer 90 cm over vanaf het 'nieuwe' muurtje tot aan de deur. Dit lijkt me niet erg veel? of zou dit genoeg moeten zijn?
Ik zal zelf inderdaad ook aan een koofje te denken rond de afvoer pijp wat ik dan direct boven de pijp ook weer laat eindigen.
Dit kon ik inderdaad helaas pas zien na het weghalen van de tegels en het wegbikken van het cement rond de pijp. Had niet verwacht dat iemand het zo dom zou aanleggen. Maar dat is de manier waarop ze 10 jaar geleden kennelijk huizen bouwden. :/
Ja dat is zo. maar dan heb je toch nog steeds die bocht die uitsteekt als je daar geen koof voor maakt?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
Welnee, als je die rioolbuis strak tegen de achtermuur legt, kom je hooguit 18 cm naar voren.
Dat klopt. daar zal je dan iet omheen moeten maken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:54 schreef jasperve het volgende:
[..]
Ja dat is zo. maar dan heb je toch nog steeds die bocht die uitsteekt als je daar geen koof voor maakt?
Lach maar, ik moet nu ieder keer naar boven lopen om lekker te poepen.quote:
Ben ik even blij dat ik een ruime wc heb. Kan de benen wel strekken, zonder de muur te raken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:41 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Lach maar, ik moet nu ieder keer naar boven lopen om lekker te poepen.
Goed idee! Kan je ook kijken hoe die bocht op de standpijp zit? Misschien kan je een 45 graden mof spie er van maken en kom je iets korter uitquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:54 schreef koffielepel het volgende:
misschien als je 2x90 graden zou doen dat je iets verder in je muur komt maar dat is verre van ideaal en zou ik zelf niet doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |