Ik heb een uitgeknipte poster uit de hitkrant op een kussen geplakt om de liefde mee te bedirjven.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even mijn boyzone poster opzoeken
Waar werk je nu dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow, ontsla de lelijkste en neem mij aan![]()
Ik wil weer op kantoor werken
Ik heb je net al een baan als huisvrouw aangeboden en die accepteerde je nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow, ontsla de lelijkste en neem mij aan![]()
Ik wil weer op kantoor werken
Dan zit ik alleen thuis en dat is totaal niet sociaal.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb je net al een baan als huisvrouw aangeboden en die accepteerde je niet
megahoeren? Wat moet ik me daar bij voorstellenquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Is dicht maar er komt een nieuw megahoerencomplex met 200 hoeren.
Niet van die kleintjes.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:53 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
megahoeren? Wat moet ik me daar bij voorstellen
Zo goede baan alles.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ass. Bedrijfsleidster bij een Stichting Kringloopwinkel
Met een kut waar een man of 40-45 in kunnen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:53 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
megahoeren? Wat moet ik me daar bij voorstellen
Je mag dan toch ook naar de sportschool om in shape te blijven en bekkenoefeningen te doenquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan zit ik alleen thuis en dat is totaal niet sociaal.
ik las bekkenstootoefeningenquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je mag dan toch ook naar de sportschool om in shape te blijven en bekkenoefeningen te doen
ok, en naar de kroeg?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je mag dan toch ook naar de sportschool om in shape te blijven en bekkenoefeningen te doen
Tuurlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok, en naar de kroeg?
Mag ik ook blijven voetballen
Waar het hart vol van is ...quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik las bekkenstootoefeningen
ik werk in een winkel maar elan lacht mij daarom uitquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat doe je voor werk
en heb je al een studie gevonden?
werreke voor da cheldquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik werk in een winkel maar elan lacht mij daarom uit
en nee nog niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |