abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:02:36 #126
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_138026822
_O_

Ik hoop ook dat er ergens beelden zijn. Op Youtube nog niet iig.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:04:09 #127
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_138026860
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 18:18 schreef DeeBee het volgende:
Indiaase vrienden waren door het dolle heen en vonden het ongelofelijk legendarisch, super mooi. _O-

Echt een topprestatie. ^O^
Mooi is dat he, om dan het commentaar te horen uit een land waar zo'n sport WEL heel erg leeft. Net als Amerikaans commentaar als NL weer eens iets gaafs doet bij de World Baseball Classic. In NL zelf wordt zoiets totaal niet op waarde geschat -O-
pi_138027325
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
_O_
[ afbeelding ]

Ik hoop ook dat er ergens beelden zijn. Op Youtube nog niet iig.

^O^
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:45:16 #129
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_138028340
super baas _O_
  zaterdag 22 maart 2014 @ 01:33:12 #130
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_138029738
1 minuut bij het sport journaal _O_

Cricket O+
So confused when you're lost in the groove
  zaterdag 22 maart 2014 @ 01:47:21 #131
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_138029980
quote:
Dank, dank, dank
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_138035273
Is er een overzicht met links naar livestreams voor andere wedstrijden? Leuk om met een schuin oog cricket te kunnen kijken, terwijl ik met andere dingen bezig ben
  zaterdag 22 maart 2014 @ 15:36:24 #133
334746 The_Groove
pi_138042785
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:07 schreef Levitas het volgende:
Is er een overzicht met links naar livestreams voor andere wedstrijden? Leuk om met een schuin oog cricket te kunnen kijken, terwijl ik met andere dingen bezig ben
http://www.wiziwig.tv/com(...)s&discipline=cricket

Hier bij elke wedstrijd even kijken. 100% succes so far
pi_138043956
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 15:36 schreef The_Groove het volgende:

[..]

http://www.wiziwig.tv/com(...)s&discipline=cricket

Hier bij elke wedstrijd even kijken. 100% succes so far
_O_ En dicht bij HD ook nog!
pi_138044805
Hey, leuk. David "bumble" Lloyd bij Sky Sports. Ik heb David Lloyd ontmoet toen ik in Sydney bij de official ashes cricket luncheon aan het werk was. Ontzettend grappige man
pi_138045882
Flink wat onweer en nu ook regen.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 17:07:42 #137
334746 The_Groove
pi_138046119
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:30 schreef Levitas het volgende:
Hey, leuk. David "bumble" Lloyd bij Sky Sports. Ik heb David Lloyd ontmoet toen ik in Sydney bij de official ashes cricket luncheon aan het werk was. Ontzettend grappige man
_O_ Held. Wat gaaf je daar mocht werken! Puur toeval?

Heb je ooit zelf gecricket?
pi_138048017
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 17:07 schreef The_Groove het volgende:

[..]

_O_ Held. Wat gaaf je daar mocht werken! Puur toeval?

Heb je ooit zelf gecricket?
Ik heb in Australië stage gelopen bij een bedrijf dat veilingen organiseerde voor o.a goede doelen (Australian Red Cross, Ronald McDonald, etc.) om zo het goede doel te helpen geld in te zamelen. Maar ook sportverenigingen doen vaak aan "fundraising events". Denk aan NRL en AFL teams (rugby), waarbij ik verschillende prof teams heb gezien, en een ander event was dus de Ashes Cricket Luncheon ( dat was voor de AUS - ENG ashes serie eind 2013 in Australië)
Op dat moment begreep ik nog niet veel van cricket en ik vond het eigenlijk niet eens leuk. Ik wist wel dat er "wat belangrijke mensen" aanwezig zouden zijn, maar dat bleken later Sir Ian Botham, David Lloyd en Allan Border te zijn.

De enige foto die ik heb is deze (zie spoiler) en daar baal ik achteraf wel van. Het zijn regelrechte grootheden in de cricketwereld, maar dat wist ik dus niet :@ Pas toen de Ashes serie begon (in Perth, the WACA volgens mij), en ik een saaie stagedag had, ben ik begonnen met cricket kijken en het spelletje te leren kennen, én te waarderen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de middag zelf kon je lootjes kopen en daar werden prijzen onder verloot. Onder andere wat gesigneerde cricket bats, ballen en wat andere meuk. Eén man was vanuit Melbourne naar Sydney komen vliegen, paar lootjes gekocht, en won 2(!) van die gesigneerde cricket bats. Tot overmaat van ramp, kon hij ze dus niet mee terug nemen in het vliegtuig (geen baggage o.i.d). Toen hij mij dat vertelde vroeg ik meteen wat hij ervoor wilde hebben, want ik had wel een australisch nichtje die heel erg van cricket houdt. Maar hij had ze al aan iemand anders beloofd.
* Levitas baalt nog harder
pi_138048563
Wat zuur voor Engeland trouwens! Regen en onweer zorgt ervoor dat ze vroegtijdig stoppen met spelen en ENG verliest met 9 runs door de D/L methode.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 18:21:53 #140
334746 The_Groove
pi_138048806
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 18:15 schreef Levitas het volgende:
Wat zuur voor Engeland trouwens! Regen en onweer zorgt ervoor dat ze vroegtijdig stoppen met spelen en ENG verliest met 9 runs door de D/L methode.
De kromme gerechtigheid van de DL methode. Bij 20/20's slaat het bijna nergens op. Al geloof ik best dat Nieuw-Zeeland had gewonnen. Is niet veel dit WK die Engelsen.

Vet van je stage! Mooie manier om er mee in aanraking te komen voor het eerst.
Hier was het een luie zomer toen ik 9 was en een veel oudere broer die ooit in een ver verleden had gecricket (Met Job, Daan en Coen van Bunge)
Sinds dien verslaafd aan het spelletje :Y Als het even kan speel ik in de zomer dubbele weekenden, ga ik op tour naar Engeland en speel ik 2x per maand door de week ook nog wedstrijden.
pi_138049384
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 18:21 schreef The_Groove het volgende:
Als het even kan speel ik in de zomer dubbele weekenden, ga ik op tour naar Engeland en speel ik 2x per maand door de week ook nog wedstrijden.
Wow, wat gaaf zeg! Ik wou dat ik deze sport wat eerder had leren kennen. Had ik misschien een lokaal cricket clubje kunnen zoeken om daar wat mee te spelen. Nu ben ik daar IMO wat te oud voor en loop ik veel te veel achter op de rest van spelers van mijn leeftij (24 jaar)

Je speelt het in Nederland, of woon je in het buitenland?
  zaterdag 22 maart 2014 @ 19:47:28 #142
334746 The_Groove
pi_138051834
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 18:37 schreef Levitas het volgende:

[..]

Wow, wat gaaf zeg! Ik wou dat ik deze sport wat eerder had leren kennen. Had ik misschien een lokaal cricket clubje kunnen zoeken om daar wat mee te spelen. Nu ben ik daar IMO wat te oud voor en loop ik veel te veel achter op de rest van spelers van mijn leeftij (24 jaar)

Je speelt het in Nederland, of woon je in het buitenland?
Haha, zo moet je er niet over denken!
Genoeg 24 jarige die nog nooit gecricket hebben en wel gewoon beginnen (Ik kan het weten, zelf ook 24 :P )Het kan soms wel even duren voordat je echt gaat presteren maar al snel kom je achter je kwaliteiten en kan je daar op concentreren. Genoeg niveau's in Nederland waar je ook de kans krijgt om dan te bowlen of hoog in de order te batten. Overigens, goeie fielders (Dus snel en goed kunnen vangen/stoppen) zijn ook waardevol, dus als je al een beetje atletische bent kan je alsnog van waarde zijn voor je team.

Als je een beetje balgevoel hebt is cricket vanaf het begin al leuk. Veel hockeyers, tennissers en honkballers gezien die sowieso met batten al snel stappen zetten. Het is allemaal hetzelfde principe alleen een iets andere techniek (en slagmiddel)

Ik speel gewoon in Nederland! Er valt genoeg te cricketen in Nederland als je weet waar je moet zijn :) Waar woon je ongeveer? dan kan ik best wat tips geven waar goede clubs zitten die teams hebben waar je bij zo bij kan aansluiten en er goeie trainingen zijn (Zelfs voor lagere senioren)
pi_138053009
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:47 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Haha, zo moet je er niet over denken!
Genoeg 24 jarige die nog nooit gecricket hebben en wel gewoon beginnen (Ik kan het weten, zelf ook 24 :P )Het kan soms wel even duren voordat je echt gaat presteren maar al snel kom je achter je kwaliteiten en kan je daar op concentreren. Genoeg niveau's in Nederland waar je ook de kans krijgt om dan te bowlen of hoog in de order te batten. Overigens, goeie fielders (Dus snel en goed kunnen vangen/stoppen) zijn ook waardevol, dus als je al een beetje atletische bent kan je alsnog van waarde zijn voor je team.

Als je een beetje balgevoel hebt is cricket vanaf het begin al leuk. Veel hockeyers, tennissers en honkballers gezien die sowieso met batten al snel stappen zetten. Het is allemaal hetzelfde principe alleen een iets andere techniek (en slagmiddel)

Ik speel gewoon in Nederland! Er valt genoeg te cricketen in Nederland als je weet waar je moet zijn :) Waar woon je ongeveer? dan kan ik best wat tips geven waar goede clubs zitten die teams hebben waar je bij zo bij kan aansluiten en er goeie trainingen zijn (Zelfs voor lagere senioren)
Ik stuur je een DM, praten we daar verder! :)
pi_138066250
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:30 schreef Levitas het volgende:
Dat is 1 van de vaste commentatoren bij Sky en inderdaad een ontzettend grappige man. Ooit in een pub in Birmingham een woordje mee gewisselt.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_138067626
Australië staat maar ongelukkig te fielden. Paar gemiste vangballen, paar boundaries die makkelijk voorkomen hadden moeten worden.
Pakistan staat op 83/2/10

Pakistan gaat ff hard.. 114/2/12.

[ Bericht 12% gewijzigd door Levitas op 23-03-2014 11:28:46 ]
pi_138068825
Pakistan op 191 runs na de eerste innings. Dat wordt een onmogelijke opgave voor Australië.
pi_138069479
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 12:14 schreef Levitas het volgende:
Pakistan op 191 runs na de eerste innings. Dat wordt een onmogelijke opgave voor Australië.
Tja, onmogelijke opgave. Waar hebben we dat eerder gehoord :9

Edit: 44 uit 5 overs.
Redelijk begin.
pi_138069879
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 12:37 schreef Max23 het volgende:

[..]

Tja, onmogelijke opgave. Waar hebben we dat eerder gehoord :9

Edit: 44 uit 5 overs.
Redelijk begin.
Zeker waar ja. Enneh, lekkere start voor Australië wel. Veel boundaries (87/2 nu)
Maxwell _O_
pi_138069967
Wat een bal is dat zeg, wilde hij hem onthoofden of zo _O-
pi_138069993
102/2 na 8 overs. Hoeveel had Nederland tegen Ierland na 8 overs?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')