Ze bevestigen alleen dat de KNCB het volgens de regels heeft gedaan. Wat er verder achter de schermen is gebeurd, daar kijkt de ICC niet naar.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:26 schreef borisz het volgende:
ICC accepteert uitleg KNCB over Gruijters.
Dat is een beetje het lot van kleinere sporten in Nederland. Je komt alleen in het nieuws bij schandalen. Voor de sport zelf is amper interesse. Een paar jaar geleden heeft de NOS een verslaggever meegestuurd naar het WK en zond ook samenvattingen uit. Dat was toen heel bijzonder.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:53 schreef bartrid het volgende:
Jammer dat cricket zo in het nieuws moet komen in Nederland. Het heeft ook de internationale pers gehaald..
http://www.theguardian.co(...)njury-world-twenty20
Jinxquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:06 schreef Levitas het volgende:
Nederland staat goed te fielden. Laten absoluut geen boundaries toe![]()
Technische gezien moet er een nieuwe blessure aan het licht komen. Gruijters wou geen mri omdat hij dondersgoed weet dat hij de pineut zou zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:34 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ze bevestigen alleen dat de KNCB het volgens de regels heeft gedaan. Wat er verder achter de schermen is gebeurd, daar kijkt de ICC niet naar.
En daarmee bedoel ik dus dat de MRI scan van Gruijters opzettelijk door de KNCB zou zijn uitgevoerd, enkel en alleen om Gruijters in te kunnen ruilen voor Cooper (en het dus volgens de regeltjes te kunnen doen).
Dat gaat de KNCB verder uitzoeken, volgens de afgevaardigde van de KNCB die vanmiddag op Eurosport co-commentator was
Dan zul je toch (met een flinke runrate) van Ierland moeten winnen en hopen dat UAE wint van Zimbabwe.quote:
Daar kan ik me dus helemaal niks bij voorstellen. En alleen daarom zou ik het al willen zien. Dat klasse verschil tussen NL en ENG moet wel zo gigantisch groot zijn...quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:23 schreef bartrid het volgende:
Zou wel leuk zijn om weer eens Engeland tegen Nederland te zien.
We hebben een offday van Ierland nodig denk ik. Aan de andere kant zou ik vooraf nooit hebben gedacht dat Nepal een kans maakte tegen Afghanistan en zie wat er gebeurt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dan zul je toch (met een flinke runrate) van Ierland moeten winnen en hopen dat UAE wint van Zimbabwe.
Ik ben er bang voor..
Zimbabwe heeft uiteindelijk makkelijk gewonnen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:55 schreef Levitas het volgende:
UAE op 116/9. ZIM op 80/5 met nog 10 overs te spelen. Moet raar lopen wil ZIM dit nog verliezen.
Opgave voor NL is duidelijk, maar niet simpel: Winnen van Ierland met een ruime runrate...
Toch?
Daar word je voor gecompenseerd, uiteindelijk telt de Net Run Rate:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zimbabwe heeft uiteindelijk makkelijk gewonnen.
Wat gebeurt er trouwens als Nederland als tweede moet batten? Dan kunnen ze niet met een ruime runrate winnen toch?
Is runrate niet relatief? Dus gebaseerd op het aantal overs dat een team gespeeld heeft?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zimbabwe heeft uiteindelijk makkelijk gewonnen.
Wat gebeurt er trouwens als Nederland als tweede moet batten? Dan kunnen ze niet met een ruime runrate winnen toch?
Ik las jankbalk.Het wordt idd bijna onmogelijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:42 schreef Max23 het volgende:
Oh iemand heeft op twitter het volgende gezet:
janbalk @janbalk 1 min.
Om door te gaan moet Nederland Ierland verslaan met ongeveer 60 runs of met 6 overs te gaan. Lijkt een onmogelijke opgave... #cricket
Volgens live commentaar welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |