Je kunt wel ouderwets rotzooien als je in de put zit. Goed voor een toekomstige biografie!quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook![]()
Nog ff en de slippers kunnen van zolder
No worries, ik heb nog weken om mijn lente TT te plaatsenquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:56 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Haha sorry Pis, ik dacht dat ik no way snel genoeg zou zijn
![]()
Nou die bio kan nu al gevuld worden met alle fobieën en stickers! Maar ze is wel lief.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je kunt wel ouderwets rotzooien als je in de put zit. Goed voor een toekomstige biografie!
Mag of kun je op gewone slippers lopen Duz?quote:
Straks wel weer denk ik. Met mate, gewoon iets voor thuis.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag of kun je op gewone slippers lopen Duz?
quote:
Wat zul je extra shine hebben! Het is ook zo lekker om je fijn in goeie kleding te voelen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan mijn mooie nieuwe blousejes aan.Ze zitten steeds beter door m'n goede shape.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan mijn mooie nieuwe blousejes aan.Ze zitten steeds beter door m'n goede shape.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben vandaag vrij en ik zag opeens dat er n zeeman in de stad zit
Oh daar in dat steegje? Goed dat je het zegt want daar kom ik echt NOOITquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:16 schreef Memento-Mori het volgende:
markt! waar eerst de wat kleinere AH zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |