abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:17:18 #251
111528 Viajero
Who dares wins
pi_137727409
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:15 schreef ReplaR het volgende:

[..]

:')

Leg geen woorden in mijn mond.
Sorry, ik dacht dat je het eens was met Wilders. Zo kom je wel over in elk geval.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_137727413
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:15 schreef Viajero het volgende:

[..]

Het probleem is niet "Marokkanen", het probleem is criminaliteit. En dat zou je kunnen oplossen door bv politie meer rechten te geven, en door de wet aan te passen zodat criminaliteit harder bestraft wordt.
Marokkanen en criminaliteit.

Juist , die link ja.

Voor de rest lijk je Wilders wel.
pi_137727427
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:15 schreef Viajero het volgende:

[..]

Het probleem is niet "Marokkanen", het probleem is criminaliteit. En dat zou je kunnen oplossen door bv politie meer rechten te geven, en door de wet aan te passen zodat criminaliteit harder bestraft wordt.
Criminaliteit mag al harder bestraft worden, het probleem is dat rechters dat niet doen. Tevens ken ik geen groep die Marokkanen meer haat dan de groep geïntegreerde Marokkaanse meisjes.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_137727460
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:05 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Verschil.
Hitler maakte de joden zwart dmv leugens.
(Nogal wat) Marokkanen doen dat zichzelf aan door bovenaan meerdere negatieve lijsten te staan.
Juist. (met kleine aanpassing)
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:19:25 #255
111528 Viajero
Who dares wins
pi_137727464
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:17 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Marokkanen en criminaliteit.

Juist , die link ja.

Voor de rest lijk je Wilders wel.
Ah, want criminaliteit door Nederlanders, Antilianen, Somaliers, Kampers en Turken is geen probleem? Criminaliteit wordt pas een probleem als er Marokkanen bij betrokken zijn?

En ik lijk absoluut niet op WIlders. Ik zoek echte oplossingen ipv een bevolkingsgroep zwart te maken.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_137727468
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:14 schreef IPA35 het volgende:
Mijn moeder gaat het voor hem zitten opnemen haha.
Racist.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_137727471
Wilders maakt mooi gebruik van het collectieve minderwaardigheidscomplex en uitzonderingspositie van de Joden.

Zijn uitspraken tov de Islam zijn inderdaad gelijkaardig aan die van de Nazi's tav de Joden in de periode 1935-1939.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:20:28 #258
365082 IPA35
Patriarch
pi_137727490
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:19 schreef waht het volgende:

[..]

Racist.
Ik?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:21:05 #259
111528 Viajero
Who dares wins
pi_137727507
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Criminaliteit mag al harder bestraft worden, het probleem is dat rechters dat niet doen. Tevens ken ik geen groep die Marokkanen meer haat dan de groep geïntegreerde Marokkaanse meisjes.
Geintegreerde Marokkaanse meisjes zijn ook Marokkanen, en worden dus ook gehaat en moeten dus ook weg. Begin je het een beetje te begrijpen nu?
pi_137727557
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:20 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ik?
Je had het over je moeder.
pi_137727573
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:21 schreef Viajero het volgende:

[..]

Geintegreerde Marokkaanse meisjes zijn ook Marokkanen, en worden dus ook gehaat en moeten dus ook weg. Begin je het een beetje te begrijpen nu?
We mogen best discrimineren op basis van geslacht.
pi_137727591
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:21 schreef Viajero het volgende:

[..]

Je doet werkelijk alsof Wilders heeft opgeroepen om alle Marokkanen het land uit te deporteren.

Met de trein neem ik aan?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:24:52 #263
111528 Viajero
Who dares wins
pi_137727608
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:23 schreef waht het volgende:

[..]

We mogen best discrimineren op basis van geslacht.
Maar dat doet Wilders niet. Hij zegt niet "minder mannelijke Marokkanen", hij zegt "minder Marokkanen".

Sorry goed geintegreerde Marokkaanse meisjes, maar ook jullie moeten weg.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:25:33 #264
111528 Viajero
Who dares wins
pi_137727625
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:24 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Je doet werkelijk alsof Wilders heeft opgeroepen om alle Marokkanen het land uit te deporteren.

Hoe interpreteer jij die uitspraak dan? Hij heeft het wel vaker over het land uitschoppen en dergelijke.
pi_137727664
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:25 schreef Viajero het volgende:

[..]

Hoe interpreteer jij die uitspraak dan? Hij heeft het wel vaker over het land uitschoppen en dergelijke.
Harde aanpak / uitzetten van dat deel waar heel veel mensen een hekel aan heeft.

Ook de goed geïntegreerde Marokkaanse meisjes.
pi_137727687
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:24 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

En jij doet alsof je onder een steen leeft en niet weet dat Wilders de afgelopen +-8 jaar alleen maar bezig is met gegeneraliseer en dingen die tegen discriminatie aan zitten. Als hij een keer teruggefloten wordt rectificeert hij z'n uitspraken weer met 'jah maar ik bedoelde natuurlijk die en die toen ik een hele bevolkingsgroep aanwees'.
pi_137727732
Grappig, ze werden naar Nederland gehaald. Op handen gedragen ,hoe meer hoe beter. Ze hebben de economie opgebouwd en wat is onze dank??? :

"Get the hell out of my land"
pi_137727786
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:29 schreef Peunage het volgende:

[..]

En jij doet alsof je onder een steen leeft en niet weet dat Wilders de afgelopen +-8 jaar alleen maar bezig is met gegeneraliseer en dingen die tegen discriminatie aan zitten. Als hij een keer teruggefloten wordt rectificeert hij z'n uitspraken weer met 'jah maar ik bedoelde natuurlijk die en die toen ik een hele bevolkingsgroep aanwees'.
Ik reageer nu op deze vergelijking en deze uitspraak.

En hoe is de ontwikkeling van de Marokkanen problematiek de afgelopen +-8 jaar verlopen?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:35:00 #269
155616 Proximo
For god, king & country
pi_137727823
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:31 schreef Skillsy het volgende:
Grappig, ze werden naar Nederland gehaald. Op handen gedragen ,hoe meer hoe beter. Ze hebben de economie opgebouwd en wat is onze dank??? :

Ja, ze hebben stuk voor stuk vanaf generatie 1 een onmiskenbare bijdrage aan de samenleving geleverd.

Opgebouwd, doe normaal :')
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_137727865
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:31 schreef Skillsy het volgende:

Lees je eens in , in hun ontwikkeling en vooral hun bijdrage aan dit land.
pi_137727904
Ik vind geert wilders ook een soort Hitler figuur. Alleen dan met een democratisch, c-liberaal "jasje"

Hij heeft zelfs gezegd dat het niet mogelijk is dat moslims geïntegreerd kunnen zijn. Ze zouden dan 'liegen omwille islam' met andere woorden takiya plegen. Daarom kun je moslims altijd wantrouwen, volgens hem dan.

vrijdag 14 maart 2014 @ 12:39:03 #272
111528 Viajero
Who dares wins
pi_137727919
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:28 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Harde aanpak / uitzetten van dat deel waar heel veel mensen een hekel aan heeft.

Ook de goed geïntegreerde Marokkaanse meisjes.
Maar dat is dus niet wat er gezegd wordt. Er wordt gezegd "Marokkanen". Niet "criminele Marokkanen". Niet "slecht geintegreerde Marokkanen".
pi_137727923
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:24 schreef Viajero het volgende:

[..]

Maar dat doet Wilders niet. Hij zegt niet "minder mannelijke Marokkanen", hij zegt "minder Marokkanen".

Sorry goed geintegreerde Marokkaanse meisjes, maar ook jullie moeten weg.
Wilders is dan ook enkel uit op electoraal gewin, en het plebs wil Marokkanen verbannen.
pi_137727934
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:33 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ik reageer nu op deze vergelijking en deze uitspraak.

En hoe is de ontwikkeling van de Marokkanen problematiek de afgelopen +-8 jaar verlopen?
In deze uitspraak zegt hij letterlijk dat hij minder Marokkanen in Den Haag wil. Niet minder criminele Marokkanen, maar Marokkanen in het algemeen. Want hij had het al eerder gehad over minder criminaliteit en overlast en voegde daarna 'EN Marokkanen' hier aan toe. Alsof Marokkanen per definitie gelijk staan aan overlast en criminaliteit.

Nou weet ik natuurlijk wat de reactie van rechts en PVV-ers hier op is; "ja maar de statistieken zus en zo".

En zo is de cirkel weer rond. Er wordt gedaan alsof iemand die statistieken ontkent. Terwijl dat niet zo is.
pi_137728161
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:39 schreef Peunage het volgende:

[..]

In deze uitspraak zegt hij letterlijk dat hij minder Marokkanen in Den Haag wil. Niet minder criminele Marokkanen, maar Marokkanen in het algemeen. Want hij had het al eerder gehad over minder criminaliteit en overlast en voegde daarna 'EN Marokkanen' hier aan toe. Alsof Marokkanen per definitie gelijk staan aan overlast en criminaliteit.

Nou weet ik natuurlijk wat de reactie van rechts en PVV-ers hier op is; "ja maar de statistieken zus en zo".

En zo is de cirkel weer rond. Er wordt gedaan alsof iemand die statistieken ontkent. Terwijl dat niet zo is.
En als iemand (op rechts) de reële problemen benoemt komt links weer met de racisme / nazi kaart.

Dus ja , die cirkel moet wel eens doorbroken worden onderhand.

In Den Haag (waar ik woon) is er een reëel probleem met Marokkanen in sommige wijken.

Dus ik ben het , in dit geval , volkomen met Wilders eens , beter minder dan meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')