SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Thanksquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd, ziet er wel chill uit verder
Wel een debiele manier van omgaan met door de mand vallenquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah gaaf man
[..]
Klopt. Ze zegt dat ik moet stoppen met zeuren en als ik niet zeg wie mij dit verteld heeft dan blijft de deur bij haar dicht. Tja..
Als je wil kan ik de FOK! knokploeg wel bij elkaar roepenquote:
Mijn wat?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel kut
sterkte
[..]
verander je PI
Nou ik wil geen namen noemen. Ik heb als naam gezegd 'de hele familie'. Ik ga gewoon geen specifieke namen noemen omdat ik geen ruzie wil veroorzaken binnen de familie, nu weet ze dat het daar wegkomt maar ze weet niet van wiequote:Op donderdag 13 maart 2014 11:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Wel een debiele manier van omgaan met door de mand vallen
Sowieso rare manier van omgaan met je kinderen.
Kun je er niet iets van maken van "Ik zeg jou wie mij dit heeft verteld, maar dan wil ik de hele waarheid van jou horen." ofzo?
dat ding dat zn tong uitsteektquote:
Ah ja, en sowieso werd er ook gezegd dat de hele familie het wist toch? Dus dan zou het ook van iedereen kunnen komen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik wil geen namen noemen. Ik heb als naam gezegd 'de hele familie'. Ik ga gewoon geen specifieke namen noemen omdat ik geen ruzie wil veroorzaken binnen de familie, nu weet ze dat het daar wegkomt maar ze weet niet van wie
het geeft toch altijd een bepaalde lading aan een post..quote:
Ik bedoelde de OPquote:
Thanksquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah ja, en sowieso werd er ook gezegd dat de hele familie het wist toch? Dus dan zou het ook van iedereen kunnen komen.
Maar echt een vaag verhaal en vaag dat er op deze manier mee omgegaan wordt...
Ik hoop dat het allemaal een beetje goed blijft lopen mopje
POP dat komt mij bekend voor, volgens mij heb ik dat ook wel eens moeten doenquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik moet vandaag een persoonlijk ontwikkelings plan schrijven (POP), maar geen zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |