Tijd om nieuwe/extra vrienden te zoeken dus. Zorg dat je naast dat vaste groepje zelf ook andere vrienden hebt, mijn ervaring is dat er dan altijd wel iemand is die zin heeft om wat te gaan doen als je wat voorstelt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:18 schreef EiPet het volgende:
alleen heeft een groot aantal van mijn vrienden de laatste tijd op de een of andere manier totaal geen interesse meer in mij en elkaar, behalve wanneer het hen zelf uitkomt zeg maar.. Bovendien moeten de dingen die ze willen doen vooral niet te veel moeite zijn, want dan haken ze af en gaan ze thuis op de bank zitten (over die met een relatie maar niet gesproken want die zijn al helemaal vaak weken van de aardbodem af/onbereikbaar)
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zou eens beginnen met het stoppen van jouw leven te vergelijken met die van anderen.
Dit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zou eens beginnen met het stoppen van jouw leven te vergelijken met die van anderen.
Nou ja, het vergelijken en tot de conclusie komen dat je leven ook leuker kan kan ook als een soort schop onder je kont dienen natuurlijk, om wat meer je best te doen om er wat van te maken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Mja er zijn altijd mensen die het ''leuker/beter'' hebben dan jij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:27 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou ja, het vergelijken en tot de conclusie komen dat je leven ook leuker kan kan ook als een soort schop onder je kont dienen natuurlijk om wat meer je best te doen om er wat van te maken.
Het lijkt hem blijkbaar leuk, anders zou hij het niet ook willen. Je verlangt over het algemeen niet naar zaken die je niet leuk lijken natuurlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mja er zijn altijd mensen die het ''leuker/beter'' hebben dan jij.
Daarbij vind ik ook dat hij zelf moet bepalen hoe hij zijn leven leuker kan maken.
Wil hij een relatie/werk/op vakantie omdat hij dat zelf leuk vindt of omdat zijn vrienden dat allemaal doen?
Met dat laatste ben ik het niet helemaal eens, ik ken mensen die iets leuk probeerden te vinden omdat het zeg maar algemeen leuk gevonden werd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:39 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Het lijkt hem blijkbaar leuk, anders zou hij het niet ook willen. Je verlangt over het algemeen niet naar zaken die je niet leuk lijken natuurlijk.
Dat heb ik zelf eigenlijk niet dus had geen idee waar je het over had, maar nu snap ik wat je bedoeltquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het niet helemaal eens, ik ken mensen die iets leuk probeerden te vinden omdat het zeg maar algemeen leuk gevonden werd.
Als in, de meeste mensen vinden iets leuk dus moet ik dat ook maar leuk gaan vinden, snap je wat ik bedoel?
Dit kan inderdaad erg leuk zijn. Zeker rond deze tijd, gewoon naar het warmste plekje van nederland gaan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:22 schreef zarGon het volgende:
Even een simpele vraag: je hebt een Studenten OV-chipkaart, waarom stap je 's ochtends niet in de trein om naar plekken te gaan die je nog niet/nooit hebt gezien?
Als ik mezelf ga vergelijken met een miljonair voel ik me ook ineens minder blij..quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:10 schreef Phlogi2013 het volgende:
je voelt je hoe je je voelt, andermans leven doet er niet zo toe
Dit heb ik ook gedaan, geweldige ervaring!quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:22 schreef zarGon het volgende:
Even een simpele vraag: je hebt een Studenten OV-chipkaart, waarom stap je 's ochtends niet in de trein om naar plekken te gaan die je nog niet/nooit hebt gezien?
Ik doe dingen op mijn TV, en nu?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit heb ik ook gedaan, geweldige ervaring!
En TS, 1 tip kan ik je nog geven....zet die tv gewoon uit en raak dat ding niet meer aan
Ga wat anders doen. Ik zit liever achter de PC en -doe- dingen. Tuurlijk is het niet alles, maar het is oneindig veel beter dan achter die tv rond blijven hangen
-Op- je tv? En nu...maar hopen dat ie nog binnen de garantieperiode zitquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik doe dingen op mijn TV, en nu?
Achter je PC zitten klopt ook niet als je het zo wilt bekijken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
-Op- je tv? En nu...maar hopen dat ie nog binnen de garantieperiode zit
Maar daar gaat ie tenminste niet kapot vanquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Achter je PC zitten klopt ook niet als je het zo wilt bekijken.
Nja ik kan me god zij dank opzich ook prima alleen vermaken, alleen het moet allemaal niet te lang gaan duren..quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mja er zijn altijd mensen die het ''leuker/beter'' hebben dan jij.
Daarbij vind ik ook dat hij zelf moet bepalen hoe hij zijn leven leuker kan maken.
Wil hij een relatie/werk/op vakantie omdat hij dat zelf leuk vindt of omdat zijn vrienden dat allemaal doen?
Ik probeer die TV al zo veel mogelijk te vermijden. Overdag game en Tv-kijk ik sowieso niet, maar 's avonds, als ik de was al heb gedaan, mijn studiewerk is gedaan, mijn sportuurtje is verstreken, resteert er verder ook niet zo heel veel..quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit heb ik ook gedaan, geweldige ervaring!
En TS, 1 tip kan ik je nog geven....zet die tv gewoon uit en raak dat ding niet meer aan
Ga wat anders doen. Ik zit liever achter de PC en -doe- dingen. Tuurlijk is het niet alles, maar het is oneindig veel beter dan achter die tv rond blijven hangen
Zit je bij een sportclub? Of bij een andere club? Misschien ook het contact met leuke collega's van je bijbaan wat op een hoger pitje zetten?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:57 schreef EiPet het volgende:
[..]
Nja ik kan me god zij dank opzich ook prima alleen vermaken, alleen het moet allemaal niet te lang gaan duren..
Ongeveer 1/2 jaar terug studeerde ik ook veel op mezelf, maar dat kon ik dan afwisselen door 's avonds met iemand op een terras te gaan zitten ofzo... Maar die vrienden verdwijnen langzaam maar zeker uit mijn leven steeds meer, en heb geen idee hoe ik nieuwe contacten op doe op het moment.
Ik zat/ zit bij de een sportschool samen met een (ex?) goede vriend.. Samen een abonnement genomen in november, maar de laatste tijd laat hij niets meer van zich horen, en als ik hem vraag om iets te gaan doen krijg ik alleen maar rare ontwijkende antwoorden... Zit niet helemaal lekker in zijn vel, en als ik op whatsapp kijk (ik geef toe, gaat een beetje ver), naar zijn laatst-online tijd, dan is dat ook regelmatig 1/2 dagen geleden ofzo.... Hij trekt zich helemaal terug uit het sociale leven, is volgens mij een beetje depressief dus dat schiet ook niet echt op...quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:00 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Zit je bij een sportclub? Of bij een andere club? Misschien ook het contact met leuke collega's van je bijbaan wat op een hoger pitje zetten?
n
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |