abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137683049
Zo... Dacht even mijn haar donkerbruin rood te verven. En heb het mijn zusje en haar vriendin laten doen. Ze deden beide de helft van mijn haar. Wat er nu is gebeurt is dat mijn uitgroei goed is. De ene kant een redelijk mooie rode kleur heeft. En de andere kant alleen rode plukken.

Dit is gekomen omdat ze zijn begonnen met de haargroei zoals het op het pakje stond. Vervolgens hebben ze de plukken gedaan beide de helft. De ene heeft het echt goed ingesmeert. De andere heeft het zowat droog gelaten.

Mijn vraag is nu. Als ik nu gewoon een nieuw pakje koop en mijn hele haar opnieuw doe. Zal dat dan werken?
pi_137683078
Misschien als je het gaat verven dat het dan wel lukt.
  Spellchecker donderdag 13 maart 2014 @ 06:47:55 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_137683199
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 05:45 schreef Krijgnouwat het volgende:
Misschien als je het gaat verven dat het dan wel lukt.
Dan is het goed gebeurd bedoel je? ;)
Als ze het goed ingesmeerd hebben tenminste ....
pi_137683222
Allebei de helft.... Daar gaat het al mis. Waarom heeft eentje niet alles gedaan? Ik zou als ik jou was advies inwinnen bij een kapper ipv op eigen houtje verder gaan.
pi_137683291
Ik zou lekker een mousse nemen, zeker als je naar een 'normale' kleur toewil zijn die goed te vinden en werken ze prima. Ik heb zelf lang haar en ik gebruik 2 pakjes mousse (van de action, van het kruidvat, van john frieda maakt eigenlijk niet zoveel uit, tot nu toe bleef de action-mousse het langste ziten). Dat is hetzelfde idee, alleen is het veel makkelijker in te smeren. Ik begin altijd netjes met m'n haarwortels, maar ergens halverwege m'n hoofd wordt dat zo'n zooitje dat ik het gewoon afmaak alsof ik mijn haar grondig shampoo. Dan een ander pakje voor je lengtes en voor je punten, 30 minuutjes ofzo laten zitten en uitspoelen. Ik heb er nog nooit problemen zoals vlekken of ongekleurde plekken mee gehad, zelfs niet toen mijn vriendje het kleurpoeder mixte met conditioner in plaats van ontwikkelvloeistof. :D

En ja, ik verfde het ook altijd bij de kapper maar weet wel waar je aan begint. Alles wat langer is dan schouderlang haar komt een toeslag bij, dus ben je gerust 70-90 euro kwijt voor alleen verven. En je uitgroei wil je na een tijdje ook bij laten werken, of je moet het uitgroeien maar dan vinden veel mensen het mooier om weer dichtbij hun eigen kleur te verven... Ergo steeds ga je terug.
Thuispakjes kosten 2x3 euro (action) of 2x10 euro (syoss, l'Oreal). Maar wacht voor de betere merken gewoon even op een 1+1 gratis actie bij het Kruidvat :)
pi_137683971
Nooit door twee mensen je haar laten verven, er is er altijd een die het behoorlijk verneukt, je kan dezelfde verf weer kopen en die er nogmaals geheel insmeren.
pi_137684147
Als het echt hele plukken zijn, zou ik niet zelf opnieuw gaan verven. Het haar wat al goed geverfd is, valt dan misschien (veel) donkerder uit (daar gaat dan tenslotte 2x de aangeraden tijd overheen) en dan blijf je dus dat probleem houden. Ik ben geen expert, maar ik denk dat er weinig anders op zit dan of naar de kapper gaan, of een donkerdere kleur pakken en het nogmaals compleet verven (en dit keer door 1 iemand laten doen en zorgen voor voldoende verf :)).

Edit, en als je een gokje wil wagen dan zijn er ook color removers te koop (oa Kruidvat eigen merk). Misschien dat proberen en dan nogmaals compleet verven.
pi_137686207
Nee, wel opnieuw.
Ja doei.
pi_137687743
Hoppa, gewoon opnieuw, heb ik wel eens gedaan met een mislukte coupe soleil, kleurtje erover en klaar. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Spellchecker donderdag 13 maart 2014 @ 13:27:33 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_137691529
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:35 schreef LittleLady het volgende:
Nooit door twee mensen je haar laten verven, er is er altijd een die het behoorlijk verneukt, je kan dezelfde verf weer kopen en die er nogmaals geheel insmeren.
Gewoon allebei de kant laten doen die ze nog niet gedaan hadden :D
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:28:18 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137691555
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:27 schreef maily het volgende:

[..]

Gewoon allebei de kant laten doen die ze nog niet gedaan hadden :D
Briljant.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')