https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laagste in 24 uur op BTC-equote:
Goh, voorspelbaarquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:58 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Goh, voorspelbaar
Net toen ik wou inkopen
Heb geen geldquote:
Jup, en die dingen zijn nog best groot trouwensquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weernix.
Oh, kreeg jij trouwens je tanden mee?
Ik niet
Ja heb ze wel eens gezienquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jup, en die dingen zijn nog best groot trouwens.
trusten baasquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:12 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga eens even slapen.
Tot morgen kinderen
Jij en LTC gaan toch niet samen dus inb4 crashquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:13 schreef roislecxe het volgende:
Heb mn BTC omgezet in LTC dus t zou leuk zijn als die vannacht even naar de 20 springt
Trustenquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:12 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga eens even slapen.
Tot morgen kinderen
No way dat ik dat ga lezenquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stiekem heb je het toch gelezen he dikkie. Gna gna.
Niet?quote:
Neequote:
Ik ga zo mijn tanden poetsen hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 02:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Neeen het is nu wel mooi geweest met die vieze tanden verhalen hier
Ook flossenquote:Op donderdag 13 maart 2014 02:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn tanden poetsen hoor!
Gaat niet met beugelquote:
Ragen of stoken danquote:
Heb ik niet/past nietquote:
Smeerlapquote:
Nou jaquote:
quote:
Dadelijk flos ik jou eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 02:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dadelijk flos ik jou eensIk zie niet hoe ik daar om vroeg, in een topic wat de hele tijd over tanden gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is: Je bent zelf een flossen.
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Precies daardoor vroeg je er zelf omquote:Op donderdag 13 maart 2014 02:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe ik daar om vroeg, in een topic wat de hele tijd over tanden gaat
En het is: Je bent zelf een flossen.
Riiightt..quote:Op donderdag 13 maart 2014 02:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Precies daardoor vroeg je er zelf om
GoT+OB+TAquote:Op donderdag 13 maart 2014 02:29 schreef Maxbet het volgende:
Orange is the new black duurt ook nog wel even. Juni geloof ik pas
Ik zeg het weer, NOBL heeft de beste devquote:rofo:
Regarding CoinMarket
This is only if they go down for good and our community loses NOBL. I have personally emailed and PM'd them asking at least for a list of accounts and addresses of people who still have NOBL on their exchange.
Myself and the ambassadors are tentatively planning something to allow at least a fairly solid recovery of lost NOBL. It is inspired by and similar to the Poloniex system when they got hacked (thanks Polo).
What we will need is a list of addresses paid to and from CoinMarket and amounts of NOBL still locked up on the exchange (Please PM these). We'll be looking at CoinMarket wallet addresses and the amounts and see as best where we can which left the exchange and never got recovered. This may take some time (we will get PM'd a number of phoney amounts and we have to make sure we aren't getting scammed) - a new block explorer or two at this point would be ideal and we're trying to get on more today.
At set intervals we will payout the community an even % of lost coin until the entire amount has been repaid over a couple of weeks. Edit: To keep it simple we will *probably* do it in NOBL. We want to do this in a way that rallies the community, covers the losses, does it at a relatively fast time but does not affect the exchange rate of NOBL too strongly.
This is something that is in the works and will happen - we just want some feedback, information and ideas to make sure we do it right and in a way that supports everyone and keeps it fair.
Pfff. Is de pijn inmiddels al over?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Maar om je vraag te beantwoorden, het gaat wel. Vandaag geopereerd en sinds 7 uur weer thuis maar met de pijn valt het gelukkig mee.
Verstandskiezen laten trekkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 07:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pfff. Is de pijn inmiddels al over?
Wat had je?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pfff. Is de pijn inmiddels al over?
Wat had je?
Mijn wangen zijn een beetje opgezwollen en mijn speeksel is wat rood, maar voor de rest valt het meequote:
Ik heb de eerste 2 dagen niet geslapen toenquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
[..]
Mijn wangen zijn een beetje opgezwollen en mijn speeksel is wat rood, maar voor de rest valt het mee.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 02:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dadelijk flos ik jou eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Valt wel mee tochquote:
Oh.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:47 schreef TimKuik het volgende:
Zo te zien is Coinmarket weer up. Ik zeg: Withdraw indien je er nog coins op hebt staan.
OPEN JE OREN!!!quote:
Wil ik ookquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:47 schreef Zith het volgende:
2 bitcoins verkocht om dezen te kopen
https://www.facebook.com/(...)6227557437318&type=3
http://www.helipal.com/dji-phantom-2-gps-drone-rtf.html
Deze G vliegt gewoon 17 minuten op full speed![]()
Coinmarket doet het weer!quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:27 schreef Spatieloos het volgende:
Rare coinmarket. Maar ik heb nog hoop dat ik het terug krijg, en zo niet dan moet ik het maar proberen te accepteren.
Wist het al.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wist het al.
Heb bijna alle altcoins terug, behalve KARMA en DGB. Ook blijft bitcoin hangen, maar gelukkig meerendeel terug![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* 10^6920849832490842018942082494212
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:43 schreef Spatieloos het volgende:
Raar, die andere gast had wel zijn DGB terug.
Nicequote:Op donderdag 13 maart 2014 18:43 schreef Spatieloos het volgende:
1.1 miljoen DGB keer 70 satoshi is? 0.77 BTC? Oh dat is wel aardig fucking veel.
quote:
heb ook mn leafs en usde er af kunnen halen. alleen noble en btc staat al een paar dagen vast.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wist het al.
Heb bijna alle altcoins terug, behalve KARMA en DGB. Ook blijft bitcoin hangen, maar gelukkig meerendeel terug![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* 10^6920849832490842018942082494212
Nope, denk dat ik zelfs helemaal stop met minen zodra het warmer wordt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ging jij trouwens ook nog van die KnC apparaten kopen?
Maar je NOBL kan nog vergoed worden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:36 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
heb ook mn leafs en usde er af kunnen halen. alleen noble en btc staat al een paar dagen vast.
alleen als je kan bewijzen dat je noble hebt toch? en wordt niet volledig vergoedt, alleen een percentage.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar je NOBL kan nog vergoed worden.
Ja, maar dat is al meer dan de andere devs doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:40 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
alleen als je kan bewijzen dat je noble hebt toch? en wordt niet volledig vergoedt, alleen een percentage.
Raar, mijn NOBL ging gewoon in 1xquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:36 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
heb ook mn leafs en usde er af kunnen halen. alleen noble en btc staat al een paar dagen vast.
zeker, heel nobel van ze als ze het echt doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, maar dat is al meer dan de andere devs doen.
Waarschijnlijk heb ik het op de verkeerde dag geprobeerd. vandaag gaat alles smooth.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Raar, mijn NOBL ging gewoon in 1x
Geduld openbaart beloningquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:44 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik het op de verkeerde dag geprobeerd. vandaag gaat alles smooth.
Alleen nu nog op een fatsoenlijke exchange komen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:43 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
zeker, heel nobel van ze als ze het echt doen.
Ja dat is wel raarquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:47 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
blijf het toch wel vreemd vinden dat de eigenaar al een week nix laat weten.
haha collectors item. zonde om op te eten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ben allang blij dat ik bijna alles terug heb, dit moet ik vieren met een pilletje Bitcoin.
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=32890
Koop er 2 en eet er 1.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:51 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
haha collectors item. zonde om op te eten.
best lastig om de 2e te laten liggen als de 1e begint uit te werken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Koop er 2 en eet er 1.
Opgelost, slotje.
Verstop hem dan voordat hij begint te werken!quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:53 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
best lastig om de 2e te laten liggen als de 1e begint uit te werken.
heb je nu wel alles naar wallets of gewoon naar een andere exchange?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ben allang blij dat ik bijna alles terug heb, dit moet ik vieren met een pilletje Bitcoin.
Junkiequote:Op donderdag 13 maart 2014 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
Andere exchange, ik zal het nooit leren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
heb je nu wel alles naar wallets of gewoon naar een andere exchange?
Wat een zelfkennisquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Andere exchange, ik zal het nooit leren.
De reden is dat ik geen zin heb op wallets op mijn laptop te zetten terwijl ik deze week weer op mijn kapotte computer wil. Ook blijf ik gewoon een idioot.
XTC onschuldig noemenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen die af en toe bijna onschuldige genotsmiddelen gebruiken junkie noemen
Ik zal je nog eens proberen te waarschuwenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ik zal het nooit leren.
Ook blijf ik gewoon een idioot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |