Die ken ik nog nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Eens. Vind sowieso Geogaddi het interessantste BoC album trouwens, lekker duister en dubbelzinnig.
De Bo van Bobquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die ken ik nog nietGa later wel meer luisteren, alleen die twee albums kwamen toevallig langs omdat ik inmiddels bij de Bo ben in mijn luistermissie.
Vind Karma Police en Subterrenean Homesick Alien geen slechte nummers hoor, maar Paranoid Android en Let Down kan ik echt niet aanhoren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:57 schreef Tchock het volgende:
Ik vind je cijfers voor de nummers op OK Computer niet alleen veel te laag, maar ook nog totaal willekeurig. Paranoid Android een 2, Karma Police een 4,5? Wat? Let Down 1,5? Subterrenean Homesick Alien een 4!?! Make up your mind!
Hele dag Blur luistereenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:03 schreef Tchock het volgende:
Alles of veel van:
Amon Tobin
Andy Stott
Aphex Twin
Band of Horses
Band of Skulls
Battles
Beach Boys
Beatles
Black Keys
Bloc Party
Blur
Boards of Canada
... En dan nog wat losse albums.
Haha, ja. Wat vond je van Velociraptor? Ik vond het maar matigjes. Met Funeral, For Emma, OK Computer en Silent Alarm heb je wel vier van mijn lievelingsalbums te pakken zegquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hele dag Blur luistereen![]()
Toevallig hebben we nog paar dezelfde albums ook
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:44 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Lucky nog het minste nummer van het album. Dat is gewoon een rock-ballad met gitaarsolo die elke band kan maken.
Wel de minste van die vier met een factor tien ongeveer, laat daar geen twijfel over bestaan. Maar zeker een heel leuk album.quote:
Het luistert over het algemeen prima weg en een paar nummers die ik extra vet vind. Beetje apart stemgeluid. Haal de band er vrij makkelijk uit altijd. Prima album in ieder geval.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, ja. Wat vond je van Velociraptor? Ik vond het maar matigjes. Met Funeral, For Emma, OK Computer en Silent Alarm heb je wel vier van mijn lievelingsalbums te pakken zeg
Nee, dat is expres. Dat is simpelweg niet een van mijn favoriete albums. Ken ook niet elk nummer even goed om heel eerlijk te zijn, dat geldt voor die andere vier niet. Bij de eerste zes tracks zitten er wel vier met de maximale score.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Overigens apart dat je JD niet bij die 4 pakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |