abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137831951
Wel genomen idd, maar 42.000 is toch juist veel voor zo'n Vivaro ofniet? Hopelijk full-options :P
Nee, toch niet
pi_137832042
Godver, m'n fiets is gister gejat bij de bushalte :(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_137832071
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:42 schreef trolley het volgende:
Godver, m'n fiets is gister gejat bij de bushalte :(
Te voet naar de bushalte gaan. Altijd.

Vuistregels, in Eindhoven staat mijn fiets niet los aan de weg, station of bushalte.
pi_137832084
quote:
9s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:03 schreef Solidberg het volgende:
Kreeg vanochtend nog een rit van Assen naar Zierikzee, in een Opel Vivaro ;( 2.0 CDTI, bj 2012 met 114pk en heeft een nieuwwaarde van 42.000, wtf 8)7

Reis terug naar Groningen duurt overigens 5 uur -O-
Een Transit in de personenvervoer uitvoering(9 zitplekken, beklede deuren, getinte achterramen e.d.) zit ook al om en nabij de 50.000,- :')
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_137832125
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Te voet naar de bushalte gaan. Altijd.

Vuistregels, in Eindhoven staat mijn fiets niet los aan de weg, station of bushalte.
Mja, ik had hem op slot staan, inclusief nog een normaal hangslot aan het fietsrek. Dus dit zijn sowieso profs geweest. Tevens stonden er vier fietsen toen ik m'n fiets er bij zette, gisteravond toen ik terug kwam welgeteld nul !!!

Ik woon dan ook niet in zo'n massale stad, ik woon gewoon in een durpje in Friesland, waar men blijkbaar te goed van vertrouwen is :'(

Edit: Ik weet al waarom ik te goed van vertrouwen ben/was --> Intelligente mensen beter van vertrouwen :+ _O-

[ Bericht 17% gewijzigd door trolley op 17-03-2014 10:08:27 ]
pi_137832664
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:46 schreef trolley het volgende:

[..]

Mja, ik had hem op slot staan, inclusief nog een normaal hangslot aan het fietsrek. Dus dit zijn sowieso profs geweest. Tevens stonden er vier fietsen toen ik m'n fiets er bij zette, gisteravond toen ik terug kwam welgeteld nul !!!

Ik woon dan ook niet in zo'n massale stad, ik woon gewoon in een durpje in Friesland, waar men blijkbaar te goed van vertrouwen is :'(

Edit: Ik weet al waarom ik te goed van vertrouwen ben/was --> Intelligente mensen beter van vertrouwen :+ _O-
Nu snap ik ook de achterliggende rede waarom ik mensen zo goed vertrouw :+
pi_137833306
Lol. :P Maar wel lullig dat je fiets weg is.
Your opinion of me is none of my business.
pi_137833464
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:34 schreef Sarasi het volgende:
Lol. :P Maar wel lullig dat je fiets weg is.
Nogal ja. Vandaag of morgen maar aangifte doen bij de politie, al zal het wel niet veel helpen .. Heb ik in ieder geval die bureau-ambtenaren weer 10 - 15 minuten gefrustreerd met het opnemen van een fietsendiefstal-aangifte :D -O-
pi_137833652
Heb niet eens een kettingslot op mijn fiets, maar is nog nuet gestolen hier in Groningen :P
Nu maar wachten totdat de auto aankomt, ritje van 3 uur zo :D
Nee, toch niet
pi_137833700
Ik heb ook nooit een kettingslot en maar 1 keer een gejatte fiets gehad. En dat in en rond Rotterdam.

Die ene keer had ik trouwens alleen maar een kettingslot, maar dat was een hele goedkope die je zo los kon trekken zo bleek achteraf :')
pi_137833701
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:46 schreef Solidberg het volgende:
Heb niet eens een kettingslot op mijn fiets, maar is nog nuet gestolen hier in Groningen :P
Nu maar wachten totdat de auto aankomt, ritje van 3 uur zo :D
Mijn fiets is ook nog nooit gestolen. Woon al 2+ jaar in Groningen, fiets staat altijd buiten en is al tien jaar oud oid maar nog in topconditie! O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_137833781
Vriend van me kreeg laatst zijn kettingslot niet meer open. Een keer met je volle gewicht er in hangen en hij is los :')
  maandag 17 maart 2014 @ 10:51:32 #188
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137833811
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:50 schreef Viezze het volgende:
Vriend van me kreeg laatst zijn kettingslot niet meer open. Een keer met je volle gewicht er in hangen en hij is los :')
Maar die gozer had zeker een lichaamsmassa van ~100KG
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_137833914
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:51 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Maar die gozer had zeker een lichaamsmassa van ~100KG
Nee niet eens. Maar het was ook zo'n goedkoop ding.

Zelf had ik zo'n ART3 goedgekeurd slot, die krijg je volgens mij echt met geen mogelijkheid door.
pi_137834384
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:54 schreef Viezze het volgende:

[..]

Nee niet eens. Maar het was ook zo'n goedkoop ding.

Zelf had ik zo'n ART3 goedgekeurd slot, die krijg je volgens mij echt met geen mogelijkheid door.
Ook die krijg je wel open hoor. :) Enige wat je nodig bent is een flinke betonschaar.
pi_137834424
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:54 schreef Viezze het volgende:

[..]

Hahaha, binnen twee minuten. ;)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 17 maart 2014 @ 11:12:22 #192
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137834454
ALLESSSHH KAN KAPOT!!!!!
pi_137834494
Nou, nog 30 minuten wachten op de Vivaro, waarschijnlijk moet ie eerst nog schoongemaakt worden etc :')
Nee, toch niet
pi_137834525
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:11 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hahaha, binnen twee minuten. ;)
Ja als je twee minuten aan een slot staat te trekken valt dat zeker niet op :')

Hoewel ik iemand ken die zijn eigen slot aan het doorzagen was op station Groningen en het wel 10 minuten duurde voor iemand kwam vragen wat hij aan het doen was :+
pi_137834617
De mastery car was een VW Up trouwens :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_137834650
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:14 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja als je twee minuten aan een slot staat te trekken valt dat zeker niet op :')

Hoewel ik iemand ken die zijn eigen slot aan het doorzagen was op station Groningen en het wel 10 minuten duurde voor iemand kwam vragen wat hij aan het doen was :+
Daarom. Het ontmoedigd wel (helaas.) had ook altijd een ART3 slot aan mijn fiets bij Delfzijl Centraal. :P Op een dag was echter alleen mijn achterwiel gejat. Voorwiel + fiets en slot zaten nog netjes vast aan het rek, hoewel ze wel hadden geprobeerd het slot open te krijgen.
Helaas omdat als ze de hele fiets zouden hebben gejat, ik een nieuwe zou hebben gekregen, nu zei de verzekering echter " jammer dan" en moest ik zelf een nieuw achterwiel kopen.
pi_137834691
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 23:13 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Grappig, mijn pa heeft eind jaren '70/begin jaren '80 net zoiets gedaan in China, fabrieken ontwerpen en adviseren bij het bouwen. Dat was dan wel een hele andere tijd, maar het blijft een mooi, eigenaardig en interessant land. Ben je er zelf al eens geweest?
Nog niet, staat wel op het programma, hij moet rond de zomer waarschijnlijk naar Brazilië voor een korte klus, dan is het de bedoeling dat ik tijdelijk in de gaten ga houden dat alles op schema blijft lopen. Dat betekent ook dat de Audi + chauffeur een tijdje mijn vervoersmiddel wordt ;)
pi_137834822
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:19 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Nog niet, staat wel op het programma, hij moet rond de zomer waarschijnlijk naar Brazilië voor een korte klus, dan is het de bedoeling dat ik tijdelijk in de gaten ga houden dat alles op schema blijft lopen. Dat betekent ook dat de Audi + chauffeur een tijdje mijn vervoersmiddel wordt ;)
Als je geen zin hebt, dan doe ik het wel hoor :+
Nee, toch niet
pi_137835584
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:17 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Daarom. Het ontmoedigd wel (helaas.) had ook altijd een ART3 slot aan mijn fiets bij Delfzijl Centraal. :P Op een dag was echter alleen mijn achterwiel gejat. Voorwiel + fiets en slot zaten nog netjes vast aan het rek, hoewel ze wel hadden geprobeerd het slot open te krijgen.
Helaas omdat als ze de hele fiets zouden hebben gejat, ik een nieuwe zou hebben gekregen, nu zei de verzekering echter " jammer dan" en moest ik zelf een nieuw achterwiel kopen.
Dan waren het prutsers. ART3 stelt echt niks voor. Vanaf ART5 wordt het lastig.

En dat heb ik ook een keer gehad ja. Achterlijk gedoe. In mijn geval was de fiets een week later alsnog gejat trouwens. Dat regel ik zelf wel. Kom nou. Ik ben helemaal niet van het tillen van de verzekering, maar dat soort flauwekul werk ik niet aan mee :W
  maandag 17 maart 2014 @ 11:48:07 #200
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137835614
Iemand zit me al een paar weken te treiteren. Steeds als ik op school kom staat die schoonheid van een Bentley Continental GT V8 volledig in het zicht.
Wat een bazenbak blijft zo'n ding.

Edit: die Bentley zal wel een ART53 slot hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')