SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:30 schreef Kiprollade het volgende:
Wacht het gewoon af en zeik niet zo altijd van "AAAAAH HET IS AL HALF 2 EN IK HEB NOG GEEN SALARIS, SNEL EASYWAY BELLEN EN IK STUUR EEN ADVOCAAT OP ZE AF!!!!!!!!!!!!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Wacht het gewoon af en zeik niet zo altijd van "AAAAAH HET IS AL HALF 2 EN IK HEB NOG GEEN SALARIS, SNEL EASYWAY BELLEN EN IK STUUR EEN ADVOCAAT OP ZE AF!!!!!!!!!!!!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wacht het gewoon af en zeik niet zo altijd van "AAAAAH HET IS AL HALF 2 EN IK HEB NOG GEEN SALARIS, SNEL EASYWAY BELLEN EN IK STUUR EEN ADVOCAAT OP ZE AF!!!!!!!!!!!!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ik vind wachten op een auto altijd wel relax. Een beetje koffie drinken, zitten en met de receptioniste babbelen, prima.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:13 schreef Solidberg het volgende:
Nou, nog 30 minuten wachten op de Vivaro, waarschijnlijk moet ie eerst nog schoongemaakt worden etc
Wacht het gewoon af en zeik niet zo altijd van "AAAAAH HET IS AL HALF 2 EN IK HEB NOG GEEN SALARIS, SNEL EASYWAY BELLEN EN IK STUUR EEN ADVOCAAT OP ZE AF!!!!!!!!!!!!"Maar ik heb wel financiële deadlines jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speel niet met mijn privéquote:Op maandag 17 maart 2014 15:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar ik heb wel financiële deadlines ja
Heb ik dat ff gemist? Wat heb je uitgespookt?quote:Op maandag 17 maart 2014 15:27 schreef RTS91 het volgende:
Hier ook, valt toch even tegen door die boete
Flink te hard gereden.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:49 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Heb ik dat ff gemist? Wat heb je uitgespookt?
quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:25 schreef RenaultSport het volgende:
Heb de mail van die boekhouder voor het loon nog niet gehad, ook niet in de spam. Ook nog niet gebeld voor morgen , nog nooit door EW gebelt trouwens xD
Jij vindt ¤0,00 'niet onaardig'?quote:
Hij heeft gewerkt door EW zelf te bellen als ik me niet vergis.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:07 schreef trolley het volgende:
[..]
[..]
Jij vindt ¤0,00 'niet onaardig'?
Ah, dat verklaart e.e.a.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:11 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Hij heeft gewerkt door EW zelf te bellen als ik me niet vergis.
Uh huh, dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 17 maart 2014 17:17 schreef trolley het volgende:
Was ook meer een troll-reactie eerlijk toegegeven, ghehe
Mocht het nodig zijn PM ik je welquote:Op maandag 17 maart 2014 11:23 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt, dan doe ik het wel hoor
Laatst belde ik om 18 uur en toen waren ze nog met minstens drie aanwezig, dus er is hoopquote:Op maandag 17 maart 2014 17:34 schreef Schaafkaas het volgende:
Kantooruren van EW zijn officieel alweer voorbij, maar ik ben nog niet gebeld
Die chauffeur heb ik ook niet nodig,overigens boetes zullen in China niet al te hoog zijn ofwelquote:Op maandag 17 maart 2014 17:41 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Mocht het nodig zijn PM ik je wel
Treurig is dat hequote:Op maandag 17 maart 2014 18:36 schreef Viezze het volgende:
[..]
Laatst belde ik om 18 uur en toen waren ze nog met minstens drie aanwezig, dus er is hoop
Overigens had de tweede auto van vandaag een compleet lege tank, zo verschrikkelijk kansloos
Wat de fak?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:08 schreef Sarasi het volgende:
Ik wil mijn karma terug. 800E weg, relatie uit, looptraining geannuleerd, en nu is mijn pinpas weg.En niet gebeld voor werk vorige week!
Zo, dat gaat lekker danquote:Op maandag 17 maart 2014 19:08 schreef Sarasi het volgende:
Ik wil mijn karma terug. 800E weg, relatie uit, looptraining geannuleerd, en nu is mijn pinpas weg.En niet gebeld voor werk vorige week!
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:08 schreef Sarasi het volgende:
Llllang verhaal. En een beetje privé. Maar op mijn initiatief iig.quote:
In dat geval, ga je mee klemzuipen dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:12 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Llllang verhaal. En een beetje privé. Maar op mijn initiatief iig.
Pfff, sterkte ermee!quote:Op maandag 17 maart 2014 19:08 schreef Sarasi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |