Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:53 schreef TommieAH het volgende:
Hallo nieuwe collega's! Gisteren aangenomen als Hiker bij EW!
Weer een nieuwe collega!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:53 schreef TommieAH het volgende:
Hallo nieuwe collega's! Gisteren aangenomen als Hiker bij EW!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Schaafkaas: is de foto uit de goede hoek genomen zo?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:13 schreef Kiprollade het volgende:
Hier is de gave C1 dan. Ik vond hem zo gaaf dat ik hem heb laten verlagen en een paar onderdelen blauw heb laten spuiten, cool he? En check vooral die spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Schaafkaas: is de foto uit de goede hoek genomen zo?
Ik vind 'm perfect![]()
Die man van die vrachtwagen keek me heel raar aan toen ik de kofferklep open deed om er vervolgens een foto van te makenquote:
Tja, dat zie je ook niet elke dagquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:18 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Die man van die vrachtwagen keek me heel raar aan toen ik de kofferklep open deed om er vervolgens een foto van te maken
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:13 schreef Kiprollade het volgende:
Hier is de gave C1 dan. Ik vond hem zo gaaf dat ik hem heb laten verlagen en een paar onderdelen blauw heb laten spuiten, cool he? En check vooral die spoiler
Als je daar de straatstenen niet mee uit de grond trekt weet ik het ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Schaafkaas: is de foto uit de goede hoek genomen zo?
Heb ik jaren geleden ook gedaan en ook een diploma voor gehaald, maar verder dan het zwembad ben ik eigenlijk nooit gekomenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:13 schreef Amoeba het volgende:
Zo maar eens het water in voor m'n eerste duiklessen.
Ik ga in de 'meivakantie' een week naar Egypte om te duiken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is weer een saaie zaterdagmiddag, ik ga weer eens kansloos over Autoscout enzo zitten surfen. Heerlijk wegdromen is dat altijd
[..]
Heb ik jaren geleden ook gedaan en ook een diploma voor gehaald, maar verder dan het zwembad ben ik eigenlijk nooit gekomen![]()
Idem voor snorkelen, heb ik ook 3 diploma's van, maar buiten een zwembad nog nooit gedaan.
Dat vraag ik me ook wel eens afquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:29 schreef MuurStraat het volgende:
Wat is het toch met die Skoda liefde hier. Zijn fijne wagens maar zo mooi nou toch ook weer niet?
Dikke S-klasse?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:18 schreef MuurStraat het volgende:
Mooie boel, Pap besteld voor het eerst een nieuwe auto in zijn leven.. helaas wel aan de verkeerde kant van de wereld, komen Chinese platen op
Dat snap ik ook niet nee. Goed, ze zijn goedkoop, maar voor dat geld kan je toch een véél leuker tweedehandsje vinden?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:14 schreef CitroenFrance het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan die Dacia Logan.. Motor is goed hoor, maar het weggedrag is drie x niks. Maar ja, heb er toch 1 weten te verkopen aan een oud stel vandaag!
Als ik in een Mercedes zou willen zitten dan bel ik wel een taxiquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:09 schreef zazzel het volgende:
Pff.. m'n Benz staat al dik een maand te koop en gewoon 0 interesse. Word je toch moedeloos van!
Ging ook nog m'n accu kapot deze week
Ding rijdt als een baasquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als ik in een Mercedes zou willen zitten dan bel ik wel een taxi
Een Mercedes C-klasse mogen ze anders best voor mijn deur zettenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als ik in een Mercedes zou willen zitten dan bel ik wel een taxi
Scheelt dat het maandag uitbetaald wordtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:23 schreef RobinhoAjax het volgende:
Drama zeg... salaris over januari was te laag, maar t resterende (oke t gaat over 40 euro misschien, maar toch) wordt gewoon een maand vooruit geschoven. Vind ik best wel matig eigenlijk
Wow balen! Maar dan zal je pa in NL ook geen matige bak rijden?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:11 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Audi A6L, en ik ga er gewoon nooit in rijden
Oei ja dan kan het ook echt niet anders he. Anders wordt het wel een heel karig maandjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:25 schreef zazzel het volgende:
[..]
Scheelt dat het maandag uitbetaald wordt![]()
Maar ik heb wel eens een voorschot gekregen, omdat ze 300 euro vergeten waren...
Woont je pa daar dan ofzo?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:11 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Audi A6L, en ik ga er gewoon nooit in rijden
40 euro is best veel hoor, aangezien ik nog 1,75 uur uitbetaald krijg over januariquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:23 schreef RobinhoAjax het volgende:
Drama zeg... salaris over januari was te laag, maar t resterende (oke t gaat over 40 euro misschien, maar toch) wordt gewoon een maand vooruit geschoven. Vind ik best wel matig eigenlijk
M'n pa heeft de afgelopen jaren ook elk jaar een andere leasel gehad, shortlease. Had je je auto net ingereden kon je de volgende al uitzoeken. Maar vaak kwam het er op neer dat er gewoon exact dezelfde kwam.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ooit een jaar in Saudi-Arabia gewoond (en m'n pa 3 jaar). Ouders hebben daar toen een auto gekocht. Toen m'n pa weer terug kwam in Nederland kreeg hij eigenlijk vrij snel een baan met leaseauto en was die bak uit Saudi dus niet meer nodig, maar de auto's waren daar zó goedkoop, dat we dat ding gewoon met winst verkocht hebben hier![]()
Overigens heeft m'n pa daar 3 jaar gezeten en daar had ie ook een auto van de zaak. Gewoon 3 verschillende auto's gehad in die 3 jaar
Klopt, maar deze mensen willen boeien het dus niet dat er een Dacia logo opstaat. Maar voor hetzelfde geld heb je inderdaad een leukere 2dehandsje. Tot nu toe zijn die nieuwe modellen motorisch goed, omdat daar dezelfde motor in zit als bij de nieuwe Clio. Bij de vorige 1.6 kon je op het gaspedaal trappen, kwam de wagen amper vooruitquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet nee. Goed, ze zijn goedkoop, maar voor dat geld kan je toch een véél leuker tweedehandsje vinden?
Dus je verstuurt om half 4 's nachts een mailtje naar het bedrijf waarvoor je wilt werken?quote:Op zondag 16 maart 2014 03:34 schreef Amoeba het volgende:
Zo, mailtje is de deur uit. Binnenkort een try-out en daarna beginnen aan het rijbewijs A2.
Nee.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:12 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Dus je verstuurt om half 4 's nachts een mailtje naar het bedrijf waarvoor je wilt werken?
Haha, dat zou faal zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:12 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Dus je verstuurt om half 4 's nachts een mailtje naar het bedrijf waarvoor je wilt werken?
Oh ja. Ik ben nog niet helemaal wakker, excuses.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee.
Rijbewijs A2 is een motorrijbewijs.
quote:Op zondag 16 maart 2014 03:34 schreef Amoeba het volgende:
Zo, mailtje is de deur uit. Binnenkort een try-out en daarna beginnen aan het rijbewijs A2.
Zal vast, mijn sportbril op sterkte(voor het mountainbiken) was ook richting de 200,-quote:Op zondag 16 maart 2014 11:02 schreef Amoeba het volgende:
Moet goffetomme ook een duikbril kopen omdat ik een schele mol ben. Zelfs onder water zijn mijn ogen gewoon ruk. Zal wel weer minimaal 150 euro kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |