3 jaar gevangenisstraf met 1 jaar TBS.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:09 schreef RTS91 het volgende:
Werd weer eens tijd voor een bekeuring. 7 te hard binnen de bebouwde kom om 1:30 in de nacht....53 eu. Crimineel.
Ik vrees dat die Touran echt drama is. Had laatst de 1.4 met 140pk mee, en die ging nog wel, maar nu krijg ik de 1.2 met 105pk...quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:22 schreef ManScat het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan Groningen - Warmond en Laren - Drachten in een Hyundai i10 en een Fiat 500![]()
Wel eindelijk weer eens werk, dus ben er wel tevreden mee.
Boefjequote:Op donderdag 13 maart 2014 16:09 schreef RTS91 het volgende:
Werd weer eens tijd voor een bekeuring. 7 te hard binnen de bebouwde kom om 1:30 in de nacht....53 eu. Crimineel.
Damn ja, ik had vandaag een Octavia. Heerlijk. Zit zo lekker, rijdt zo soepel, zou ik zó voor de deur willen hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:25 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Daar heb jij een punt. Het vertrouwde eeuwige wachten op het telefoontje en panisch je mail checken of de ritten dit keer misschien toch niet gemaild zijn. Een van de ritten is trouwens een Octavia, heerlijke wagens.
Ik heb precies hetzelfde gehad. Heerlijk gereden in een luxe uitgevoerde Octavia, eentje met nog geen 10k km, en een andere dag een afgetrapte slome Superb met 180k km.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Damn ja, ik had vandaag een Octavia. Heerlijk. Zit zo lekker, rijdt zo soepel, zou ik zó voor de deur willen hebbenOndergewaardeerd merk sowieso. Ik vond hem lekkerder rijden dan de Superb die ik daarna had, maar die was aardig afgetrapt.
Precies! Auto met veel ruimte, nog redelijk te betalen (in zijn klasse), zuinig en toch nog een behoorlijk vermogen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Damn ja, ik had vandaag een Octavia. Heerlijk. Zit zo lekker, rijdt zo soepel, zou ik zó voor de deur willen hebbenOndergewaardeerd merk sowieso. Ik vond hem lekkerder rijden dan de Superb die ik daarna had, maar die was aardig afgetrapt.
Voor mij 350 euro en een kratje pils.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:37 schreef Amoeba het volgende:
BlackLining, hoe duur is een A2 rijbewijs ongeveer?
Wil in de zomervakantie ook eens beginnen.
Ik had vandaag een Golf 7 met die motor, die is nog best vlot daarmee (0-100 in 10 seconden), dus ik denk dat het in een Touran ook nog wel meevalt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:13 schreef Kiprollade het volgende:
Ik vrees dat die Touran echt drama is. Had laatst de 1.4 met 140pk mee, en die ging nog wel, maar nu krijg ik de 1.2 met 105pk...
Ik had een 1.6 TDI. Dat wilde ook best van de plaatsquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:49 schreef Solidberg het volgende:
Wat voor motor had die Octavia van jullie? De mijne een 1,2 TFSI, en dat had aardig wat vermogen, verbaasde me best wel
Boh, zo'n Outlander mogen ze mij ook wel een keer meegeven hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:08 schreef CitroenFrance het volgende:
Morgen 2 rittenze belde nog om 17.45!
In een trage Opel Astra STW :") Alleen om in Waalwijk te komen is echt een drama. 06.27 weg en pas rond 08.50 in Waalwijk![]()
En dan in zo Outlander PHEV pendelen tussen jachthavens voor een advocatenkantoorDure hobby's hebben ze?
Krijg best vaak hybride's mee, maar zijn meestal Toyata'squote:Op donderdag 13 maart 2014 18:10 schreef BlackLining het volgende:
Vooralsnog is de enige hybrid waar ik in gereden heb, de Insignia van die kerel van AR, voor het proefrondje
Dezelfde, was idd een erg fijne motor voor zo'n kleine cilinderinhoudquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:49 schreef Solidberg het volgende:
Wat voor motor had die Octavia van jullie? De mijne een 1,2 TFSI, en dat had aardig wat vermogen, verbaasde me best wel
Jup Hier ook. Op de N11, schijn je buiten de bebouwde kom slechts 70km/h te mogen en ik reed, hou je vast, 76km/h. Zullen we samen gaan brommen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:09 schreef RTS91 het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:36 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik had toen zo'n 1100 euro betaald, voor lessen en examens. Toen kon ik gelukkig nog voor meteen zwaar gaan. Hopelijk binnen een jaar een motor gaan zoeken.
Wie zei dat nou laatst: "uitstel vragen en een cent teveel betalen, dan terugvorderen"?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:52 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Jup Hier ook. Op de N11, schijn je buiten de bebouwde kom slechts 70km/h te mogen en ik reed, hou je vast, 76km/h. Zullen we samen gaan brommen?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:57 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Wie zei dat nou laatst: "uitstel vragen en een cent teveel betalen, dan terugvorderen"?
Hoef ook pas in Mei te betalen, dus ga sowieso in beroep en betaal een cent teveel etc. Uiteindelijk moet ik toch wel lappen maar ze houden er niets aan overquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:57 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Wie zei dat nou laatst: "uitstel vragen en een cent teveel betalen, dan terugvorderen"?
Ach, uiteindelijk betalen we de extra kosten aan administratie die ze moeten maken ook gewoon zelf natuurlijk via belasting.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:42 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Hoef ook pas in Mei te betalen, dus ga sowieso in beroep en betaal een cent teveel etc. Uiteindelijk moet ik toch wel lappen maar ze houden er niets aan over
Juistem, en zo is het. Die vuile ambtenaren, naar volk dat is'tquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk betalen we de extra kosten aan administratie die ze moeten maken ook gewoon zelf natuurlijk via belasting.
Maar het gaat om het idee dat je één van die vuige ratten het leven wat zuurder gemaakt hebt. Dat geeft voldoening
Alleen bij de stoplichten bij Alphen en het begin in Leiden, rest is 100.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:52 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Jup Hier ook. Op de N11, schijn je buiten de bebouwde kom slechts 70km/h te mogen en ik reed, hou je vast, 76km/h. Zullen we samen gaan brommen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |