Ik kan het alleen maar met je eens zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja een mens kan zich vergissen. Ik vond hem wel grappig maar nu niet meer. Een grote slappe lul die geen mening heeft.
Nog heb ik geen favoriet daar, het zij allemaal van die meelopers en oogkleppen gasten. De volgende drie zij ook dat je denktquote:Op zondag 16 maart 2014 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan het alleen maar met je eens zijn.
Nee, het ligt niet aan je leeftijd. Ze hebben er gewoon een raar zootje in gezet en die nieuwen zijn ook allemaal even nietszeggend.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog heb ik geen favoriet daar, het zij allemaal van die meelopers en oogkleppen gasten. De volgende drie zij ook dat je denktDat je maar op de minst erge moet stemmen. Ik word oud
Gaan je tenen ook niet krom staan van Billy?quote:Op zondag 16 maart 2014 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
Afgezien van Andrea een beetje heb ik nog steeds niet echt een hekel aan iemand. En op Emil na ook niet echt een favoriet. Jammer wel.
Af en toe.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaan je tenen ook niet krom staan van Billy?
Ik kan er wel meer schieten, Emiel heeft denk ik wel nog de meeste credit´squote:Op zondag 16 maart 2014 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
Afgezien van Andrea een beetje heb ik nog steeds niet echt een hekel aan iemand. En op Emil na ook niet echt een favoriet. Jammer wel.
Dat laatste ben ik met je eens. Dit zijn zo geen mensen met wie je een ideale samenleving opbouwt.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Af en toe.En in het begin had ik er meer last van. Nu vind ik haar ergens wel zielig. Misschien is dat het wel een beetje. Ergens is het merendeel triest.
Misschien is dat omdat het allemaal nogal doorzichtig en niet zo effectief is.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
En ik heb een blinde vlek voor Charlotte, die blijf ik maar leuk vinden. Begrijp het ook niet zo goed, ik kan al die doortraptheid en achterklap prima van haar hebben.
Nou, niet met Nico toen hij het voor Andrea's hut opname. Wat een eikel.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:21 schreef Soury het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Paul de laatste tijd ook wel ok vond.
Dat vind ik weer een vreselijk wijf. Doortrapt en verwend nest.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
En ik heb een blinde vlek voor Charlotte, die blijf ik maar leuk vinden. Begrijp het ook niet zo goed, ik kan al die doortraptheid en achterklap prima van haar hebben.
Hangt denk ik van je definitie af. Volgens mij zijn ze hard op weg naar hun ideale samenleving. Of die van de meerderheid. Desondanks vind ik het nog steeds leuk maar ik vind groepsdynamiek ook vreselijk interessant.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens. Dit zijn zo geen mensen met wie je een ideale samenleving opbouwt.
Oh ik vermaak me er ook prima mee hoor. Het is niet waar ik op had gehoopt, maar het is inderdaad interessant om te zien.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hangt denk ik van je definitie af. Volgens mij zijn ze hard op weg naar hun ideale samenleving. Of die van de meerderheid. Desondanks vind ik het nog steeds leuk maar ik vind groepsdynamiek ook vreselijk interessant.
En die is bijna op.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ik vermaak me er ook prima mee hoor. Het is niet waar ik op had gehoopt, maar het is inderdaad interessant om te zien.
Maar die ideale samenleving? Lekker makkelijk als je al 10.000 euro mee krijgt om mee te beginnen.
Oh zo had ik het nog niet bekeken maar dat zou goed kunnen inderdaad. Verder zie ik altijd achter haar geschreeuw, gestamp, geroddel, etc een heel onzeker meisje. En ik vind haar mimiek geweldig.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien is dat omdat het allemaal nogal doorzichtig en niet zo effectief is.
Trustequote:Op zondag 16 maart 2014 00:27 schreef Disana het volgende:
Maar ik moet nodig naar bed. Ik wens jullie welterusten![]()
Echt ? ik vind het een bitch,meeloper en een lui krengquote:Op zondag 16 maart 2014 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh zo had ik het nog niet bekeken maar dat zou goed kunnen inderdaad. Verder zie ik altijd achter haar geschreeuw, gestamp, geroddel, etc een heel onzeker meisje. En ik vind haar mimiek geweldig.
Ik hoop ook niet dat er weer zo'n schilder muts in komt. Ik ben dat wel zat. Paul maakte best mooie meubels (als je er van houdt)quote:Op zondag 16 maart 2014 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind Paul ook leuk.
Niet mijn ideale samenleving maar die van hen. Dat startbedrag was een enorme inschattingsfout. Kan gebeuren.
Slaap lekker Disana!
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik me na het bezoek van Anton wel weermeer aan het interesseren ben voor Utopia. Maar dat negatieve in de COS hoeft van mij niet.
Het kijken naar een bepaalde gebeurtenis (Anton was erg mooi de filmpje heb ik gezien) of een matige actie van een bewoner en dan je ergeren of het heerlijk vinden of lekker zeiken zoals in dgk is iets anders dan bijvoorbeeld een topique openen over charlotte en der eet patroon. Dit gaat compleet nergens over en vind ik meer het zoeken naar iets om puur te haten. In de COS komen de meest bizarre dingen voorbij zoals dat bepaalde mensen moeten sterven of hun familie moet worden aangesproken etc gaat mij echt veul te ver.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat waren ook echt meesterlijke streams. Ik vind het niet verkeerd als je je daarin interesseert; niets mis met spanning en sensatie![]()
Maar sommigen zitten echt op alles te dumpen, die kijken alleen maar om hun gal te spuwen. Ik hou daar ook niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |