Als jij stopt hangen we de vlag uitquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:06 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik zou per direct stoppen als ik jou was, ga ik ook doen
Is goedquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jij stopt hangen we de vlag uit
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent wel echt de grootste hielenlikker op fok! Wat wil je bereiken? Wil je ooit modje worden?quote:
Oh ja, vandaar mijn shitload aan notes en bansquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:35 schreef Funkel het volgende:
[..]
Jij bent wel echt de grootste hielenlikker op fok! Wat wil je bereiken? Wil je ooit modje worden?
Was je vroeger ook zo'n type die een appel voor de juf meenam?
Voor verreweg de meeste mensen bestaat FOK! alleen uit het forum (en terecht).quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat doe jij nou raar?
De FP heeft iets meer dan alleen een nieuwssectie.
Yvonne verwoordt altijd alles zo mooi hèquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij is een van de users met de meeste notes en bansquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:35 schreef Funkel het volgende:
[..]
Jij bent wel echt de grootste hielenlikker op fok! Wat wil je bereiken? Wil je ooit modje worden?
Was je vroeger ook zo'n type die een appel voor de juf meenam?
Gaan we staartvis etenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yvonne verwoordt altijd alles zo mooi hè
Ik ben nu ook een hielenlikker. Omdat ik mod wil worden?
Neen. Ik wil met Yvonne mee naar Lissabon.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zat al te denken, ze zal wel zwaardvis bedoelen
naar dit ideaal streven we allemaal, toch, danny?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:56 schreef Danny het volgende:
[..]
maar serieus, wat verwacht je? Want als je eerlijk bent is het enige antwoord dat je acceptabel vindt natuurlijk gewoon 'Ja Daskaar, we zullen meteen alles wijzigen om het jou naar de zin te maken', of niet?
Socios, de man die enkel waarheden verkondigt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Voor verreweg de meeste mensen bestaat FOK! alleen uit het forum (en terecht).
Sterker nog: als men over FOK! praat, doelt men louter op FOK!forum.
amen right back atcha!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:04 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Amen. Vooral de voorspelbaarheid wie wat schrijft, met een geforceerde 'humor' van jewelste is te droevig voor woorden
Tienduizend synoniemen voor de lul, paarsgepunte lans en snoeihard hebben we inmiddels wel gezien. Danny en zijn persoonlijke tirades zijn ook niet je van het meer, dus houdt het snel op met leuk zijn. Ser_Ciapodinges en zijn atheïstische gedram hebben we inmiddels wel gezien, en Jigzoz met zijn voorspelbare moslimposts ook wel.
Daarbij ook altijd die rare Novum-copy-pastes, waarin eigenlijk niet meer dan een goedkope infomercial verscholen zit, om aan te prijzen dat een film nu of binnenkort in de bioscoop gaat draaien.
Waarom heb je uberhaupt dit forum opgezet, verveelde je je?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:56 schreef Danny het volgende:
[..]
maar serieus, wat verwacht je? Want als je eerlijk bent is het enige antwoord dat je acceptabel vindt natuurlijk gewoon 'Ja Daskaar, we zullen meteen alles wijzigen om het jou naar de zin te maken', of niet?
nee, ik mistte een site waar het nieuws lekker gekleurd gebracht werd. Het forum werd daar onderdeel van.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:23 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Waarom heb je uberhaupt dit forum opgezet, verveelde je je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |