Vind ik ook.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
was het maar een schorsing, vind het een zware straf
Ja enquote:
Jij hebt een poolse schoonmaakster. Die kan ik niet betalenquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bij mij hoef je niet op te ruimen ca.
Hoe bedoel je schorsing?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
was het maar een schorsing, vind het een zware straf
Precies. Bij mij mag je gewoon op de bank liggen en heet zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en
[..]
Jij hebt een poolse schoonmaakster. Die kan ik niet betalen
Ik noemde de veroordeling gekscherend een schorsing. Voetbalmetafoor, dit, dat, allesquote:
Ook in Duitsland kan je net als hier beter iemand z'n strot afsnijden en dan achteraf zeggen dat je jezelf niet was, dan krijg je 2 jaarquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:22 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ik noemde de veroordeling gekscherend een schorsing.
Ze moeten straffen voor dood natuurlijk verhogen, maar ik vind dit wel een terechte straf.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook in Duitsland kan je net als hier beter iemand z'n strot afsnijden en dan achteraf zeggen dat je jezelf niet was, dan krijg je 2 jaar
Ja maar dan moet ik je delenquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Precies. Bij mij mag je gewoon op de bank liggen en heet zijn.
Met wiequote:Op donderdag 13 maart 2014 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik je delen
Ik vind het vrij fors, zeker omdat hij het bedrag plus boete gewoon betaalt, een beetje dubbelop dus.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze moeten straffen voor dood natuurlijk verhogen, maar ik vind dit wel een terechte straf.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, ik meen dat vrienden van Bernard begonnen zijn met de verbouwing, was dat niet rond 40-45?
Ik snap sowieso niet dat je zoiets doet laat staan wanneer je zo veel geld hebt. Dan ben je wel volstrekt debiel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het vrij fors, zeker omdat hij het bedrag plus boete gewoon betaalt, een beetje dubbelop dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |