hun Utopia is: ik ik ik eerstquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:40 schreef Joke43 het volgende:
Zo'n respect voor Jimmy....morgen heeft ie een zware dag. Niemand die ff bij m is.....
Ja billytrut, door de inkomsten van de biomarkt kan jij je kliederspullen, sigaretten, tampons en predictorsticks kopen!quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:39 schreef Jibba het volgende:
Ja Bil, ga ruzie maken met Isabel, de enige die álles weet van de bio markt, jullie grootste gegarandeerde inkomstenbron.
Echt he......quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:40 schreef Rietens het volgende:
[..]
Ze zijn dat al lang vergeten joh, te druk met hun eigen sores...
haha, waar 2 honden vechten om 1 been :-)quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Joey ligt bij Vanessa? Weer beddenruil?
Ze heeft ook echt een arm om hem heenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:41 schreef Joezi het volgende:
Lussie ook uiensoep, vraagt Vanass teder aan Joey.
[ afbeelding ]
huh ? Joey wilde toch dat Lot er kwam slapen? Ben ff de weg kwijt...quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:41 schreef isax het volgende:
wil joey niet langs lot? hij ligt nu vij vanes
Gooi dan ook gelijk Andrea erbij!quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nog een leuke grap voor ruud al dat spul wat hb vandaag geleverd heeft vanacht in de hens steken
Komt Lau er ook nog ff lekker naast liggen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:42 schreef Majoraan het volgende:
[..]
haha, waar 2 honden vechten om 1 been :-)
Fixed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:41 schreef Grunge. het volgende:
Volgens mij squirt alleen Aike correct.
nee is lot's master plan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
huh ? Joey wilde toch dat Lot er kwam slapen? Ben ff de weg kwijt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |