SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
Die wil hem vannacht nog dusquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Je mag je nu niet rukken onder de douche hoor, of ga je het wel doen?
Volgens mij heeft ze Andrea wel door hoor, het zit gewoon niet in haar om iemand af te branden. Ze zei gister ofzo tegen Charlotte: Hoeveel moeite kost het nou, om elke dag eventjes met haar te praten. Vond ik wel lief.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrolijk, luchtig, alleen naïef wat betreft Andrea.
Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sorry ik vind dat zo goor als je ongesteld bent zulke dingen doet, misschien ouderwets of preuts maar is niet zo mijn Utopia
Jim is een bikkel. Denkt vooruit. Morgen moet hij naar die uitvaart.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:36 schreef sjaan58 het volgende:
Is er nou werkelijk niemand die Jimmy een handje helpt....ze zijn zo vergeten wat ze afspreken...
Het handje van Billy zat ergens andersquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:36 schreef sjaan58 het volgende:
Is er nou werkelijk niemand die Jimmy een handje helpt....ze zijn zo vergeten wat ze afspreken...
Jimmy maakt stoelen, doet ie goedquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:36 schreef sjaan58 het volgende:
Dat ze irriteren eerst eens goed gebruikt voordat ze zich ergert.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy weer over Isa: Er zijn meer mensen die zich dood aan haar irriteren
Ja Gio ging er niet echt op in. "je moet niet aldoor ruzie maken"quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy weer over Isa: Er zijn meer mensen die zich dood aan haar irriteren
nee joh, Billy en Dre zijn de harde werkers waar iedereen zijn graantje van meepikt. (denkt ze)quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:39 schreef Jibba het volgende:
Ja Bil, ga ruzie maken met Isabel, de enige die álles weet van de bio markt, jullie grootste gegarandeerde inkomstenbron.
Ze zijn dat al lang vergeten joh, te druk met hun eigen sores...quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:40 schreef Joke43 het volgende:
Zo'n respect voor Jimmy....morgen heeft ie een zware dag. Niemand die ff bij m is.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |