Wow.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal me eens door jouw achteringang battlen.
Ik heb ze ook allemaal gezien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:55 schreef krioro het volgende:
Bovendien heb ik al gewonnen want alleen de laatste epi van HDWDS is nog beschikbaar op uitzending gemist, de eerste 3 niet meer HAHA TAKE THAT, IN YOUR FACE DWC, OOOOO KILL EM.
Hell nah, maple syrup skintone in this bitchquote:
Hey, luister eens Popeye, jij moet pijpen om een blik spinazie open te krijgen, ah gagaga laughin' ass nigga.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:55 schreef krioro het volgende:
Bovendien heb ik al gewonnen want alleen de laatste epi van HDWDS is nog beschikbaar op uitzending gemist, de eerste 3 niet meer HAHA TAKE THAT, IN YOUR FACE DWC, OOOOO KILL EM.
Nice. Vond je die seksscenes waarin Sarith de vuige slet uitgewoond werd door jan en alleman ook zo geil? En wtf @ die slaafjongen die zo beteuterd naar buiten kwam nadat hij erop moest, lol, that nigga cray. En moest je ook huilen bij het prachtige einde?quote:
Haha nee. Vond het wel leuk toen ze met d'r blote tieten bij dat vuur aan het dansen was.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Nice. Vond je die seksscenes waarin Sarith de vuige slet uitgewoond werd door jan en alleman ook zo geil? En wtf @ die slaafjongen die zo beteuterd naar buiten kwam nadat hij erop moest, lol, that nigga cray. En moest je ook huilen bij het prachtige einde?
Popeye rolt simpelweg z'n spieren om een blik spinazie open te krijgen hoor, weenie.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey, luister eens Popeye, jij moet pijpen om een blik spinazie open te krijgen, ah gagaga laughin' ass nigga.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben echt 1800% klaar met dieren die me in de 1e instantie doodnormaal leken.
Oh.quote:
Ja ik ook. Zullen we die scene eens naspelen?quote:Vond het wel leuk toen ze met d'r blote tieten bij dat vuur aan het dansen was.![]()
Dan nog.quote:Hahaha ja, maar misschien had Sarith hem verrast met buttsecks.!!
Ik ook niet hoor.quote:Nee, maar vond wel mooi einde ja.![]()
Dat ze verder moet leven met die dingen op haar geweten is al een goede en welverdiende marteling vind ik.quote:Had liever gezien dat Sarith werd gemarteld, maar ach.
Ik speel liever met jou die scène na waarbij ze die jongen eens goed onder handen neemt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Ja ik ook. Zullen we die scene eens naspelen?
[..]
Dan nog.
[..]
Ik ook niet hoor.
[..]
Dat ze verder moet leven met die dingen op haar geweten is al een goede en welverdiende marteling vind ik.
Ga slapen joh.quote:
Oké.quote:
Doe niet moeilijk over slapen.quote:
Doe niet alsof je me kent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |