Miss koelie hair high heels?quote:
Hoezo 'de'?quote:
Ja, mijn liefde werd niet geapprecieerd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je valt de laatste tijd wel terug in je verzuurde habits merk ik.
Damn right.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, mijn liefde werd niet geapprecieerd.
Hoezo zou dat niet kunnen? Schijt nu juist extra lekker.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is het misschien omdat je niet fatsoenlijk kunt schijten met de deur dicht in je nieuwe crib?
Jij vindt zure Chloro leuker?!quote:
Hoe doe jij eigenlijk shirtjes aan, of koop je gewoon alleen bovenkleding met knopen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet kunnen? Schijt nu juist extra lekker.
Why so verbaasd? Dat had ik je allang eens verteld hoor.quote:
Meh, 2,46/10.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe doe jij eigenlijk shirtjes aan, of koop je gewoon alleen bovenkleding met knopen?
Zure matten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Why so verbaasd? Dat had ik je allang eens verteld hoor.
Ik houd van zuurgoed.
Aluminium om je laptopquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:42 schreef Nestalgie het volgende:
Kkr trage wifi, als iets me gek maakt is het traag internet
Beter, maar nee. 3,97/10quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je neusstrips kocht bij de behangafdeling van Praxis?
Chloro wilt haar vlees het liefst gerooktquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je neusstrips kocht bij de behangafdeling van Praxis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |