SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
denk niet dat Dré op deze manier bedoelt maar dit is wel gaaf jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:55 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind dit best wel een goed idee van Andrea. De vraag is alleen of ze het zelf wel leuk gaat vinden als de mensen zich zelfs gaan gedragen als de bewoners, maar toch.
De meeste foksters als Lotquote:
Die was mooi jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:57 schreef isax het volgende:
andrea: kunnen we niet op tv dan?
ruud: ik denk niet dat wij op tv kunnen
Nu over haar broek en het werd vergeleken met die keer dat ze een shirt had besteld.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ging over een broek toch? En Lot is toch niet jarig of heb ik iets gemist?
Maar, wanneer heeft zij een shirt besteld, daar is nooit geld voor geweest?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:58 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Nu over haar broek en het werd vergeleken met die keer dat ze een shirt had besteld.
Jij wilt wel echt alles doen om bij Andrea in de smaak te vallen.quote:
moet er nog wel 50 kilo afquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:58 schreef Vompie1 het volgende:
Dre begint steeds meer op Billy te lijken! Of is het nou andersom?![]()
[ afbeelding ]
ze zijn er later nog op terug gekomen, billy en dre vonden het geen probleem te stoppenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:57 schreef Toverheks het volgende:
Over het zakgeld....
Gio vind het persoonlijk zakgeld bevriezen, hebben we een meevaller kunnen we het weer loskoppelen.
Billy zit een beetje te giegelen tussendoor.
Jimmy wil nu weer over het zakgeld, Billy wil het er niet over hebben nu.
Laura wil er ook over nadenken en Charlotte wil er ook nog over nadenken.
Ruud> alleen de rokers zijn er tegen, Rienk> dan hebben ze dikke pech.
Toe maar. Ik vond 'm eigenlijk wel goed zoquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Mag nog wel iets bredere bovenarmen ....
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:58 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ze zijn er later nog op terug gekomen, billy en dre vonden het geen probleem te stoppen
En naderhand werd er gestemd over het bevriezen ervan er iedereen stemde voor.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:57 schreef Toverheks het volgende:
Over het zakgeld....
Gio vind het persoonlijk zakgeld bevriezen, hebben we een meevaller kunnen we het weer loskoppelen.
Billy zit een beetje te giegelen tussendoor.
Jimmy wil nu weer over het zakgeld, Billy wil het er niet over hebben nu.
Laura wil er ook over nadenken en Charlotte wil er ook nog over nadenken.
Ruud> alleen de rokers zijn er tegen, Rienk> dan hebben ze dikke pech.
Ja lekker, hou niet van die schriele kippen....quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:58 schreef Grunge. het volgende:
Joey is een klein beetje chubby en heeft gespierde armen. Me like.
Met haar verjaardag volgens mij.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar, wanneer heeft zij een shirt besteld, daar is nooit geld voor geweest?
Ja, dat kleine beetje vet maakt hem zachter. Emil is meer een plank.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:58 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Joey is een klein beetje chubby en heeft gespierde armen. Me like.
Ik duik morgen direct in de Humana-container.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:54 schreef Joezi het volgende:
Idee Andrea: feest waarbij iedereen als Utopiaan verkleed moet komen!!!!!
Nee joh gekkie, dat hoef je niet op te zoeken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:59 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Met haar verjaardag volgens mij.
Misschien weet iemand anders dat met zekerheid.
Morgen wil ik wel oude SV's doorzoeken
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat kleine beetje vet maakt hem zachter. Emil is meer een plank.
Pauls bouwhut. Cabana is voor onbepaalde tijd uitgesteld.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:59 schreef Ransjih het volgende:
dre wil iets terug geven? vast niet haar cabana
is daar nog over gesproken vanavond? is mij ontgaan
Ik vind Emil ook over the top, voor mij dan. Die kont ook echtquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:00 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Pauls bouwhut. Cabana is voor onbepaalde tijd uitgesteld.
Hij krijgt er weer een puntje bij.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:00 schreef -sabine- het volgende:
[..]Knuffelbeer en die zijn niet hard.
Emil kun je niet vastpakken. Daar bots je tegenaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:00 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik vind Emil ook over the top, voor mij dan. Die kont ook echt.
Emil is veel te 'droog' beetje 'vet' eraan mag wel...quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |