Ach ja, jij moet je pik ook ergens in kunnen steken natuurlijk.quote:
Ja okee, nu heb je mequote:Op donderdag 13 maart 2014 18:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Touché
[..]
in Groningen wonen
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, jij moet je pik ook ergens in kunnen steken natuurlijk.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet heel moeilijk.
Ach, het is iig beter dan Frieslandquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:57 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ja okee, nu heb je me
Woistjaweeel
Gelukkig valt Friesland nu nog grotendeels buiten de regio van mn werkquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ach, het is iig beter dan Friesland
Woow, zelf bedachtquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:00 schreef maxburger het volgende:
Samen staan we sterker dan allee-jee-jee-jee-jee-jee-jeen
Allemaal zo anders maar toch ee-jee-jee-jee-jee-jee-jeen.
Ik voel me vrij want FOK! dat zijn wij.
Terechte klacht, zou eigenlijk gewoon verboden moeten worden om als Fries een Nederlandse klantenservice oid te bellenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:04 schreef maxburger het volgende:
[..]
Gelukkig valt Friesland nu nog grotendeels buiten de regio van mn werk.
Kan het niet uitstaan om Friese klanten te behandelen.
Goeienaamd noe, ik heb ja geen mobiel beriek meer noe. Wol je wieten?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Terechte klacht, zou eigenlijk gewoon verboden moeten worden om als Fries een Nederlandse klantenservice oid te bellen
Wil jij je erbuiten houdenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:07 schreef Rodawa het volgende:
Ah, het downiecircus is weer losgebarsten.
Iedereen wil dat.quote:
Natuurlijk wel.quote:
Ik weet wel wat daarvan komt..quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Morgen 1 uur ehv centraal kom maar
Ik kom ook wel, trappen Guus en ik je samen in elkaar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wat aan stoerdoenderijquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kom ook wel, trappen Guus en ik je samen in elkaar.
Bek dicht.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:07 schreef Rodawa het volgende:
Ah, het downiecircus is weer losgebarsten.
Ik kan niet om een uur moet eerst nog naar school enzo gr grquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat extra chromosoom doet het hem.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:35 schreef Blondje_93 het volgende:
En toch weer bijna vol. ik ben goed
Shit dan laat maarquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kom ook wel, trappen Guus en ik je samen in elkaar.
Oja nee oke komt eigenlijk wel goed uit want ik moet eerst naar oma toe met mamaquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kan niet om een uur moet eerst nog naar school enzo gr gr
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
Oja nee oke komt eigenlijk wel goed uit want ik moet eerst naar oma toe met mama
huehuehequote:Op donderdag 13 maart 2014 19:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat extra chromosoom doet het hem.
Dan ik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:54 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dat is altijd nog beter dan mij
Zie die boi hosselen danquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:15 schreef appelepent het volgende:
Wohw wat een ladingen onaardige berichten zeg! Sterkte met je verkoudheid.
Zegt wie?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:21 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Tja, kan ik het helpen dat hier ook normale mensen zitten
echt hèquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:24 schreef BozeHaas het volgende:
elke keer wanneer ik een bericht van blondje lees dan trek ik automatisch een '' gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |