Jaquote:Op woensdag 17 december 2014 17:24 schreef ebke het volgende:
Ze kunnen toch niet zeggen dat Roermond saai is.![]()
Wat hier allemaal al gebeurd is het afgelopen jaar.
Een aanslag van de Ira, een ontploft appartement, een ziekenhuis dat zonder stroom zit, een gijzeling dat toch geen gijzeling bleek te zijn. Nu is het weer asbest.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja
Was ik me net ook aan het bedenken.
Wat is Roermond toch vaak in het nieuws.
Is het niet hoog water, dan wel die A73 tunnel, een aardbeving of brand.
Hier in de flat 2x brand in 4 weken.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:10 schreef ebke het volgende:
quote:
Op woensdag 17 december 2014 18:23 schreef wdn het volgende:
[..]
En de grootste aardbeving ooit in Nederland..quote:Op woensdag 17 december 2014 19:10 schreef ebke het volgende:
[..]
Een aanslag van de Ira, een ontploft appartement, een ziekenhuis dat zonder stroom zit, een gijzeling dat toch geen gijzeling bleek te zijn. Nu is het weer asbest.
En dat voor een provinciestadje. Je verzint het niet.
Vergeet de affaire van Rey niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:38 schreef Tism het volgende:
[..]
En de grootste aardbeving ooit in Nederland..
en uiteraard tig keer Jos van Rey afgelopen jaren.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja
Was ik me net ook aan het bedenken.
Wat is Roermond toch vaak in het nieuws.
Is het niet hoog water, dan wel die A73 tunnel, een aardbeving of brand.
Klojo!quote:Op woensdag 17 december 2014 19:52 schreef Metalfreak het volgende:
Ik zie dat het foute boel is in Roermond, maar gelukkig zit ik nu in Zuid Afrika
quote:Het winkelgebied in Roermond, dat sinds woensdag dicht is na het neerkomen van asbest, gaat vrijdagochtend om 11.00 uur weer open. Dat heeft burgemeeester Peter Cammaert van Roermond donderdag bekendgemaakt. De winkels kunnen dan ook weer worden bevoorraad.
De afgelopen twee dagen moesten de winkels in het centrum noodgedwongen dichtblijven. Niet alle winkels hielden zich daar aan.
Is dit een verkapte bedreiging?quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:55 schreef Tism het volgende:
Wisten jullie dit?:
"Die gene die de komende dagen nog restje Asbest vind, moet die in een afgesloten witte envelop even afgeven op het stadhuis"
..
Haha, Waar zie jij hier nou een bedreiging in?..quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dit een verkapte bedreiging?
http://radio.nl/3742/giel(...)t-ontslagen-update-1quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:03 schreef Tism het volgende:
[..]
Haha, Waar zie jij hier nou een bedreiging in?..
Joh, kan totaal geen kwaad..quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
http://radio.nl/3742/giel(...)t-ontslagen-update-1
Geen hont inderdaad..quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:06 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens los van de asbest gebeurt er geen klote in Roermond de laatste tijd.
Weinig straat enzo.
Pas maar op!..quote:Op maandag 29 december 2014 10:02 schreef Metalfreak het volgende:
Ik woon inmiddels in Roermond, ik denk dat dat het verklaart
Dan ga ik er op vooruit, in Swalmen is van mij al een keer een auto (succesvol) gejat...quote:Op maandag 29 december 2014 17:32 schreef Tism het volgende:
[..]
Pas maar op!..![]()
Tis een criminele kutstad, ze hebben daar mijn wagen proberen te jatten..![]()
Sloten (deur en contact) geforceerd en al..![]()
Het is ze niet gelukt by-the-way....sukkels..
Nou het was weer even spannendquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:06 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens los van de asbest gebeurt er geen klote in Roermond de laatste tijd.
Weinig straat enzo.
quote:Bejaarde vrouw meegesleurd door scootertuig
ROERMOND -
Een 74-jarige Roermondse is meters meegesleurd over het wegdek toen twee criminelen op een scooter haar tas uit haar handen probeerden te trekken.
Ze liep over de Godsweerdersingel toen de brutale berovers op een scooter kwamen aanrijden, schrijft 1Limburg.
De vrouw weigerde in eerste instantie los te laten toen de bijrijder haar tas vastgreep, maar kon niet anders dan zich gewonnen geven. Ze raakte gewond aan haar benen.
In welke wijk?quote:Op maandag 29 december 2014 10:02 schreef Metalfreak het volgende:
Ik woon inmiddels in Roermond, ik denk dat dat het verklaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |