Leer lezen dan. Ik kan gedrag overigens wel 'cute' vinden en dat kan ook een plus zijn, maar als het om uiterlijk gaat dan ga ik toch voor 'lekker' of 'hot'.quote:
Ga huilen. Ik geef je tenminste een naamtopic.quote:
Maar misschien vond ze die verwoording iets te uitdagend zo meteenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Leer lezen dan. Ik kan gedrag overigens wel 'cute' vinden en dat kan ook een plus zijn, maar als het om uiterlijk gaat dan ga ik toch voor 'lekker' of 'hot'.
Dan zou ik zeggen: 'knap', maar 'cute' is wel heel veilig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar misschien vond ze die verwoording iets te uitdagend zo meteen
Mannen huilen niet, wij verdrinken ons verdriet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga huilen. Ik geef je tenminste een naamtopic.
Wat heb je gedaan?quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mannen huilen niet, wij verdrinken ons verdriet.
Proost
Stoerquote:
Het was een succes?quote:
Sowiesoquote:
Ik doelde op het laatste. Ik grijp sneller naar drank als ik me kut voel. Maar niet in overdreven mate of zo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon drinken of je verdriet verdrinken?
Misschien ben je wel heel strijdlustig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
SowiesoIk ben helemaal gesloopt en vond het hartstikke leuk om te doen
Kreeg al gelijk complimenten dat, voor een eerste keer, ik het al hartstikke goed deed
![]()
Zeggen ze vast tegen iedere nieuweling, maar dat boeit niet
De TT zelf is geen grap. Slechts een opmerking.quote:
Ja ik heb die neiging ook wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doelde op het laatste. Ik grijp sneller naar drank als ik me kut voel. Maar niet in overdreven mate of zo.
[..]
Misschien ben je wel heel strijdlustig.
Wiet doe ik niet als ik me vervelend voel. Want wiet hoort bij happy en relaxed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik heb die neiging ook wel.
En dan een beetje schelden op de wereld.
Beetje wiet er bij, en voor je het weet rolt er weer een haat tekst uit de pen.
Ja hobbymatig, beetje gedichten, soms beetje rappen, al heb ik dat laatste al jaren niet gedaan eigenlijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Wiet doe ik niet als ik me vervelend voel. Want wiet hoort bij happy en relaxed.
Maar je schrijft teksten?
Dat sowiesoquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien ben je wel heel strijdlustig.
Cool.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hobbymatig, beetje gedichten, soms beetje rappen, al heb ik dat laatste al jaren niet gedaan eigenlijk
Ik heb altijd een beetje moeite om mezelf te uiten, op papier lukt dat beterquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool.Ik schreef vroeger gedichten, liedjes en verhalen. Ook vaak gemotiveerd door emotie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |