abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137698484
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar wel nog steeds 'voor mezelf'.
Op het Eurovisie wordt het niets :@

Er zit niet één spannend stukje in. Dat is niet erg als ik zelf relaxed muziek luister, maar daar wel... En ik blijf het zonde vinden dat er niet meer uit vooral de stem van Waylon wordt gehaald.

Overigens heb ik NIETS tegen country :)
Ook niet als wij dat inzenden.
Ja ik snap je punt wel hoor, ik loop ook niet over van enthousiasme. Maar ik blijf toch maar positief :')

[ Bericht 0% gewijzigd door aarontje112 op 13-03-2014 17:15:05 (.) ]
pi_137698493
dubbel.
pi_137698536
Komen we ooit uit de mallemolen van óf te maf (3J's) of te sentimenteel/saai?
pi_137698567
Ik vind het ook wel redelijk doorkabbelen en ben bang voor een 3J's-scenario, maar Ilse lijkt in ieder geval goed over de staging nagedacht te hebben, en dat kan wel zo'n liedje maken of breken. Met een redelijk goede startpositie aan het eind zouden in ieder geval de jury's dit moeten belonen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:28:49 #205
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_137698970
Tussen het geweld van ontploffende Oost-Europese huppelkutjes en tapdansende Russische nichten valt dit liedje enorm positief op.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_137699139
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:28 schreef Old_Pal het volgende:
Tussen het geweld van ontploffende Oost-Europese huppelkutjes en tapdansende Russische nichten valt dit liedje enorm positief op.
_O-!!!!! 8)7
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_137699350
Wat een prutsers, die kalmte na de storm zal er voorlopig niet komen omdat al vaststaat dat dit wederom 1 grote fail gaat worden. Hebben ze nu nog niet geleerd dat de stemmers van het songfestival wat snellere dansbare nummers willen? en dan toch weer zo'n langzaam saai nummer insturen gezongen door 2 raar geklede pipo's. Die 2 kunnen zoveel beter, maar willen nu zogenaamd 'op safe' om niet af te gaan.
pi_137699512
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:41 schreef mikerw het volgende:
Wat een prutsers, die kalmte na de storm zal er voorlopig niet komen omdat al vaststaat dat dit wederom 1 grote fail gaat worden. Hebben ze nu nog niet geleerd dat de stemmers van het songfestival wat snellere dansbare nummers willen? en dan toch weer zo'n langzaam saai nummer insturen gezongen door 2 raar geklede pipo's. Die 2 kunnen zoveel beter, maar willen nu zogenaamd 'op safe' om niet af te gaan.
Want Anouks nummer was oh zo dansbaar :')
pi_137699605
Dit lied valt of staat met de staging en performance en het hangt er nog meer dan anders vanaf wat voor soort lied ervoor en erna komt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_137699670
´t is te langdradig. Hele nummer lijkt op te bouwen naar `iets` maar er komt niks. Het mist wat. Het zou denk ik al een stuk minder slaapverwekkend zijn als ze er na het 1e refrein meer instrumenten onder doen. Of een solo van Waylon. Gewoon iets om het op te peppen.

Het hoeft geen 2-unlimited te worden maar zonder iets meer pep zie ik ze de finale niet halen :P

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2014 17:57:20 ]
pi_137700348
Mooi nummer _O_ maar het lijkt me niet echt geschikt voor het ESF.
pi_137700551
quote:
99s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:54 schreef CrashO het volgende:
´t is te langdradig. Hele nummer lijkt op te bouwen naar `iets` maar er komt niks. Het mist wat. Het zou denk ik al een stuk minder slaapverwekkend zijn als ze er na het 1e refrein meer instrumenten onder doen. Of een solo van Waylon. Gewoon iets om het op te peppen.

Het hoeft geen 2-unlimited te worden maar zonder iets meer pep zie ik ze de finale niet halen :P
Het is te eentonig, het is nog niet af. Het is een mooi begin, maar het begin wordt tot het einde herhaald. Waar is het middenstuk, waar de verrassende wending die veel mooie liedjes hebben?
Ik zou zeggen: Ilse, kom op met de rest. Na eenderde moet er iets anders komen. Aan het werk.
pi_137700654
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:25 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Het is te eentonig, het is nog niet af. Het is een mooi begin, maar het begin wordt tot het einde herhaald. Waar is het middenstuk, waar de verrassende wending die veel mooie liedjes hebben?
Ik zou zeggen: Ilse, kom op met de rest. Na eenderde moet er iets anders komen. Aan het werk.
helemaal eens
pi_137700701
quote:
Dit vind ik echt zo'n fout vooroordeel.. Een aantal jaar geleden, tuurlijk toen was het circus. Tegenwoordig worden er relatief goede nummers naar het songfestival gestuurd. Zelfs een ballad (ik denk aan Belgie een paar jaar geleden) wordt mooi aangepakt, zonder toeters en bellen.
pi_137700717
Of laat mensen iets inzenden voor het middenstuk! Ik hoor in m'n hoofd al van alles wat er mooi tussen zou passen.
pi_137701276
De single is dus exact hetzelfde als de DWDD-versie. Het lied is eigenlijk kalmte na een storm die nooit kwam.

[ Bericht 31% gewijzigd door marcodej op 13-03-2014 18:46:39 ]
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_137701488
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het ook wel een mooi nummer. Maar niet geschikt voor het ESF.
Dat vindt TranceSuperWave ook. Kutmuziek trouwens op zijn kanaal.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_137702252
Ik hoop echt dat ze het iets aanpassen.
Het liedje begint en er lijkt geen eidn aan te komen. ik hoopte op een liedje zoals bluebittersweet.

Dat is een prachtig nummer.

Nu is country niet erg maar maak er een pakkend midden en eindstuk in !
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 maart 2014 @ 19:18:14 #219
163650 Greys
pi_137703236
quote:
Er zijn dit jaar denk ik meer mooie pianoliedjes dan ooit :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 maart 2014 @ 19:19:03 #220
163650 Greys
pi_137703280
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:14 schreef Loekie1 het volgende:
Komen we ooit uit de mallemolen van óf te maf (3J's) of te sentimenteel/saai?
Ik moest lachen dat je de 3Js als voorbeeld noemt van te maf :D
Dan komen Treble, de Toppers en Sieneke daar toch veel meer voor in aanmerking _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137703317
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik hoorde het nummer net voor de tigste keer en het eerste waar ik aan dacht: Greys !
Ik dacht: die gaat met haar hoofd onder een kussen wachten tot het over is _O-
Ik vind het niks, ik hoor enkel Ilse, Waylon mag backvocaltje spelen, tekst is totaal niet te verstaan en er zit totaal niet één spannend stukje in. Daarbij, wat moet Nederland nou met een country-jengeltje :X
Ik had meer power verwacht van Ilse en Waylon, dit muziekje heeft de power van een stuk hergebruikte ductape, slappe hap dus voor een ESF.
Birds had veel meer kracht en was gewoon pakkend en mooi.
Ik quote mezelf eve want ben benieuwd of anderen het ook zo slap en mompelend gezongen vinden..
Ik versta er echt geen reet van :(

En Greys, ga jij ooit weer zo heerlijk jompelen voor dit?
Waar het stinkt is het warm.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 maart 2014 @ 19:20:04 #222
163650 Greys
pi_137703327
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het ook wel redelijk doorkabbelen en ben bang voor een 3J's-scenario, maar Ilse lijkt in ieder geval goed over de staging nagedacht te hebben, en dat kan wel zo'n liedje maken of breken. Met een redelijk goede startpositie aan het eind zouden in ieder geval de jury's dit moeten belonen...
Ilse d'r goede idee van de staging wordt gewoon twee microfoons, twee gitaren en Waylon met Die Hoed. Wedden???
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137703406
En waarom die hoed dan :X
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 maart 2014 @ 19:22:01 #224
163650 Greys
pi_137703429
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:19 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Ik quote mezelf eve want ben benieuwd of anderen het ook zo slap en mompelend gezongen vinden..
Ik versta er echt geen reet van :(

En Greys, ga jij ooit weer zo heerlijk jompelen voor dit?
Ik jompelde zelfs voor Sieneke etc, ik vind álles leuk aan het Songfestival, dus ook de Nederlandse inzending. Wat het ook is :+

Had er alleen (veel!) meer van verwacht.
Ik vind dit eeuwig zonde van Waylon, daar wordt totaal geen gebruik van gemaakt, van zijn kunnen.

En je hoeft jezelf niet te quoten om er achter te komen of anderen het ook zo mompelend gezongen vonden, toch? ;) Gewoon even alle andere reacties lezen, dan zie je dat dat wel de algehele tendens is zo ongeveer...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137703674
Ja hé, ik zit geen 24/7 op FOk dus en ga niet een uur bijlezen, ik moest alleen zo aan jou denken. :6

Verder vond ik Birds vorig jaar in eerste instantie niks maar het groeide en vond het uiteindelijk echt helemaal geweldig, Anoek deed het ook prima, mooi nummer en mooi gebracht in al zijn eenvoud.

Maar waarom is Waylon nou zo op de achterplek gezet, het komt op mij over als een liedje van Ilse wart Waylon ook een beetje mee mag zingen, zonde toch want hij kan bepaald een potje zingen. Ik mag hopen dat de niet-akoestische versie toch wat meer spirit brengt. Het nummer op zich is niet slecht maar kom op, geef het wat meer power. (en een beetje meer Waylon O-) )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')