Ja ik snap je punt wel hoor, ik loop ook niet over van enthousiasme. Maar ik blijf toch maar positiefquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wel nog steeds 'voor mezelf'.
Op het Eurovisie wordt het niets
Er zit niet één spannend stukje in. Dat is niet erg als ik zelf relaxed muziek luister, maar daar wel... En ik blijf het zonde vinden dat er niet meer uit vooral de stem van Waylon wordt gehaald.
Overigens heb ik NIETS tegen country![]()
Ook niet als wij dat inzenden.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:28 schreef Old_Pal het volgende:
Tussen het geweld van ontploffende Oost-Europese huppelkutjes en tapdansende Russische nichten valt dit liedje enorm positief op.
Want Anouks nummer was oh zo dansbaarquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:41 schreef mikerw het volgende:
Wat een prutsers, die kalmte na de storm zal er voorlopig niet komen omdat al vaststaat dat dit wederom 1 grote fail gaat worden. Hebben ze nu nog niet geleerd dat de stemmers van het songfestival wat snellere dansbare nummers willen? en dan toch weer zo'n langzaam saai nummer insturen gezongen door 2 raar geklede pipo's. Die 2 kunnen zoveel beter, maar willen nu zogenaamd 'op safe' om niet af te gaan.
Het is te eentonig, het is nog niet af. Het is een mooi begin, maar het begin wordt tot het einde herhaald. Waar is het middenstuk, waar de verrassende wending die veel mooie liedjes hebben?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:54 schreef CrashO het volgende:
´t is te langdradig. Hele nummer lijkt op te bouwen naar `iets` maar er komt niks. Het mist wat. Het zou denk ik al een stuk minder slaapverwekkend zijn als ze er na het 1e refrein meer instrumenten onder doen. Of een solo van Waylon. Gewoon iets om het op te peppen.
Het hoeft geen 2-unlimited te worden maar zonder iets meer pep zie ik ze de finale niet halen
helemaal eensquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:25 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het is te eentonig, het is nog niet af. Het is een mooi begin, maar het begin wordt tot het einde herhaald. Waar is het middenstuk, waar de verrassende wending die veel mooie liedjes hebben?
Ik zou zeggen: Ilse, kom op met de rest. Na eenderde moet er iets anders komen. Aan het werk.
Dit vind ik echt zo'n fout vooroordeel.. Een aantal jaar geleden, tuurlijk toen was het circus. Tegenwoordig worden er relatief goede nummers naar het songfestival gestuurd. Zelfs een ballad (ik denk aan Belgie een paar jaar geleden) wordt mooi aangepakt, zonder toeters en bellen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:28 schreef Old_Pal het volgende:
Tussen het geweld van ontploffende Oost-Europese huppelkutjes en tapdansende Russische nichten valt dit liedje enorm positief op.
Dat vindt TranceSuperWave ook. Kutmuziek trouwens op zijn kanaal.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het ook wel een mooi nummer. Maar niet geschikt voor het ESF.
Er zijn dit jaar denk ik meer mooie pianoliedjes dan ooitquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:28 schreef Old_Pal het volgende:
Ik moest lachen dat je de 3Js als voorbeeld noemt van te mafquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:14 schreef Loekie1 het volgende:
Komen we ooit uit de mallemolen van óf te maf (3J's) of te sentimenteel/saai?
Ik quote mezelf eve want ben benieuwd of anderen het ook zo slap en mompelend gezongen vinden..quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik hoorde het nummer net voor de tigste keer en het eerste waar ik aan dacht: Greys !
Ik dacht: die gaat met haar hoofd onder een kussen wachten tot het over is![]()
Ik vind het niks, ik hoor enkel Ilse, Waylon mag backvocaltje spelen, tekst is totaal niet te verstaan en er zit totaal niet één spannend stukje in. Daarbij, wat moet Nederland nou met een country-jengeltje![]()
Ik had meer power verwacht van Ilse en Waylon, dit muziekje heeft de power van een stuk hergebruikte ductape, slappe hap dus voor een ESF.
Birds had veel meer kracht en was gewoon pakkend en mooi.
Ilse d'r goede idee van de staging wordt gewoon twee microfoons, twee gitaren en Waylon met Die Hoed. Wedden???quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het ook wel redelijk doorkabbelen en ben bang voor een 3J's-scenario, maar Ilse lijkt in ieder geval goed over de staging nagedacht te hebben, en dat kan wel zo'n liedje maken of breken. Met een redelijk goede startpositie aan het eind zouden in ieder geval de jury's dit moeten belonen...
Ik jompelde zelfs voor Sieneke etc, ik vind álles leuk aan het Songfestival, dus ook de Nederlandse inzending. Wat het ook isquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik quote mezelf eve want ben benieuwd of anderen het ook zo slap en mompelend gezongen vinden..
Ik versta er echt geen reet van![]()
En Greys, ga jij ooit weer zo heerlijk jompelen voor dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |