quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:38 schreef Roomsnoes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:50 schreef Franny_G het volgende:
Ik bedoel het niet veroordelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik reageer puur op de ervaring met haptonomie die ik zelf heb. Daar kon ik gewoon niks mee en zo'n benadering helpt mij ook niet. Als ik er naast bij zou hebben zou het me echt niet uitmaken hoe zweverig het is. Al is het Jomanda die alles weg straalt
mijn moeder is heel erg bezig met spiritualiteit en alternatieve geneeswijzen dus ik krijg er behoorlijk wat van mee en kan daarom best goed inschatten wat voor mij werkt. Ieder zijn ding, als het werkt dan werkt het. Maar de vorm van haptonomie die ik ervaren heb was voor mij niet prettig, daarom dat ik benieuwd ben hoe anderen het ervaren want lees ook dingen die me wel aanspreken en waar ik baat bij kan hebben.
@kimpossible: daar zit ik ook aan te denken. Iets als haptonomie moet ik ook (deels) zelf betalen trouwens dus dat maakt niet uit. Ik ga eerst met de VK in gesprek en thuis en op mijn werk proberen wat rust te creëren. Kan altijd een afspraak maken bij bv de haptonoom die kwak noemde en kijken hoe dat voelt
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:40 schreef Chanty het volgende:
[..]Ik ben blij dit te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 februari 2016 08:06 schreef Marjolijntje het volgende:
Haai, ik kom hier ook even mijn neus om het hoekje steken. Het voelt niet goed om z&g steeds vol te gooien met mijn geklaag.Ik vind het geen geklaag hoor. Het moet niet zo zijn dat we in Z&G alleen over roze wolken gaan praten want dat is niet de realiteit. Aan de andere kant zitten hier misschien wel ervaringsdeskundigen die niet meelezen in Z&G.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat ik hiermee wil? Geen idee, even mijn verhaal kwijt denk ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Viv op 21-02-2016 10:39:13 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Chanty op 25-02-2016 18:52:44 ]Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies dat ja. Want ik zou de paaseitjes ook kunnen inruilen voor bv tomaatjes en komkommers. Maar als ik dat ga doen dan ontzeg ik me dus iets dat ik lekker vind en waarvan ik vind dat het moet kunnen terwijl het mogelijk niks met mijn gewichtstoename te maken heeft. Ben bang als de vk zegt dat het wel daardoor komt dat ik ga doorslaan en dat wil ik juist niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Roomsnoes het volgende:
Lieve chanty, waarom denk je dat de vk jou af zal rekenen op wat je eet? Bedoel je dat ze misschien zal zeggen dat het aan die paaseitjes en vlaaipunt ligt dat je x aantal kilo aankomt?
Waarom zou je? Je eet al groente en fruit en allerlei andere gezonde dingen, en heel gevarieerd ook nog. En je kan het hebben, want je kwam van ondergewicht en je hebt een buffer nodig voor straks. Ik denk dat je vk's eerder blij zijn dat je wat aangekomen bent, dan dat ze gaan vallen over je paaseitjes en vlaai.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:49 schreef Chanty het volgende:
Want ik zou de paaseitjes ook kunnen inruilen voor bv tomaatjes en komkommers.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Sowieso, wie heeft ooit die term "snoeptomaatjes" bedacht, alsof dat nou echt een alternatief is als je zin hebt in iets lekkers.
Dt is geen.handige opmerking met jouw history zeg maar, zeker gezien gewichtstoename bij zwangerschap enorm kan verschillen tussen personen en tussen zwangerschappen. Dat getal is een gemiddelde en een wens.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:14 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
Maar ik vind dus ook dat het moet kunnen een dat ik niet buitenproportioneel veel eet of snoep. Maar aan de andere kant heb ik geen zicht op wat anderen eten en als je dan overal hoort een leest dat met jouw startgewicht je max 15 kilo mag aankomen.... En ja dat is door de vk in mijn eerste zwangerschap gezegd. Dus dan ga ik toch zoeken naar waarom ik zo afwijk.
Er zullen vast richtlijnen voor zijn, maar ik denk niet dat die van toepassing zijn bij iemand van 46 kilo.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
Inderdaad raar dat een verloskundige dat zo zegt. Ik begon obees, eindigde nog véél obeser, maar er is mij nooit gezegd hoeveel ik aan mocht komen, of geoordeeld over de toename
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |