Maar niet zo smakeloos als het eurovisie songfestival. Dus er is geen enkele reden om te denken dat ze het daar beter zou doen. Daarnaast denk ik dat een artiest best smaakvol kan zijn én hits kan scoren, zie een Ilse en Anouk,quote:Op zondag 11 mei 2014 19:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan haar, maar aan Nederland. Nederland is dan ook een smakeloos landje.
Ik hoop het toch stiekem nietquote:Op zondag 11 mei 2014 19:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Sandra v Nieuwland, Rochelle Perts, Harris (en dan ze een loedje als me and my guitar), ik zie ze allemaal gaan
Ze heeft geen gunfactor.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:23 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Wordt naar mijn mening niks, en wel hierom. Het lukt haar tot nu toe geeneens om een hit te scoren in NL, groot verschil met Ilse en Anouk.
Dit.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:49 schreef marcodej het volgende:
AUB geen winnaars van XFactor of The Voice.
Ja! Haris! Heeft hartstikke veel potentie om harten te veroveren.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:53 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Over x factor gesproken, Haris Alagic heeft een mooie stem (vind playing with fire beter dan gold)
Ik weet echt zeker dat er geen betere zijn dan Anouk en Ilse die internationaal mee kunnen..quote:Op zondag 11 mei 2014 18:05 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat een onzin. Per zijn hier al genoeg Engelstalige artiesten genoemd die zo mogelijk meer kwaliteit hebben dan Anouk en Ilse & Waylon.
Precies. Ga voor een Van Velzen, Candy Dulfer, Trijntje Oosterhuis, etc. Met uitzondering van Candy geen van alle echt mijn smaak maar het zijn professionals die van kroeg tot Arena er kunnen staan als een huis.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het toch stiekem niet
Vooral die laatste twee. Die hebben amper ervaring nog, die kunnen misschien helemaal niet zo goed met die druk van 180 miljoen kijkers omgaan. Juist de kalmte en ervaring van Waylon en Ilse en Anouk werden zo geroemd in de commentaren van de buitenlanders journalisten tijdens alle repetities.
Dat zegt dan vooral wat over jouw gebrek aan kennis. Jacco Gardner is internationaal gelauwerd om nog maar een naam te noemen.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:06 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Ik weet echt zeker dat er geen betere zijn dan Anouk en Ilse die internationaal mee kunnen..
De rest zijn allemaal 2e rangs flutartiesten die alleen in nederland wat betekenen....
Wordt een dikke faal met die oude horken.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies. Ga voor een Van Velzen, Candy Dulfer, Trijntje Oosterhuis, etc. Met uitzondering van Candy geen van alle echt mijn smaak maar het zijn professionals die van kroeg tot Arena er kunnen staan als een huis.
Nee idd, dan sla ik gewoon een jaar esf over.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:16 schreef Greys het volgende:
Oh god géén Trijntje ofzo inderdaad alsjeblieft zeg
Wie zeg je????????quote:Op zondag 11 mei 2014 20:13 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat zegt dan vooral wat over jouw gebrek aan kennis. Jacco Gardner is internationaal gelauwerd om nog maar een naam te noemen.
Je bewijst mijn gelijk. Dank je. Het feit dat je ze niet kent zegt niets over de kwaliteit.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:19 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Wie zeg je????????
hahahahaha
nooit van gehoord, dat soort figuren breken nationaal niet eens door...
middelmaat.
Effe serieus...wil je dat gaan vergelijken met topartiesten als anouk en ilse de lange?????
Alsof het Nederlandse volk muziekkenners bij uitstek zijn. We hebben dit jaar wel het tegendeel bewezen bij CATSquote:Op zondag 11 mei 2014 20:19 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Wie zeg je????????
hahahahaha
nooit van gehoord, dat soort figuren breken nationaal niet eens door...
middelmaat.
Effe serieus...wil je dat gaan vergelijken met topartiesten als anouk en ilse de lange?????
Jaren 60 sound. Niet echt Songfestival materiaal maar o.a. in de VS erg goed ontvangen.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kende heel die kerel niet maar hij klinkt best goed
Vergeleken met de "ik ben tien minuten bekend door een televisieprogramma en daarna alleen nog maar omdat de SBS6/BN-incest-club me iedere keer weer met mijn kop op tv trekt" groep? Ik denk dat dat meevaltquote:Op zondag 11 mei 2014 20:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wordt een dikke faal met die oude horken.
Slaat nergens op. We hebben een hoofdtooi gehad, werkte niet. We hebben een draaiorgel gehad, werkte ook niet. En waarom niet? Omdat allebei de liedjes bagger waren. Oostenrijk had dit jaar het goede liedje en de goede zanger.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:24 schreef Xaxax het volgende:
Nederland doet er beste aan volgend jaar een omgebouwde naar het songfestival te sturen..
Let maar op volgend jaar...daar zullen internationaal een hoop landen een gevolg aan geven.
Het moet gewoon gestoord gek bizar afwijkend en met een boodschap zijn.
Misschien iemand met een Tulband?
Precies. Het is geen Lordi die gewonnen heeft. Het nummer heeft gewonnen. Niet de act. Al helpt het in dit geval, maar dan ook alleen in dit geval omdat het echt is, mee. Op dezelfde lijn verder gaan dus. Alleen wie durft nog? Veel beter kan het niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Slaat nergens op. We hebben een hoofdtooi gehad, werkte niet. We hebben een draaiorgel gehad, werkte ook niet. En waarom niet? Omdat allebei de liedjes bagger waren. Oostenrijk had dit jaar het goede liedje en de goede zanger.
Natuurlijk. Laten we lekker gaan kopiëren, dat heeft in het verleden ook al zo goed gewerktquote:Op zondag 11 mei 2014 20:24 schreef Xaxax het volgende:
Nederland doet er beste aan volgend jaar een omgebouwde naar het songfestival te sturen..
Let maar op volgend jaar...daar zullen internationaal een hoop landen een gevolg aan geven.
Het moet gewoon gestoord gek bizar afwijkend en met een boodschap zijn.
Misschien iemand met een Tulband?
Het heeft de afgelopen 2 jaar gewerkt omdat we internationale bekende artiesten als anouk en ilse erheen hebben gestuurd met goede stemkwaliteiten.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Slaat nergens op. We hebben een hoofdtooi gehad, werkte niet. We hebben een draaiorgel gehad, werkte ook niet. En waarom niet? Omdat allebei de liedjes bagger waren. Oostenrijk had dit jaar het goede liedje en de goede zanger.
Anouk had met Nobody's Wife nog wel een internationale hit. Maar Ilse en Waylon hebben over de grens (behalve België) geen succes geboekt ondanks verwoede pogingen van Ilse om in de VS door te breken. Beide hebben wel het niveau hoor maar niet het geluk.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:36 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Het heeft de afgelopen 2 jaar gewerkt omdat we internationale bekende artiesten als anouk en ilse erheen hebben gestuurd met goede stemkwaliteiten.
had die 2 zelfde liedjes door onbekende kneuzen laten uitvoeren en we hadden de halve finale niet eens overleefd.....
Ja, als we zo gaan beginnen... En Ilse internationaal bekend? Ja, België misschien? Waylon wordt volgens mij alleen in NL gekend.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:36 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Het heeft de afgelopen 2 jaar gewerkt omdat we internationale bekende artiesten als anouk en ilse erheen hebben gestuurd met goede stemkwaliteiten.
had die 2 zelfde liedjes door onbekende kneuzen laten uitvoeren en we hadden de halve finale niet eens overleefd.....
De vak jury heeft gekeken wat Anouk en Ilse hebben gepresteerd als artiest. Het zijn beide proffesionals. DE VAKJury heeft tegenwoordig een dikke vinger in de pap voor al die punten.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, als we zo gaan beginnen... En Ilse internationaal bekend? Ja, België misschien? Waylon wordt volgens mij alleen in NL gekend.
Naar mijn mening was het liedje dit jaar niet naar de finale gegaan zonder het visuele. En dan kunnen Ilse en Waylon nog zo goed zingen, het zou dan gewoon veel minder sterk overkomen. Het is gewoon het totaalplaatje.
Wat nou geen carrière? Die mensen worden nog jarenlang gevraagd voor programma's als Sterren Springen, noem dat maar eens geen carrièrequote:Op zondag 11 mei 2014 20:49 schreef Xaxax het volgende:
Met al die nep onbekende artiesten er heen te sturen zonder carriere is Nederland gewoon kansloos....
Ik heb gelezen dat het publiek in europa Nederland de meeste stemmen heeft gegeven met bellen , maar de vak jury gaf die travestiet de voorkeur...quote:Op zondag 11 mei 2014 20:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
De vakjury kijkt toch naar het liedje en optreden?
Ja hoor vrouwen van 50 sturen... Dat werkt. Ja met die Russische omaatjes.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:56 schreef Xaxax het volgende:
[..]
zou een goede zijn...
Maar ik denk niet dat ze willen...
zijn ze al zo oud....quote:Op zondag 11 mei 2014 20:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja hoor vrouwen van 50 sturen... Dat werkt. Ja met die Russische omaatjes.
Nog steeds geil.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:00 schreef Xaxax het volgende:
[..]
zijn ze al zo oud....
Ze zagen er vroeger wel geil uit..
Ik weet niet hoe ze er nu uitzien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |