Schitterend vaantje. Zondag meteen even halen. Ik ben benieuwd wat Willem nu bij de club gaat doen. Ik weet dat die leeghoofden daar in het dwaasgebouw liever niets met Willem te maken willen hebben maar ze ontkomen er gelukkig niet aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede zaak dat FRFC en de club de handen ineen slaan voor deze gelegenheid.
Hitlerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:fcdordrechtnl twitterde op vrijdag 14-03-2014 om 21:44:59Strafschop Dordrecht en rood Altheer! Maar Hitler legt m erbuiten! #fcdordrecht #vvvdor reageer retweet
Ik ben benieuwd naar Hahn, of het wat wordt met hem. Mulder is veel te zwak voor dit Feyenoord. Maar die Hahn laat momenteel ook niet het beste zien. Tel daar onze relatief zwakke verdediging bij op en je krijgt het echt lastig volgend jaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hitler
Komend jaar hopelijk naar Dordt. Hebben echt bier.![]()
Van wie ben jij een kloon dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:54 schreef FR.1908 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Hahn, of het wat wordt met hem. Mulder is veel te zwak voor dit Feyenoord. Maar die Hahn laat momenteel ook niet het beste zien. Tel daar onze relatief zwakke verdediging bij op en je krijgt het echt lastig volgend jaar.
Zeker in de wetenschap dat je dit jaar waarschijnlijk onze vriend Daryl kwijt raakt en als de Vrij zijn contract niet verlengd zal hij ook in de etalage verdwijnen. Terence gaat waarschijnlijk ook zijn broertje achter na.... Wat hou je dan nog over?Een opa en BMI aan wie vast ook nog wel getrokken gaat worden door een Everton....
Manu, leuke speler. Waarschijnlijk niet goed genoeg voor Feyenoord maar zeker wel beter dan Armenteros en Verhoek.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:54 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Manu maakt gewoon de winnende joh.
Eens. Al zegt dat meer over Armenteros en Verhoek.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Manu, leuke speler. Waarschijnlijk niet goed genoeg voor Feyenoord maar zeker wel beter dan Armenteros en Verhoek.
Alles is beter dan Armenteros en Verhoek. Onbegrijpelijk dat we met name Armenteros zo'n salaris betalen. Om je voor kapot te schamen, wat een slechte voetballer is dat. Een Manu zou ik veel liever weer bij Feyenoord zien.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Manu, leuke speler. Waarschijnlijk niet goed genoeg voor Feyenoord maar zeker wel beter dan Armenteros en Verhoek.
Had toch altijd gedragsproblemen? Ik vind hem eigenlijk wel sympathiek overkomen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens. Al zegt dat meer over Armenteros en Verhoek.
Manu heeft er wel alweer 7 gemaakt. Kan desondanks het Feyenoordniveau niet aan.
Voorlopig doet ie het leuk daar in Leeuwarden. Maarja dat zegt natuurlijk ook niet alles. Kijk naar een Armenteros die deed het ook nieteens zo slecht bij Heracles. Is nu ook gewoon een draak.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens. Al zegt dat meer over Armenteros en Verhoek.
Manu heeft er wel alweer 7 gemaakt. Kan desondanks het Feyenoordniveau niet aan.
Nee hoor. Heb jaren met 'm gevoetbald (Boeetje trouwens ook). Er is geen vriendelijkere jongen dan Elvis.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Had toch altijd gedragsproblemen? Ik vind hem eigenlijk wel sympathiek overkomen.
Ah, had alleen bij Excelsior een paar domme rode kaarten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb jaren met 'm gevoetbald (Boeetje trouwens ook). Er is geen vriendelijkere jongen dan Elvis.
Zijn wel wat van die verhalen, maar dat is allemaal kattenkwaad joh.
Klopt. Was eerder dom gedrag dan kolder in zijn kop. Moest gewoon volwassener en slimmer worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, had alleen bij Excelsior een paar domme rode kaarten.
Zo'n jongen heb je straks gewoon nodig bij Feyenoord. Schaken kan echt niet meer. Dat Verhoek nooit speelt zegt ook voldoende. Armenteros rot aan het einde van het seizoen gelukkig weer op want daar heb je ook geen tyfus aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Was eerder dom gedrag dan kolder in zijn kop. Moest gewoon volwassener en slimmer worden.
Dat is jonge onervarenheid. Daarom is het goed dat ie nu een seizoentje kan rijpen bij Cambuur, maar volgend seizoen moet ie gewoon aan de Feyenoord selectie worden toegevoegd. We zullen 'm hard nodig hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, had alleen bij Excelsior een paar domme rode kaarten.
heeft ie toch mooi een jaartje eredivisie-ervaring erbij. Ik denk dat ie wel geduchte concurrentie is van het huidige zooitje wat er rond loopt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:09 schreef FR.1908 het volgende:
[..]
Dat is jonge onervarenheid. Daarom is het goed dat ie nu een seizoentje kan rijpen bij Cambuur, maar volgend seizoen moet ie gewoon aan de Feyenoord selectie worden toegevoegd. We zullen 'm hard nodig hebben
Heb zelf het idee dat het spelersbudget (wat natuurlijk sowieso al een vrij beperkt bedrag is) aardig opgerekt is waardoor er ook in de jeugd wat minder mogelijk is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:00 schreef BerryFR het volgende:
Misschien wil Feyenoord ze pas zo laat mogelijk een contract geven ivm maximale contractduur van 3 jaar?
Kan ook natuurlijk en dat zou zonde zijn. Maar je zou denken dat er wel ruimte is na vertrek van bijv. Singh.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb zelf het idee dat het spelersbudget (wat natuurlijk sowieso al een vrij beperkt bedrag is) aardig opgerekt is waardoor er ook in de jeugd wat minder mogelijk is.
Ik denk dat ze ook gewoon zo lang mogelijk wachten om een betere inschatting te maken van welke spelers de stap naar het eerste wel echt aan kunnen, en welke niet. Anders zit je constant met 40-45 spelerscontracten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb zelf het idee dat het spelersbudget (wat natuurlijk sowieso al een vrij beperkt bedrag is) aardig opgerekt is waardoor er ook in de jeugd wat minder mogelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |