lezen kunnen we zelf ook wel. leg even duidelijk uit...quote:
i3quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:15 schreef PandaDrop het volgende:
Core i3 want je geeft niet aan wat je er mee gaat doet. Dus ik verwacht je simpele taken als internet, WoW, Runecape en films bedoeld.
ja, maar dat ligt weer aan de dingen die je ermee gaat doen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:16 schreef RLM het volgende:
[..]
i3![]()
Ik wil gewoon weten of het verschil merkbaar is of niet, en of het 100 euro waard is
i3 niet goed?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:16 schreef RLM het volgende:
[..]
i3![]()
Ik wil gewoon weten of het verschil merkbaar is of niet, en of het 100 euro waard is
Ik speel op zijn tijd graag een potje BOII, maar ik wil alleen weten of het systeem merkbaar sneller is met een i7 ipv een i5 omdat ik het nu niet snel genoeg vind.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:18 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
i3 niet goed?![]()
i3 is sneller dan i5 als je het alleen voor word, internet en andere kleine spelletjes speelt.
voor games moet je het echt in de videokaart zoeken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:23 schreef RLM het volgende:
[..]
Ik speel op zijn tijd graag een potje BOII, maar ik wil alleen weten of het systeem merkbaar sneller is met een i7 ipv een i5 omdat ik het nu niet snel genoeg vind.
Ik probeer zo duidelijk mogelijk te zijn. Het systeem vind ik gewoon te sloom. Het hapert niet, maar laden / opstarten duurt lang, nieuwe programma's installeren duurt lang etc. Dit irriteert me gewoon.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
voor games moet je het echt in de videokaart zoeken.
een i5 is voor de meeste andere taken meer dan snel genoeg.
als jij niet wil zeggen waarmee de i5 nou zo sloom is, kunnen wij niet zeggen of een i7 sneller zou zijn.
En een andere videokaart.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:28 schreef Manke het volgende:
zou er sws een ssd instoppen, dan is dat trage weg
en i5 is genoeg
oke.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:29 schreef RLM het volgende:
[..]
Ik probeer zo duidelijk mogelijk te zijn. Het systeem vind ik gewoon te sloom. Het hapert niet, maar laden / opstarten duurt lang, nieuwe programma's installeren duurt lang etc. Dit irriteert me gewoon.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:31 schreef marc0871 het volgende:
[..]
oke.
nee, een i7 zal niet sneller zijn.
klaar. slotje.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:31 schreef marc0871 het volgende:
[..]
oke.
klaar. slotje.
Toelichting?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:31 schreef marc0871 het volgende:
[..]
oke.
klaar. slotje.
omdat je daarmee eerder tegen de lees/schrijfsnelheid beperkingen van je harddisk aanloopt, dan dat het aan de cpu ligt.quote:
Juist. Dat schreef ik dus ook in bovenstaande post.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:39 schreef marc0871 het volgende:
[..]
omdat je daarmee eerder tegen de lees/schrijfsnelheid beperkingen van je harddisk aanloopt, dan dat het aan de cpu ligt.
en daar kan ik het niet anders dan mee eens zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Juist. Dat schreef ik dus ook in bovenstaande post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |