Dat wat ik er voor wil gevenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:54 schreef GroetvanuitBrabant het volgende:
Mijn vraag is: Wat zouden jullie bieden?
Of ze haast hebben of niet lijkt me niet op te maken uit wat we nu weten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:04 schreef eleusis het volgende:
Zo weinig mogelijk natuurlijk, maar ze hebben duidelijk geen haast om 't te verkopen, dus of je echt een koopje krijgt: ik denk 't niet. Klinkt leuk trouwens!
Dan zullen ze geen haast hebben...quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:21 schreef GroetvanuitBrabant het volgende:
De eigenaar is overleden, dus wordt de woning verkocht door nabestaanden. Er woont nu een huurder in.
Hoezo duidelijk geen haast? ons huis stond ook 3 jaar te koop voordat we eens een bod kregen.. Misschien hebben zij ook nog geen één bod gehad.. Dat zou het dalen van de prijs ook verklaren..quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:04 schreef eleusis het volgende:
Zo weinig mogelijk natuurlijk, maar ze hebben duidelijk geen haast om 't te verkopen, dus of je echt een koopje krijgt: ik denk 't niet. Klinkt leuk trouwens!
Als ik alles optel, kom ik zo op ¤40.000,- kosten om het leefbaar te maken, plus de mogelike nieuwbouw. Trek dat van de vraagprijs af plus nog eens ¤10.000,- toekomstige waardedaling. Een bod van ¤158000,- is dus heel reëel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:54 schreef GroetvanuitBrabant het volgende:
Mijn vraag is: Wat zouden jullie bieden? En hoe zouden jullie dit aanpakken?
Alvast bedankt!
Jij zou volgens mij hooguit 125,- bieden, onderduiken en je poot stijf houden... Niet om een of ander, maar als iemand bij mij met zo'n bod komt, wijs ik die vriendelijk af, en MAG je hem daarna niet eens meer kopen van me.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:33 schreef blomke het volgende:
Als ik alles optel, kom ik zo op ¤40.000,- kosten om het leefbaar te maken, plus de mogelike nieuwbouw. Trek dat van de vraagprijs af plus nog eens ¤10.000,- toekomstige waardedaling. Een bod van ¤158000,- is dus heel reëel.
Doe het 150k¤ bod en duik onder en laat voorlopig niets van je horen. G a niet in op tegenboden; gewoon poot stijf houden.
40.000?? Dat lijkt me nog erg weinig als ik het zo hoor. Wij zijn een jaren 30 woning aan het opknappen en doen zelfs nog wat zelf en wij gaan over de 75.000 komen. En dan doen we alleen de eerste twee verdiepingen en we hoeven niet een heel nieuw dak..quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:33 schreef blomke het volgende:
[..]
Als ik alles optel, kom ik zo op ¤40.000,- kosten om het leefbaar te maken, plus de mogelike nieuwbouw. Trek dat van de vraagprijs af plus nog eens ¤10.000,- toekomstige waardedaling. Een bod van ¤158000,- is dus heel reëel.
Doe het 150k¤ bod en duik onder en laat voorlopig niets van je horen. G a niet in op tegenboden; gewoon poot stijf houden.
75.000,- ? Kun je nagaan wat het kost om die woning opnieuw op te bouwen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:21 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
40.000?? Dat lijkt me nog erg weinig als ik het zo hoor. Wij zijn een jaren 30 woning aan het opknappen en doen zelfs nog wat zelf en wij gaan over de 75.000 komen. En dan doen we alleen de eerste twee verdiepingen en we hoeven niet een heel nieuw dak..
En het zou dus niet kunnen zijn dat de benodigde investering al van de prijs af gedaan is? Ga uit van vergelijkbare huizen in de buurt als referentie en het bedrag dat je er als koper voor WIL betalen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:33 schreef blomke het volgende:
[..]
Ja ze stelt toch ook dat het door een aannemer gedaan word.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:51 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
75.000,- ? Kun je nagaan wat het kost om die woning opnieuw op te bouwen.
Kom op hee, 75.000,- investeren in een jaren 30 woning betekent dat je 12 linkerhanden hebt.
Nou nou erg aardig weer ;-) we doen wel redelijk wat zelf maar dat zijn voornamelijk kleine klussen (bv toiletten). Wij werken allebei fulltime en moesten in een redelijk korte tijd het huis af hebben.. Vandaar dat we een aannemer ingeschakeld hebben. 40.000 lijkt me weinig. Zelfs als je alles zelf doet. Een goede keuken is al zo 10.000, onze kozijnen gaan richting de 25.000 en dan heb je naar mijn idee toch niet zo heel veel meer over hoor.. We hebben er wel voor gekozen om alles zoveel mogelijk in originele staat te brengen en dat is nu eenmaal niet goedkoop. Volgens mij is onze verbouwing zeker niet te duur. Maar als jij denkt dat het zoveel goedkoper kan.. Veel plezier ;-)quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:51 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
75.000,- ? Kun je nagaan wat het kost om die woning opnieuw op te bouwen.
Kom op hee, 75.000,- investeren in een jaren 30 woning betekent dat je 12 linkerhanden hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |