SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kankermongool.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef VMSDKR het volgende:
Fathank, zullen we deze kaolomongool even opzoeken???
https://www.facebook.com/(...)76405&type=2&theater
Nice!quote:
Zulke filmpjes moet je niet willen zien man. Die shit gaat dagen door mijn hoofd spoken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat een kankermongool.
Het geluid van die hond...
Hartverscheurend.
Ik heb vandaag een man gereanimeerd zien worden/half dood zien gaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Zulke filmpjes moet je niet willen zien man. Die shit gaat dagen door mijn hoofd spoken.
Dat is niet zo schokkend imo. Dierenleed vind ik gewoon veel erger.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een man gereanimeerd zien worden/half dood zien gaan.
Over praten en doorgaan.
Bougiedop losgeschoten, meegenomen door de distributieriem en afgebroken. Daar zichzelf vastgezet en kleppen hebben zuiger geraakt. Einde oefening voor blok denk ik. Met geluk is het te maken maar niet al te goedkoop. Zo breek je de ene dag je PR squat en de dag erop is heel je maand verpestquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
International Business & Management.
[..]
Daaaaamn, sucks bro. How come?
Ik zag ook een dode eend op de weg liggen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is niet zo schokkend imo. Dierenleed vind ik gewoon veel erger.
Holy shit, dat klinkt erger dan dat het er uitzag!quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Bougiedop losgeschoten, meegenomen door de distributieriem en afgebroken. Daar zichzelf vastgezet en kleppen hebben zuiger geraakt. Einde oefening voor blok denk ik. Met geluk is het te maken maar niet al te goedkoop. Zo breek je de ene dag je PR squat en de dag erop is heel je maand verpest
Yeah, en ze doen niemand kwaad.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zag ook een dode eend op de weg liggen.
Vond ik best heftig.'
Nee maar srs..dierenleed en kinderleed is gewoon heel erg om te zien. Kunnen zich niet goed uitdrukken laat staan praten en zo onschuldig..
Dat zeg je nou waarschijnlijk. Mocht een van je familieleden gereanimeerd worden in jouw bijzijn dan veranderd dat wss wel. Dierenleed wordt vooral erger gevonden omdat ze weerloos zijn, zelfde geld voor kinderen. Bij een volwassen persoon heb je dat gevoel niet tenzij het naasten zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is niet zo schokkend imo. Dierenleed vind ik gewoon veel erger.
Dat sws.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:38 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dat zeg je nou waarschijnlijk. Mocht een van je familieleden gereanimeerd worden in jouw bijzijn dan veranderd dat wss wel. Dierenleed wordt vooral erger gevonden omdat ze weerloos zijn, zelfde geld voor kinderen. Bij een volwassen persoon heb je dat gevoel niet tenzij het naasten zijn.
Ik had wel toen ik die man zo levensloos zag liggen. Dat is iemands vader, iemands echtgenoot, iemands vriend.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:38 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dat zeg je nou waarschijnlijk. Mocht een van je familieleden gereanimeerd worden in jouw bijzijn dan veranderd dat wss wel. Dierenleed wordt vooral erger gevonden omdat ze weerloos zijn, zelfde geld voor kinderen. Bij een volwassen persoon heb je dat gevoel niet tenzij het naasten zijn.
Als het gaat om een reanimatie komt er altijd een team van 3 mensen iirc. Omdat een enkele persoon gewoon buiten adem raakt tijdens het reanimeren van iemand naar enkele minuten. Daarnaast moet er een AED zo snel mogelijk ter plekke komen om de kans op schade te beperken en op overleven te vergroten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik had wel toen ik die man zo levensloos zag liggen. Dat is iemands vader, iemands echtgenoot, iemands vriend.
Ik was al een stuk verwijderd van de locatie toen ik ambulances voorbij zag komen met loeiende sirenes..zou het kunnen zijun dat hij het dan toch gered heeft en dat ze hem hebben kunnen stabiliseren. Of doen ze dat ook al als ze denken dat hij dood is?
Dat weet ik en ik vroeg dat ook niet,..altijd 2 wagens om elkaar af te wisselen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:43 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Als het gaat om een reanimatie komt er altijd een team van 3 mensen iirc. Omdat een enkele persoon gewoon buiten adem raakt tijdens het reanimeren van iemand naar enkele minuten. Daarnaast moet er een AED zo snel mogelijk ter plekke komen om de kans op schade te beperken en op overleven te vergroten.
Het hele protocol met ambulance zelf heb ik geen verstand van.
Haven't got a clue.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat weet ik en ik vroeg dat ook niet,..altijd 2 wagens om elkaar af te wisselen.
Die AED was al aanwezig, ambulance kwam later pas. En toen ik al 5 km verder was kwamen ze langssjezen met sirenes.
Moet even kijken of ander blok niet goedkoper is. Reparatie kan namelijk dik over de 1000 euro uitvallenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Holy shit, dat klinkt erger dan dat het er uitzag!Hopelijk kun je het op de één of andere manier nog goed fiksen. Ga je het fiksen of?
[..]
Yeah, en ze doen niemand kwaad.
Achter het station? Neem een voorbeeld aan personen zoals Kai Greene, Matt Ogus of Scott Herman.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
Moet even kijken of ander blok niet goedkoper is. Reparatie kan namelijk dik over de 1000 euro uitvallen
Tijd om m'n kontje achter het station te gaan verkopen ofzo
No money for dat dere cell techquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:32 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Achter het station? Neem een voorbeeld aan personen zoals Kai Greene, Matt Ogus of Scott Herman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |