"Goedenavond" zei ik toen ik iets voor elven de Döner Company op Utrecht Centraal binnenliep. "Graag een turkse pizza met vlees". Ik had honger - er stond een vriendelijke turk voor me, had een lach op zijn gezicht en had plezier in z'n werk - "Dat is dan ¤4,70" zei de beste man. Ik stak mijn pinpas in de pinautomaat en terwijl ik mijn pincode intoetste kwam er een tweede turk tevoorschijn, deze zou over enkele seconden de turkse pizza klaarmaken. "Alles erop?" vroeg hij. Ik antwoordde dat ik alles behalve de tomaat wou. De pizza werd onder de grill gelegd en ik wachtte even.
Toen begon de turk die zojuist binnen was komen lopen met het klaarmaken van de pizza. Hij waste eerst even zijn handen (Had dat gedaan toen je die turkse pizza onder de grill legde

) en gooide er wat sla op, uien et cetera. Alle groentes lagen er uiteindelijk op, enkel de saus miste nog. De turk pakt de fles en spoot één streepje saus over de pizza en rolt deze op waarna hij deze aan mij geeft en me nog een prettige avond wenst.
Waarom zijn die kut turken opeens zo gierig?

Doe er godverdomme meer saus op.
Klacht: Gierige kut turk.
Subklacht: Mijn turkse pizza was koud