Boeiendquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
![]()
met normale mensen heb je dat niet
al is klinkt die joint nogal als een afknapper
https://www.thuisarts.nl/(...)-bijholte-ontstekingquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je krijgt een holteontsteking.
geen dank.
Ik houd van je. Wanneer zie ik je weer?quote:
zullen we dan gaan voetballenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BoeiendMensen die niet aan bier doen drinken geen bier, mensen die niet aan drugs doen,blowen niet, mensen die geen vlees eten, eten wat anders dan de bbq.
Daar gaat het niet om
Ja hoor. Wees je er wel van bewust dat ik zo scheel als een kanarie ben maar goed.quote:
hou op ik meet geen fokkers meerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.thuisarts.nl/(...)-bijholte-ontsteking
Nee. Ben niet verkouden
[..]
Ik houd van je. Wanneer zie ik je weer?
WHATEVS JAquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BoeiendMensen die niet aan bier doen drinken geen bier, mensen die niet aan drugs doen,blowen niet, mensen die geen vlees eten, eten wat anders dan de bbq.
Daar gaat het niet om
ik kan baas hooghoudenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor. Wees je er wel van bewust dat ik zo scheel als een kanarie ben maar goed.
Je noemt mij net onkruid en nu dit weer?quote:
neequote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je noemt mij net onkruid en nu dit weer?
Kan je dan echt nog altijd niet lachen om de situatie?
gewoon dikke stukken kipquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
ik neem frikandellen mee voor op de bbq
Doei Ezell, je krijgt morgen een uitnodigingquote:
je wordt teruggebrachtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doei Ezell, je krijgt morgen een uitnodiging
waarvoor?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doei Ezell, je krijgt morgen een uitnodiging
Neem je zwembroek mee, waar we heen gaan is nog een verrassing.quote:
zwemfeestjesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neem je zwembroek mee, waar we heen gaan is nog een verrassing.
elan mag van mij verkouden wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik werk in een winkel elan pest mij nu
Die patat in het zwembad is echt ranzigquote:
Dit slaat echt nergens op noch dat het wat zou uitmaken maar ik maakte sowieso een grap.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
ik ben bang dat ik in een sociaal isolement kom en alleen nog maar mensen in real ken via fok
Hoi Ezell, lang geleden.quote:
ohquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik werk in een winkel elan pest mij nu
ik ga nu ontslag nemen denk ik elan neemt mij niet meer serieus omdat ik in een winkel werkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh
hij is mijn held
hij kan nog wel echt stoer zijn op fok zonder dat hij niet geloofwaardig over komt
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op noch dat het wat zou uitmaken maar ik maakte sowieso een grap.
Meeten staat ook niet bepaald hoog op mijn prioriteitenlijst al moet Happy nog wel een keer gebeuren eigenlijk. Nog dichtbij ook.
Een Ajax was gewoon praktisch aangezien ik niet echt vrienden/bekenden heb om te gaan.
[..]
Hoi Ezell, lang geleden.
En dag
ik had altijd hekel aan kinderfeestjesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die patat in het zwembad is echt ranzig
Elan post stoer?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh
hij is mijn held
hij kan nog wel echt stoer zijn op fok zonder dat hij niet geloofwaardig over komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |