Hoezo? Als je wilt meeten met mensen hier moet je het zelf voorstellenquote:
ik ook rookruimte op werkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:19 schreef Tjacka het volgende:
vandaag weer gerookt
schaam mij diep
#kutleef
hoelang gestoptquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:19 schreef Tjacka het volgende:
vandaag weer gerookt
schaam mij diep
#kutleef
Nee Paul, ik wil je niet meeten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:19 schreef Paul het volgende:
[..]
GC / Exclusieve voorpremière 3 Days to Kill - 16 maart te Utrecht
Ja en dan zeggen ze afquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Als je wilt meeten met mensen hier moet je het zelf voorstellen
was zo mooi weer ik met vriendpool buiten chillen tochquote:
gewoon stoppen als je 22-23 bent ga ik ook doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was zo mooi weer ik met vriendpool buiten chillen toch
hij gaf mij een peuk kon niet weigeren
toen gelijk pakkie gekocht
Mij lijkt het wel tof om nog een keer met een grote groep hier uit te gaan, of feestje te geven bij iemand thuis met een chill huis ::Yquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee Paul, ik wil je niet meeten.
[..]
Ja en dan zeggen ze af
laten we appartement huren in LAquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel tof om nog een keer met een grote groep hier uit te gaan, of feestje te geven bij iemand thuis met een chill huis ::Y
oh nou, het is een beginquote:
hoezo moetquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef Tjacka het volgende:
ach moest binnen drie weken clean zijn heb nog 1,5 week
Ja, en dan vip-gasten op de lijst XDquote:
hoezoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
tjacka je moet gewoon als je zo 22-23 bent stoppen als je beetje ouder bent
Lijkt me onmogelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel tof om nog een keer met een grote groep hier uit te gaan, of feestje te geven bij iemand thuis met een chill huis ::Y
sinds welke leeftijd?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
kan echt niet voorstellen het leven zonder peuken
rook al fucked up lang
hp meet allesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? in de zomer ofzo.quote:
ik ga foto voor jou maken als ik in LA ben als tupac broedersquote:
Nee. Gewoon een chill feest. niet met z`n alle de hele nacht Harry Snotter kijken.quote:
traumaquote:
serieus?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat niet
maar zelfvertrouwen heeft een knik gekregen wel
hp-themaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een chill feest. niet met z`n alle de hele nacht Harry Snotter kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |