Oh, ja die Kees ken ik wel maar ik wist niet wie Ruud isquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Allemaal niet.
Probleemwijken Woensel, de broer van Kees = Ruud.
"Wat kinderachtig, goffedomme"
[ afbeelding ]
Keesquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh, ja die Kees ken ik wel maar ik wist niet wie Ruud is
HAAL JE GELD NU WEG BIJ CRYPTSY OMG!!!quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:19 schreef Maxbet het volgende:
Ik zie steeds meer waarschuwingen voor Cryptsy voorbij komen op Reddit, wat is daar aan de hand?
http://www.reddit.com/r/d(...)/stop_using_cryptsy/
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:17 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ja ja, je bent rijk, nu weten we het wel.
Waarom een maan na een fork?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:21 schreef Maxbet het volgende:
Doge fork zit er trouwens aan te komen, wellicht een goed moment om de prijs in de gaten te gaan houden. Verwacht wel een kleine maan na de fork eigenlijk.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:18 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Ik heb me even een tijdje niet bezig gehouden met DOGE, wat gaat er opgelost worden? Welke problemen zijn er op dit moment?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat dat de huidige problemen waardoor de prijs zo laag is oplost
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Multipools schijnen de random blockreward uit te kunnen rekenen waardoor ze alleen de blocks minen met hoge reward minen en die coins gelijk dumpen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:25 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik heb me even een tijdje niet bezig gehouden met DOGE, wat gaat er opgelost worden? Welke problemen zijn er op dit moment?
Leef niet zo in het verledenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:27 schreef Toto69 het volgende:
Topickaap.
Vanaf nu gaat dit topic over probleemwijken Woensel
Waarom een fork?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:21 schreef Maxbet het volgende:
Doge fork zit er trouwens aan te komen, wellicht een goed moment om de prijs in de gaten te gaan houden. Verwacht wel een kleine maan na de fork eigenlijk.
Totoquote:
Aha.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Multipools schijnen de random blockreward uit te kunnen rekenen waardoor ze alleen de blocks minen met hoge reward minen en die coins gelijk dumpen.
Ze krijgen de Digishield upgrade van DigiBytequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ingrijpende veranderingen in de code om het te op te lossen. Fork is nodig daarvoor.
Ahwwquote:
Waarom heet het een fork, waar staat die naam voor?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ingrijpende veranderingen in de code om het te op te lossen. Fork is nodig daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |