Kan datquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:17 schreef roislecxe het volgende:
Kleine bijvoeging: vele jaren geleden bij m'n ma was het nog een tandje erger. Toen trok die tandarts een stuk van d'r kaak meeDan ben je nog wat verder van huis.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:17 schreef roislecxe het volgende:
Kleine bijvoeging: vele jaren geleden bij m'n ma was het nog een tandje erger. Toen trok die tandarts een stuk van d'r kaak meeDan ben je nog wat verder van huis.
Blijkbaar. dat was dusdanig bloeien dat washandjs niet meer hielpen maar dat de handdoeken eraan te pas moesten komenquote:
Alles is eruitquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je mag nog terug voor ronde 2 is het niet manneke
Inderdaad. daar gaan nog wel wat generaties overheen. Idem met appendix. Dat was ook niet zo leukquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:20 schreef Leafeon672 het volgende:
Jammer dat we nog niet zo geëvolueerd zijn dat we zonder verstandskiezen worden geboren...
Lees je DM eens.quote:
Jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
WeggekliktMoet ik die echt op gaan zoeken
quote:
http://dm.fok.nl/quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
WeggekliktMoet ik die echt op gaan zoeken
Lokpostenquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lokposten van 4 jaar geleden plaatsen
Stiekem heb je het toch gelezen he dikkie. Gna gna.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]Ik ga het niet eens lezen, TT is al
genoeg
What a surprisequote:Op donderdag 13 maart 2014 00:40 schreef roislecxe het volgende:
Dus ja.
Tandentrekken is niet tof is de conclusie van vanavond.
Top gearquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Let's not discuss that.
Ik wil een Top Gear special kijken maar weet niet welke
Prachtigquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:47 schreef roislecxe het volgende:
Stiekem vond je mijn topic uit 2010 wel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |