abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:07:20 #276
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137944370
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
Train je per dag heel veel met hem? Kijk eens wat er gebeurt als je dat wat minder doet, want al dat denken en leren vergt ook heel veel energie van een pup.
Nee, ook niet. We hebben vandaag ongeveer 15 min getraint over de hele dag. Kan morgen wel eens helemaal niet trainen, kijken of dat werkt.

quote:
Maar dat zitten is op zich niet heel raar, hoor. Alleen elke keer is wel wat anders
Een keer zitten zou het probleem ook niet zijn, maar als ik me aankleed en ik loop naar de deur en sta buiten dan dankt Link "doei!" :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:07:42 #277
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137944398
quote:
6s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:06 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dan zou ik er ook geen zin meer in hebben.
Not sure if serious
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:11:26 #278
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_137944633
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee, ook niet. We hebben vandaag ongeveer 15 min getraint over de hele dag. Kan morgen wel eens helemaal niet trainen, kijken of dat werkt.

[..]

Een keer zitten zou het probleem ook niet zijn, maar als ik me aankleed en ik loop naar de deur en sta buiten dan dankt Link "doei!" :')
Neem de volgende keer eens speelgoed mee of zo. Als ie dan heeft geplast eventjes buiten met hem spelen, kijken of ie t dan leuker gaat vinden.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:12:39 #279
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137944705
quote:
11s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Neem de volgende keer eens speelgoed mee of zo. Als ie dan heeft geplast eventjes buiten met hem spelen, kijken of ie t dan leuker gaat vinden.
Ook al gedaan. Zijn kipje :P En hem naar een ander grasveld getilt. Mhawwwwww. Zal morgen nog eens proberen.

En ik moet hem echt gaan afleren om :r poep :r te eten.
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:17:01 #280
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_137944985
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ook al gedaan. Zijn kipje :P En hem naar een ander grasveld getilt. Mhawwwwww. Zal morgen nog eens proberen.

Dat maakte ook geen verschil?
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:18:40 #281
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137945081
quote:
5s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:17 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat maakte ook geen verschil?
Ja, ik zit even terug te denken.. hij was wel aan de wandel maar dat kwam omdat er een hondje was, geloof ik. Hij wilde niet echt met zijn piepkip spelen iig. Hij was er na 2x wel flauw van :')

En binnen vind hij hem awesome.
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:20:52 #282
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_137945188
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:18 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, ik zit even terug te denken.. hij was wel aan de wandel maar dat kwam omdat er een hondje was, geloof ik. Hij wilde niet echt met zijn piepkip spelen iig. Hij was er na 2x wel flauw van :')

En binnen vind hij hem awesome.
Ach, misschien heeft ie over een weekje wel meer zin dan.

Heeft ie nog wel eens ongelukjes binnen als ie 12 keer naar buiten gaat? :D
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:24:26 #283
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137945351
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:20 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ach, misschien heeft ie over een weekje wel meer zin dan.

Heeft ie nog wel eens ongelukjes binnen als ie 12 keer naar buiten gaat? :D
Ja, gisteren was een slechte dag. 2x plassen 1x poepen. Dan is hij nét buiten geweest en hopla :')

Vanmiddag was ik mooi op tijd. Meneer heeft geslapen, staat op, gaat drinken en hopla! Dat is standaard trouwens bij hem zo'n beetje. Eerst drinken en dan zeiken. En hij pist ook gewoon op zijn eigen plek :') Hij heeft de HELE huiskamer... nee, op zijn kleed of in de bench :')

Eergisteren was een goeie dag, 0 ongelukjes :D En 's nachts is hij tot nu toe elke nacht droog geweest. Vannacht zat er 4u tussen zelfs.
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:40:35 #284
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_137946322
Ik zou m elke keer naar buiten dragen dan, en een heel eind lopen en hem dan terug naar huis laten lopen, dat vindt ie dan mss wel leuk! Speelt ie binnen wel lekker en doet ie wel lekker wild en druk?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:43:32 #285
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137946479
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou m elke keer naar buiten dragen dan, en een heel eind lopen en hem dan terug naar huis laten lopen, dat vindt ie dan mss wel leuk! Speelt ie binnen wel lekker en doet ie wel lekker wild en druk?
Ja binnen speelt hij wel gewoon! Vanmiddag met zijn kipje het hele huis door. En als hij buiten wel loopt issie ook druk. In mijn broek happen, bloemetjes happen, veertjes pakken, stokjes, ect.
pi_137956523
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Het kan ook de rijst zijn.
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  donderdag 20 maart 2014 @ 08:41:25 #287
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137956566
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:38 schreef JerryLee het volgende:

[..]

In de CB?
  donderdag 20 maart 2014 @ 09:19:50 #288
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_137957278
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:38 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Ja, of het is gewoon doodnormaal gedrag van een pup. :+
pi_137957484
Wat betreft dat lopen, ik denk dat 12x uit gewoon nog wat te veel is voor hem. Hij is echt nog maar een kleintje he, ik denk dat hij misschien gewoon moe is en/of een beetje onder de indruk van alles.

Ik denk dat ik in zo'n geval de wandelingetjes zou beperken tot 4x per dag over de dag verspreid, op momenten dat hij al lekker speels en wakker is. De rest van de keren zou ik het buiten zijn beperken tot een korte plas/poeppauze, als het mogelijk is zelfs in de tuin. Dan hoeft hij niet zo ver te lopen of getild te worden en is er ook minder pressure om hem mee te laten lopen. En dus ook minder kans dat hij het lopen gaat associëren met dwang of nare dingen (en eventueel uit eigenwijsigheid gaat weigeren te lopen).

Niet iedereen wil het zijn hond aanleren om in de tuin te plassen/poepen, maar je zou een aparte plashoek kunnen maken van bv zo'n plastic zandbakding voor kinderen waar hij dan z'n behoefte kan doen. Als hij iets groter is kan hij vanzelf meer en verder lopen en is het niet meer nodig hem in de tuin te laten gaan. Het is gewoon ook best vermoeiend voor zo'n kleintje, al die nieuwe dingen leren.

Is hij al iets beter te pas trouwens?
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  donderdag 20 maart 2014 @ 09:45:23 #290
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137957903
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:29 schreef Miss_Isis het volgende:
Wat betreft dat lopen, ik denk dat 12x uit gewoon nog wat te veel is voor hem. Hij is echt nog maar een kleintje he, ik denk dat hij misschien gewoon moe is en/of een beetje onder de indruk van alles.

Ik denk dat ik in zo'n geval de wandelingetjes zou beperken tot 4x per dag over de dag verspreid, op momenten dat hij al lekker speels en wakker is. De rest van de keren zou ik het buiten zijn beperken tot een korte plas/poeppauze, als het mogelijk is zelfs in de tuin
Maar echt wandelen doen we niet... meestal is het 8x plassen en poepen en de rest een stukkie lopen. Ik kan het nog wel korter gaan doen qua plassen en poepen? Ik in de tuin vind ik geen goed idee. Ik wil namelijk niet dat hij het überhaupt in de tuin doet. Ik heb ook geen gras oid, alleen tegels.

quote:
Dan hoeft hij niet zo ver te lopen of getild te worden en is er ook minder pressure om hem mee te laten lopen. En dus ook minder kans dat hij het lopen gaat associëren met dwang of nare dingen (en eventueel uit eigenwijsigheid gaat weigeren te lopen).

Niet iedereen wil het zijn hond aanleren om in de tuin te plassen/poepen, maar je zou een aparte plashoek kunnen maken van bv zo'n plastic zandbakding voor kinderen waar hij dan z'n behoefte kan doen. Als hij iets groter is kan hij vanzelf meer en verder lopen en is het niet meer nodig hem in de tuin te laten gaan. Het is gewoon ook best vermoeiend voor zo'n kleintje, al die nieuwe dingen leren.

Ja, zou kunnen, maar heel eerlijk gezegd zie ik dat niet zo heel erg zitten. En het is maar 3 min naar het grasveld.

Ja, hij is strontvervelend en heeft de kabels van de surround doorgeknaagd _O- dus hij is beter te pas.

Maar we lopen dus te veel met hem..

Moet ik hem wel om de 2a 3u eruit mikken voor een plas en poep?

[ Bericht 1% gewijzigd door Qwea op 20-03-2014 10:10:47 ]
pi_137958276
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:19 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, of het is gewoon doodnormaal gedrag van een pup. :+
Dat zeker ,copycatgedrag van moeders .

Maar in CB zit rijst ,dat is een ''vulmiddel'' en verlaat onverteerd het lichaam.
De theorie is dat Link ruikt dat er nog voedingsstof inzit ,dus begint met recyclen .
Toen Luna vorig jaar hier kwam ,had ze ook dat soort gedrag als Link ook al was ze veel ouder .
Aangezien ze een kennelhond is geweest deed ze haar behoefte binnen ,en at het op ,zo hield ze haar plek schoon .
Na een paar dagen begreep ze wel dat dat niet de bedoeling was ,en het poep eten is volledig verdwenen nadat ze op voeding zonder granen is gegaan .
Behalve als we naar een bepaald veldje gaan ,daar komt een andere hond die op Lidl staat ,en daar zitten nog genoeg onverteerde bestanddelen in .
Dus daar is het eerst terreininspectie door mij ,voor het toezicht minder is door mij .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_137958314
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar echt wandelen doen we niet... meestal is het 8x plassen en poepen en de rest een stukkie lopen. Ik kan het nog wel korter gaan doen qua plassen en poepen? Ik in de tuin vind ik geen goed idee. Ik wil namelijk niet dat hij het überhaupt in de tuin doet. Ik heb ook geen gras oid, alleen tegels.

[Quote[Dan hoeft hij niet zo ver te lopen of getild te worden en is er ook minder pressure om hem mee te laten lopen. En dus ook minder kans dat hij het lopen gaat associëren met dwang of nare dingen (en eventueel uit eigenwijsigheid gaat weigeren te lopen).

Ja, zou kunnen, maar heel eerlijk gezegd zie ik dat niet zo heel erg zitten. En het is maar 3 min naar het grasveld.

Ja, hij is strontvervelend en heeft de kabels van de surround doorgeknaagd _O- dus hij is beter te pas.

Maar we lopen dus te veel met hem..

Moet ik hem wel om de 2a 3u eruit mikken voor een plas en poep?
[/quote]

Hehe, fijn dat hij beter te pas is :P

Wij doen pups inderdaad wel om de haverklap naar buiten ja, maar wel in de tuin (zo dicht mogelijk bij huis, want elke extra minuut lopen is best lang als je een klein blaasje hebt dat op knappen staat). Als ze zo klein zijn vind ik persoonlijk het belangrijkste dat ze het buiten doen, waar buiten is voor mij dan nog niet zo belangrijk. Maar dat is persoonlijke voorkeur dus. Wij doen het naar buiten gaan niet echt op de klok, maar wel na elk hapje eten/slokje water, na elk speelmoment, na elk dutje, en (uiteraard) voor de nacht. En als de pup wat onrustig rond begint te lopen, dan ook.

Wat wij doen is op zo'n moment direct optillen en buiten neer planten, stil staan, wachten tot de pup zijn/haar behoefte doet, direct belonen (Yay! plasje doen! GOED ZO!!11 *O* ) en dan weer naar binnen. En als de pup als je hem neer zet buiten gaat zitten en je aankijkt van wtf doe ik hier? dan een stukje lopen/spelen/mee lokken ergens heen, soms moeten ze even bewegen om te voelen dat ze moeten. En soms moeten ze niets en ga je na 10 minuten weer naar binnen en doen ze daar wat :9

Toen Nori klein was zaten we echt alleen rustig als ze sliep, anders waren we constant op aan het letten of ze toevallig aanstalten maakte ergens iets te doen wat niet de bedoeling was (plassen/poepen, iets pakken wat ze niet mocht hebben...) :') 't is nog best hard werken hoor, een pup opvoeden :P
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
pi_137958434
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Kabels doorgeknaagd

Kabels die je echt niet kan wegwerken zou je in verchroomde doucheslang kunnen verpakken .
Vriendin van mij heeft konijnen los in huis lopen en daar hebben we het voor de kabels die niet achter plinten konden zo opgelost .
Wacht maar tot hij gaat wisselen/puberen,vaarwel interieur :|W
  donderdag 20 maart 2014 @ 10:13:03 #294
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137958702
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:04 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Kabels die je echt niet kan wegwerken zou je in verchroomde doucheslang kunnen verpakken .
Vriendin van mij heeft konijnen los in huis lopen en daar hebben we het voor de kabels die niet achter plinten konden zo opgelost .
Wacht maar tot hij gaat wisselen/puberen,vaarwel interieur :|W
Had wel gekund. Ze zitten ook in een kabelgoot alleen de laatste 3 cm niet. Was achter de bank, we dachten dat meneer daar niet kon komen :X _O- Ga morgen alles goed wegwerken.

Heb vandaag alleen puppendienst :D
  donderdag 20 maart 2014 @ 10:14:56 #295
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_137958758
Oh wat een terrorpup :D
Ik zet pups ook gewoon elke keer buiten, zet m desnoods gewoon recht bij de voordeur buiten als je niet wil dat ie in de tuin plast. Billy mocht als pup ook op mijn balkon piesen elke keer, hij is daar vanzelf mee opgehouden, die doet dat nu echt echt echt niet meer. Wandelen deed ik gewoon net als altijd 3 of 4 keer per dag, niks extra's.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 20 maart 2014 @ 10:24:20 #296
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137959032
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:00 schreef Miss_Isis het volgende:

Hehe, fijn dat hij beter te pas is :P

Wij doen pups inderdaad wel om de haverklap naar buiten ja, maar wel in de tuin (zo dicht mogelijk bij huis, want elke extra minuut lopen is best lang als je een klein blaasje hebt dat op knappen staat). Als ze zo klein zijn vind ik persoonlijk het belangrijkste dat ze het buiten doen, waar buiten is voor mij dan nog niet zo belangrijk. Maar dat is persoonlijke voorkeur dus. Wij doen het naar buiten gaan niet echt op de klok, maar wel na elk hapje eten/slokje water, na elk speelmoment, na elk dutje, en (uiteraard) voor de nacht. En als de pup wat onrustig rond begint te lopen, dan ook.
Serieus ELK speelmomentje? Dan is die 12keer veel te weinig _O- We hebben bv net even met de bal gespeeld maar hij ligt nu onder mijn stoel te snurken...

quote:
Wat wij doen is op zo'n moment direct optillen en buiten neer planten, stil staan, wachten tot de pup zijn/haar behoefte doet, direct belonen (Yay! plasje doen! GOED ZO!!11 *O* ) en dan weer naar binnen.
Misschien idd maar doen. Hey en ehm, hoevaak dan naar het gras om te wandelen?

quote:
En als de pup als je hem neer zet buiten gaat zitten en je aankijkt van wtf doe ik hier? dan een stukje lopen/spelen/mee lokken ergens heen, soms moeten ze even bewegen om te voelen dat ze moeten. En soms moeten ze niets en ga je na 10 minuten weer naar binnen en doen ze daar wat :9
Been there, done that :') Issie net buiten geweest, huppa :D

quote:
Toen Nori klein was zaten we echt alleen rustig als ze sliep, anders waren we constant op aan het letten of ze toevallig aanstalten maakte ergens iets te doen wat niet de bedoeling was (plassen/poepen, iets pakken wat ze niet mocht hebben...) :') 't is nog best hard werken hoor, een pup opvoeden :P
Het is donders hard werken :P Link hangt heel erg aan me. Hij ligt contstant bij me. Onder mijn stoel, naast me op de bank, voor de bank op de vloer als ik hem even niet op de bank wil (eten), in de keuken wil hij op mijn voeten liggen, ect. Hij is opzich wel veel aan het slapen, dus soms heb ik wel even rust :D En ach, over een poosje is het een grote hond O+

Jij nog tips over dat stront eten? :r Hij wilde gisteren ook zijn eigen kotst eten :') Hij zat op de bank en moest kotsen (liggen kleedjes over de bank), Mo wilde hem optillen naar buiten, maar het bleef komen dus ik zei dat Mo hem maar even moest laten gaan (kleedjes kunnen toch de was in. En er kwam echt veel uit). Issie eindelijk klaar met kotsen, wil die het opeten :r Viespeukje.

Ooh, check :

Net in de achtertuin. Ik ging was ophangen, hij bleef in de deuropening zitten, toen schopte ik een voetbal en toen kwam ie buiten O+

Nu :P Hij ligt altijd zo dicht bij me.

Een zwarte hond is moeilijk te kieken trouwens :+ Ik zal eens kijken of hij straks nog even in de tuin wil kijken.
pi_137960865
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:24 schreef Qwea het volgende:

[..]

Serieus ELK speelmomentje? Dan is die 12keer veel te weinig _O- We hebben bv net even met de bal gespeeld maar hij ligt nu onder mijn stoel te snurken...

[..]

Misschien idd maar doen. Hey en ehm, hoevaak dan naar het gras om te wandelen?

[..]

Been there, done that :') Issie net buiten geweest, huppa :D

[..]

Het is donders hard werken :P Link hangt heel erg aan me. Hij ligt contstant bij me. Onder mijn stoel, naast me op de bank, voor de bank op de vloer als ik hem even niet op de bank wil (eten), in de keuken wil hij op mijn voeten liggen, ect. Hij is opzich wel veel aan het slapen, dus soms heb ik wel even rust :D En ach, over een poosje is het een grote hond O+

Jij nog tips over dat stront eten? :r Hij wilde gisteren ook zijn eigen kotst eten :') Hij zat op de bank en moest kotsen (liggen kleedjes over de bank), Mo wilde hem optillen naar buiten, maar het bleef komen dus ik zei dat Mo hem maar even moest laten gaan (kleedjes kunnen toch de was in. En er kwam echt veel uit). Issie eindelijk klaar met kotsen, wil die het opeten :r Viespeukje.

Ooh, check :

[ afbeelding ]
Net in de achtertuin. Ik ging was ophangen, hij bleef in de deuropening zitten, toen schopte ik een voetbal en toen kwam ie buiten O+

[ afbeelding ]
Nu :P Hij ligt altijd zo dicht bij me.

Een zwarte hond is moeilijk te kieken trouwens :+ Ik zal eens kijken of hij straks nog even in de tuin wil kijken.
Wel handig dat hij zo dicht bij je ligt, dan hoef je in ieder geval niet steeds je nek te verrekken om te kijken waar hij nou weer iets stouts aan het doen is :D

En echt elk speelmoment, nou ja wel ongeveer ja :Y Hier speelde Nori vrij veel met Puck of Rani, en na zo'n spelletje ging Nori eigenlijk altijd even naar buiten. Daarna was ze meestal moe en ging ze lekker slapen. Verder liet ik haar ook wel veel zelf aanklooien (ze was sowieso een heel zelfstandige puppy), ik speelde niet bijzonder vaak met haar eigenlijk. Wel oefeningetjes toen ze ietsje ouder was en ik zat ook elke dag wel twee of drie keer of zo bij haar op de grond om te spelen, en daarna ging ze ook naar buiten. Verder vooral heel goed opletten en als ze rond liep op een manier waarvan ik dacht dat ze misschien een plekje zocht voor haar behoefte, dan ging ze naar buiten. Maar al met al kwamen wij vast niet veel vaker dan 12x per dag buiten hoor ;)

Ik zou naast de plasmomenten ongeveer 4x per dag een echt wandelingetje doen, op een moment dat hij lekker wakker en speels is zodat het zo leuk mogelijk voor hem wordt. Niet veel vaker dan 4x want dat wordt denk ik snel te veel van het goede.

Wat betreft de poep: jij moet leuker worden dan de poep. Dus direct tijdens/na het poepen belonen (YAY! Goedzo!! hoopje gedaan!!11 *O* ) zodat hij als het goed is naar je kijkt, en dan heel blij roepen en een knuffel/aai/speeltje/snoepje geven zodat hij naar jou toe komt in plaats van de tijd heeft om zich om te draaien en te vreten. En dicht bij staan, niet van een paar meter afstand belonen en roepen want dan ben je niet leuk genoeg en is het makkelijker en sneller om eerst een hapje stront te nemen :9

Mocht hij niet makkelijk af te leiden zijn dan na het poepen en belonen direct heel blij en vrolijk naar hem toe komen en hem ter plekke knuffelen/aaien/snoepje geven/etc. en meelokken of eventueel oppakken als hij niet mee wil lopen. Het doel is hem niet de kans te geven om te draaien en een hap te nemen, maar het wel zo leuk en aantrekkelijk mogelijk houden (leuker dan stront vreten). Als je dat consequent volhoud en het leuk genoeg maakt, doorbreek je de gewoonte en snapt hij als het goed is vanzelf dat naar jou toekomen veel toffer is dan poep eten.

Als hij straks een stuk ouder en goed zindelijk is en hij zou nog steeds poep eten (zijn eigen of van een andere hond) dan kun je ook gaan werken met BAH of NEE. Maar eerst moet hij goed zindelijk zijn en jou heel leuk gaan vinden, zodat je niet per ongeluk het poepen zelf bestraft ipv het vreten.
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:27:06 #298
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_137960930
Hahhahahah oh god hoopje gedaan! Dat heb ik ooit maar één keer eerder gehoord twintig jaar geleden toen een vriendinnetje schijnbaar een 'hoopje had gedaan' _O- Ik lach er vandaag de dag nog om :')
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:28:31 #299
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_137960968
We hebben Charlie en Lex trouwens als pup meteen ook een plas- en poepcommando gegeven, lekker makkelijk nu :D
pi_137963374
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:27 schreef Harajuku. het volgende:
Hahhahahah oh god hoopje gedaan! Dat heb ik ooit maar één keer eerder gehoord twintig jaar geleden toen een vriendinnetje schijnbaar een 'hoopje had gedaan' _O- Ik lach er vandaag de dag nog om :')
Ja nou ja, je verzint eens wat he :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')