SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Snakey op 11-03-2014 21:50:31 ]
1 2 3 | <?php n hoor, [i]"JAWEL er loopt er eentje rond!!!!"[/i]Ik heb nog geen neger gezien hoor, [i]"JAWEL er loopt er eentje rond!!!!"[/i]Ik heb nog geen neger gezien hoor, [i]"JAWEL er loopt er eentje rond!!!!"[/i]Ik heb nog geen ne[code]ger gezieIk heb nog geen neger gezien hoor, [i]"JAWEL er loopt er eentje rond!!!!"[/i]n hoor, [i]"JAWEL er loopt er eentje rond!!!!"[/i]Ik heb nog geen neger gezien hoor, [i]"JAWEL er loopt er eentje rond!!!!"[/i]Ik heb nog geen neger gezien hoor, [i]"JAWEL er loopt er eentje rond!!!!"[/i]Ik heb nog geen neger gezien ?> |
1 | heb nog g[b][/b][b][/b][b][/b][b][/b][b][/b][b][/b][b][/b][b][/b][b][/b]een neger gezien hoor, [i]"J |
Spitfire EP had van alles een beetje, beetje house, beetje elektro, beetje moombah, beetje dubstep.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
teringherrie, dat is er met die track. ik dacht dat die robinson gwn lekkere house maakte, niet dit soort bullshit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten vrouwen haar op hun poez hebben dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:25 schreef Montelly het volgende:
Niemand van die wijven heeft een beetje haar op de poes, gvd wat kinderachtig
Originele versie is wel wicked trouwens.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:34 schreef fathank het volgende:
Classic
Lol @ 2:38
Je hebt nooit geld kankahboef
hoesowquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
leks ouwe pas op met die steals van je... !!
gewoonquote:
Lol ik had de verkeerde geplaktquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Originele versie is wel wicked trouwens.
je beetjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Moeten vrouwen haar op hun poez hebben dan?
Die jij had gepost..lullo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol ik had de verkeerde geplakt
Maar welke originele bedoel je?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, ik moet toegeven, onder jullie, mijn internetvrienden, dat ik verliefd ben op Fanta. Helaas is het echter onmogelijk om iets tussen ons twee op te bouwen.
wowquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, ik moet toegeven, onder jullie, mijn internetvrienden, dat ik verliefd ben op Fanta. Helaas is het echter onmogelijk om iets tussen ons twee op te bouwen.
wat is dit?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
lol would you like some cheese with that whine hah ahah ahahaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:40 schreef VMSDKR het volgende:
Broeder, ik ben er even doorheen geskipt, en ik vrees dat je verkeerd gedacht hebt.
Ik ben picky als een mathafacka
bolognese
zelfs voor schut glitterplaatjes dekken de lading hier nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom onmogelijk?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oh gelukkig. Er is ook een of andere EDM-kutkneus die em verkracht heeftquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die jij had gepost..lullo.
Die is wel wicked.
Mijn beste e-net maatjes verliefd op elkaar!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Waarom onmogelijk?
Zeg nooit nooit!lief dit
Gewoon lekkurrr rave..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Er is ook een of andere EDM-kutkneus die em verkracht heeft
niet?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon lekkurrr rave..
Maar geen druks meer voor mij..
Jmf woont nog bij zijn pappie en mammie hahaha.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:48 schreef ZarB het volgende:
DE HOUSEWARMING VAN JMF IS EEN HOAX!!.
gvdeen housewarming.. hij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker raven ja, dat hoort niet op muziek bedoeld voor kinderfeestjes en partijen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon lekkurrr rave..
Maar geen druks meer voor mij..
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
bedankt montelly, kut jarag/ipne/sikterlan!
Ik heb zelfs een garage, mocht je te paard komen. Ridder van me!quote:
TR...Lompe in 3....2.....1quote:
DISCUSSIE KAN IN FB TOPIC GODVERDOMMEquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:52 schreef no1uknow het volgende:
JULLIE KUTMODS MOETEN JULLIE RECHTEN NIET MISBRUIKEN OM ZOMAAR DOODLEUK TT'S TE GAAN VERANDEREN, VOOR JULLIE EIGEN PLEZIER WAT DENKEN JULLIE WEL NIET
IK EIS DAT DE TT TERUGVERANDERD WORDT
Woooow das snel gvdquote:
Schatje, een feestje in de garage van je ouders ís geen housewarming. Ook niet als je er 3 dagen per week in slaapt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een garage, mocht je te paard komen. Ridder van me!
Oke, aangepastquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
DISCUSSIE KAN IN FB TOPIC GODVERDOMME
[..]
Oh wauw mn hartje smelt gwn helemaal :$quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een garage, mocht je te paard komen. Ridder van me!
hebbie grote tieten?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:54 schreef ZarB het volgende:
[..]
Schatje, een feestje in de garage van je ouders ís geen housewarming. Ook niet als je er 3 dagen per week in slaapt.
Nou ik ben alweer veel te lang op dit schoolplein.
Groetjesssss
Wacht, ik informeer Snakey even over je wangedrag, ben zo terug.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:59 schreef no1uknow het volgende:
MAAR GODVERDOMME KUTMODS DOE NOU EENS NORMAAL EN LAAT EEN REEKS MET RUST VUILE MACHTSMISBRUIKERS WATCHLIST KAN ME REET ROESTEN
inbe4 roid ragequote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:59 schreef no1uknow het volgende:
MAAR GODVERDOMME KUTMODS DOE NOU EENS NORMAAL EN LAAT EEN REEKS MET RUST VUILE MACHTSMISBRUIKERS WATCHLIST KAN ME REET ROESTEN
Wacht, ik informeer Snakey even over jouw wangedrag, ben zo terug.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wacht, ik informeer Snakey even over je wangedrag, ben zo terug.
Is goed, spreek je later.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wacht, ik informeer Snakey even over jouw wangedrag, ben zo terug.
Goedzo JMF, gewoon temmen die handel, veelte grote mond ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:01 schreef ZarB het volgende:
Oke mensen het was een grapje. Jmf woont allang niet meer bij zn pappie en mammie maar het zit nog wel in mijn grappenrepertoire. Ik moet het eens aanpassen. Nou nu ga ik echt.
Doei gr ZarB.
Ps: er komt dus wel een feestje. Uitnodiging volgt.
gewoon meppenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Goedzo JMF, gewoon temmen die handel, veelte grote mond ook
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:01 schreef no1uknow het volgende:
ik mag je pijnigen van sneeks, lompehork
Het is op eigen initiatiefquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Goedzo JMF, gewoon temmen die handel, veelte grote mond ook
gezelligquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:01 schreef ZarB het volgende:
Oke mensen het was een grapje. Jmf woont allang niet meer bij zn pappie en mammie maar het zit nog wel in mijn grappenrepertoire. Ik moet het eens aanpassen. Nou nu ga ik echt.
Doei gr ZarB.
Ps: er komt dus wel een feestje. Uitnodiging volgt.
Ik was ooit door LompeHork getipt als mod (srs), maar toen kwam de VMS in mij los.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:03 schreef no1uknow het volgende:
het valt me wel echt ontzettend tegen hoeveel sukkels er hier allemaal zitten, beetje aan de kant van de mods gaan staan, triest
plus alle (waarschijnlijk) gezette TR's, waarbij sommigen tenminste nog het lef hebben er voor uit te komen
vuile inlikkers
Eerst was je natuurlijk de DKR (DicKRider) en nu ben je de VMS (VenusMarsStrijder).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik was ooit door LompeHork getipt als mod (srs), maar toen kwam de VMS in mij los.
Ik heb TR gezet, dacht dat je lifte maar heb na die foto van je de conclussie getrokken dat je niet liftquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:03 schreef no1uknow het volgende:
het valt me wel echt ontzettend tegen hoeveel sukkels er hier allemaal zitten, beetje aan de kant van de mods gaan staan, triest
plus alle (waarschijnlijk) gezette TR's, waarbij sommigen tenminste nog het lef hebben er voor uit te komen
vuile inlikkers
Eens, zo is er voor mij ook geen lol meer aanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:03 schreef no1uknow het volgende:
vuile inlikkers
vriendjes?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eens, zo is er voor mij ook geen lol meer aan
no1uknow begrijpt het tenminste.
nee, je post gewoon niet leukquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:03 schreef no1uknow het volgende:
vuile inlikkers
ik snap het wel hoor, TR's kunnen zetten geeft je nog enigszins het gevoel van macht -> mannelijkheid, als je zo'n relatie hebt als de jouwequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb TR gezet, dacht dat je lifte maar heb na die foto van je de conclussie getrokken dat je niet lift
What the fuck denk jij wel niet? Dat je een grote vent bent ofzo? Ik zal je pakken.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eerst was je natuurlijk de DKR (DicKRider) en nu ben je de VMS (VenusMarsStrijder).
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat is met deze gymchick, ze lift niet eens!
the amount of feminism is too damn highquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
What the fuck denk jij wel niet? Dat je een grote vent bent ofzo? Ik zal je pakken.
Ik ga je hard pakken en je zo vernederen dat je schijt als je een vrouw ziet lopen.
Hoe durf je.
Sowieso, anders kan ik er niet mee omgaanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
mag ik nog wel af en toe op je schelden?
Word ik ook nog moederator denk je LompeHork????quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso, anders kan ik er niet mee omgaan
Je notes zijn soms erger dan die van mij, dus ik twijfel broederquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Word ik ook nog moederator denk je LompeHork????
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:10 schreef LompeHork het volgende:
Je notes zijn soms erger dan die van mij, dus ik twijfel broeder
peggingquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
What the fuck denk jij wel niet? Dat je een grote vent bent ofzo? Ik zal je pakken.
Ik ga je hard pakken en je zo vernederen dat je schijt als je een vrouw ziet lopen.
Hoe durf je.
Dit is stoerdoenerij. Je denkt toch niet dat het er echt zo aan toe gaatquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoe durf je.
Pls, er is een verschil tussen gentleman en jostiman. Vrouwen dienen gewoon als vrouwen behandeld te worden indien ze zich daadwerkelijk vrouwelijk gedragen. Ze verbiedt me niks en ik mag alles doen wat ik wil. Rolverdeling is hier min of meer net zo als bij SGPquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik snap het wel hoor, TR's kunnen zetten geeft je nog enigszins het gevoel van macht -> mannelijkheid, als je zo'n relatie hebt als de jouwe
Niet alles serieus nemen schatje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:11 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dit is stoerdoenerij. Je denkt toch niet dat het er echt zo aan toe gaat![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Pls, er is een verschil tussen gentleman en jostiman. Vrouwen dienen gewoon als vrouwen behandelt te worden indien ze zich daadwerkelijk vrouwelijk gedragen. Ze verbied me niks en ik mag alles doen wat ik wil. Rolverdeling is hier min of meer net zo als bij SGP
Heb je al trio gehad met het zusje van VMS?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:11 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dit is stoerdoenerij. Je denkt toch niet dat het er echt zo aan toe gaat![]()
behandeld*quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Pls, er is een verschil tussen gentleman en jostiman. Vrouwen dienen gewoon als vrouwen behandelt te worden indien ze zich daadwerkelijk vrouwelijk gedragen. Ze verbied me niks en ik mag alles doen wat ik wil. Rolverdeling is hier min of meer net zo als bij SGP
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoe durf je.
Dat wijf is echt mokergeil,.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je al trio gehad met het zusje van VMS?
Nee het was juist de grap..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet alles serieus nemen schatje.
Krijg je he als je met een Russin gaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
behandeld*
verbiedt*
Gvd Klokov, get your shit together.
Ja èn met vms zelfquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je al trio gehad met het zusje van VMS?
Dank voor de correctie (srs), te moy droegquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
behandeld*
verbiedt*
Gvd Klokov, get your shit together.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:16 schreef Klokov het volgende:
eindbaas die gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:16 schreef Klokov het volgende:
Dr. Phil is echt de grootste Whiteknight ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herhaal alles uit dat filmpje als je vastgebonden bent, bitch.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:16 schreef Montelly het volgende:
In de jaren 30/40/50 was alles beter, was de rolverdeling ook normaal
vanaf 0:40, is de weerspiegeling van onze maatschappij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
als er iemand onder de plak zit, is het phil welquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dr. Phil is echt de grootste Whiteknight ooit.
Bij die barbiepop van 'm?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:19 schreef THEFXR het volgende:
als er iemand onder de plak zit, is het phil wel
is je clit weer gegroeid?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Herhaal alles uit dat filmpje als je vastgebonden bent, bitch.
Look who's talking know.. Tijden veranderen.
Gaat het wel met je popje?quote:
totdat ze de "D" krijgt...piept ze wel andersquote:
BBC?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
totdat ze de "D" krijgt...piept ze wel anders
valt ze niet opquote:
0% griekse stijlquote:
Pinessa ofzo, van de Lidl.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Linessa..welke eiwitten neem jij?
smaakt neutraalquote:
Met banaan, kaneel, rozijnen, beetje honing (creme) en muesli. Meestal eet ik het 's avonds.quote:
fruit bodempje, omnomnomquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kijk montollo eens hip doen.
Kwark met een smaakje.
Guilty. Ik ben kankerharde trendsetter in dit topic. Alle oneliners komen van mij.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:25 schreef VMSDKR het volgende:
Kan iemand me linken naar de originele 'Echt voor schut'-post?
Voor schut is van Seto vriendquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Guilty. Ik ben kankerharde trendsetter in dit topic. Alle oneliners komen van mij.
alleen micro en mesoquote:
Ahaha, goede man. Tegenwoordig staat er een extra letter tussen toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
alleen micro en meso
[ afbeelding ]
you understand
DESTEP![]()
![]()
...wij noemde het altijd DE PEST
Weggedrukt, ik kan dit soort shit niet kijkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef VMSDKR het volgende:
Fathank, zullen we deze kaolomongool even opzoeken???
https://www.facebook.com/(...)76405&type=2&theater
Wie is dat in je UI dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:30 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meerderequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ahaha, goede man. Tegenwoordig staat er een extra letter tussen toch?
Dat is wat anders vriendquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
meerdere
PESTL
PESTELI
.... kan even op die andere niet komen
Daar kun je wel rustig van zeggen dat ze breed gebouwd is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:30 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Z'n adres was vrij snel bekend en nu hebben een paar gasten hem in coma ofzo geslagen:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weggedrukt, ik kan dit soort shit niet kijken
Heb je ze wel laten weten dat je ze verlinkt hebt? Dit is hetzelfde als een TR zetten vriend.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:34 schreef no1uknow het volgende:
politie gebeld vanwege kkkrakers 2 verdiepingen hier beneden, ik voel m'n balkonrailing trillen, ben al vaak genoeg langsgelopen (niet in zelfde portiek overigens, aan de andere kant) en gun die kankerpolen niks
gewoon handgranatenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:34 schreef no1uknow het volgende:
politie gebeld vanwege kkkrakers 2 verdiepingen hier beneden, ik voel m'n balkonrailing trillen, ben al vaak genoeg langsgelopen (niet in zelfde portiek overigens, aan de andere kant) en gun die kankerpolen niks
Laatst ook zo'n filmpje gezien van een babysitter die een baby de tering in schopt. Zieke kk wezens.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weggedrukt, ik kan dit soort shit niet kijken
Kan niet kijken maar afgaande op de begeleidende tekst mag je aan de hoogste brug danwel boom met een touwtje om z'n nek.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef VMSDKR het volgende:
Fathank, zullen we deze kaolomongool even opzoeken???
https://www.facebook.com/(...)76405&type=2&theater
NSB-er mentaliteitquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je ze wel laten weten dat je ze verlinkt hebt? Dit is hetzelfde als een TR zetten vriend.
Krijg hier altijd een beetje een gemengd gevoel bij. Enerzijds hoop ik dat de daders gepakt worden omdat men voor allerlei redenen niet het heft in eigen handen moet nemen maar als het echt die kerel is die de hond mepte hoop ik ook wel weer dat ze vrijuit gaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Z'n adres was vrij snel bekend en nu hebben een paar gasten hem in coma ofzo geslagen:
[ afbeelding ]
vroeger kreeg mijn hond ook een draai om zijn lange behaard flaporenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan niet kijken maar afgaande op de begeleidende tekst mag je aan de hoogste brug danwel boom met een touwtje om z'n nek.
En dan ben ik niet eens een dierenliefhebber. Nekschot is nog te vriendelijk voor em.
Ik hou echt van social media somsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Z'n adres was vrij snel bekend en nu hebben een paar gasten hem in coma ofzo geslagen:
[ afbeelding ]
Als ik zoiets op straat zie ga ik ook batshit op wie dan ook een hond schopt of slaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Krijg hier altijd een beetje een gemengd gevoel bij. Enerzijds hoop ik dat de daders gepakt worden omdat men voor allerlei redenen niet het heft in eigen handen moet nemen maar als het echt die kerel is die de hond mepte hoop ik ook wel weer dat ze vrijuit gaan.
ik hoopte echt dat ik deze troep nooit buiten de verplichte studieonderdelen om zou zienquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
alleen micro en meso
[ afbeelding ]
you understand
DESTEP![]()
![]()
...wij noemde het altijd DE PEST
Zij is moeilijk lekker vriend.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daar kun je wel rustig van zeggen dat ze breed gebouwd is.
Dat snap ik maar ze zouden op social media maar de verkeerde persoon aanwijzen. Dat zal niet de eerste keer zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als ik zoiets op straat zie ga ik ook batshit op wie dan ook een hond schopt of slaat.
Vriend, moet jij geen DESTEP-analyse maken bij de Rabobank?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik hoopte echt dat ik deze troep nooit buiten de verplichte studieonderdelen om zou zien
DEMOGRAFISCH ECONOMISCH SOCIAAL TECHNOLOGISCH ECOLOGISCH POLITIEKquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik hoopte echt dat ik deze troep nooit buiten de verplichte studieonderdelen om zou zien
Je vergeet kansen en bedreigingen vriend, bovendien is het sterktes en zwaktesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
DEMOGRAFISCH ECONOMISCH SOCIAAL TECHNOLOGISCH ECOLOGISCH POLITIEK
SWOT ANALYSE
ANALYSEER DIE SHIT
VOORDELEN NADELEN
DIT DAT
Klopt ja - heb hier binnenkort geen tentamen over.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je vergeet kansen en bedreigingen vriend
Dat is toch swot man.. Do you even lerenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je vergeet kansen en bedreigingen vriend, bovendien is het sterktes en zwaktes
Ik heb meerdere question marks die binnenkort zullen versterrenquote:
Weet ik vriend, hij zei voordelen en nadelenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat is toch swot man.. Do you even leren
Vertaald naar NL is dat watquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef VMSDKR het volgende:
Strongness Weakness Opportunities Threats.
Klokov snapt er niks van hi ha ho
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, moet jij geen DESTEP-analyse maken bij de Rabobank?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
DEMOGRAFISCH ECONOMISCH SOCIAAL TECHNOLOGISCH ECOLOGISCH POLITIEK
SWOT ANALYSE
ANALYSEER DIE SHIT
VOORDELEN NADELEN
DIT DAT
maar hij lift welquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef VMSDKR het volgende:
Strongness Weakness Opportunities Threats.
Klokov snapt er niks van hi ha ho
ja een bedrijging en zwakte is toch nadelen? en kansen en sterktes zijn toch voordelen? wil je weer het slimste jongentje van de klas zijn ofzo?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weet ik vriend, hij zei voordelen en nadelen
Deze ken ik gelukkig nietquote:
Dan kon je het net zo goed af doen met alleen nadelen want elk nadeel heb zijn voordeelquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ja een bedrijging en zwakte is toch nadelen? en kansen en sterktes zijn toch voordelen? wil je weer het slimste jongentje van de klas zijn ofzo?
Jezus ja, of wanneer er presentaties volgen over Personal Branding en iedereen met voornaamachternaam.nl komt aanzetten met 'portfolio'.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
'hoe zet jij je bedrijf op de markt?'
'DOOR GUERILLA MARKETING!!!!!!!'
Hoe vaak ik die al heb gehoord
Pitch het op Sitedeals of Intall voor een aandeel in de winst. Wellicht dat je een student kan vindenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is er hier dan écht niemand een programmeur, die wilt werken aan een fucking vette (web)applicatie waarmee talloze mensen geholpen worden?
Ik voel me aangesproken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jezus ja, of wanneer er presentaties volgen over Personal Branding en iedereen met voornaamachternaam.nl komt aanzetten met 'portfolio'.
nu moet ik denken aan die nuon neger die bij mij aan de deur kwam om zo'n maffia energie contract te verkopen, hij komt iig nooit meer aan mijn deur, hehequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
'hoe zet jij je bedrijf op de markt?'
'DOOR GUERILLA MARKETING!!!!!!!'
Hoe vaak ik die al heb gehoord
Misschien kun je hier iemand vinden man (srs):quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is er hier dan écht niemand een programmeur, die wilt werken aan een fucking vette (web)applicatie waarmee talloze mensen geholpen worden?
quote:
Toch wel genoeg te vinden lijkt me.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
en een mummy pakquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:48 schreef Awesome_ het volgende:
gwn jij eig enaam als domein vcardje erop bats boem
voornaam@bedrijfsnaam.comquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:48 schreef Awesome_ het volgende:
stoerste is nog iemand mailen met info@voornaamachternaam.com
In 050 zijn er 3 of 4 netwerkorganisaties die uitsluitend voor vrouwen zijn. Geen 1 organisatie die uitsluitend voor mannen is want dat zou discriminatie zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet eigenlijk eens beginnen met netwerken.
v.m.s.dikirus@grieksestaat.grquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ik heb nu:
ini.ti.alen.achternaam@bedrijfsnaam.com
Yeah, maar ik vind Sitedeals altijd zo tokkie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Pitch het op Sitedeals of Intall voor een aandeel in de winst. Wellicht dat je een student kan vinden
Thanks brah, zal eens kijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Misschien kun je hier iemand vinden man (srs):
https://www.facebook.com/groups/youngcreatorsgroup/?fref=ts
[..]![]()
![]()
![]()
Dat bestaat al, in ieder geval op een soortgelijke manier. http://sellanapp.comquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Toch wel genoeg te vinden lijkt me.
Er is een kennis van me bezig met een platform als http://99designs.nl/ voor app-ontwikkeling. Maar dat duurt nog wel even
Vertel me meer over hoe succesvol je bent.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef Ethanolic het volgende:
Mwehehe. Ik krijg zelf amper mail binnen op mijn persoonlijke mail, staat ook gelinkt aan m'n gmail. info@bedrijfsnaam.com gaat echt als een gek
kkhoerequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
In 050 zijn er 3 of 4 netwerkorganisaties die uitsluitend voor vrouwen zijn. Geen 1 organisatie die uitsluitend voor mannen is want dat zou discriminatie zijn#FUCKINGTWEEMATEN
Ik weet wellicht wat je idee is, is het gym related?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, maar ik vind Sitedeals altijd zo tokkie.Ik heb eerst een grafisch designer nodig though, daarna een programmeur. Moet idd het bedrijf delen, maar dat is niet erg. Ik wil dit idee gewoon waarmaken. Het bestaat al, een paar keer, maar niet zo handig als hoe ik het zie.
[..]
Thanks brah, zal eens kijken.
[..]
Dat bestaat al, in ieder geval op een soortgelijke manier. http://sellanapp.com
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
Hallo Bernhard,
Bij dezen stuur ik je mijn sollicitatiebrief door - bijgevoegd is mijn CV.
Met vriendelijke groet,
Peter de Roode
sk8rboy89@hotmail.com
Ik ben echt LOADED.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vertel me meer over hoe succesvol je bent.
Zoiets heb ik ook wel eens per ongeluk gedaan, was dan weliswaar voor een bijbaantje toen ik 13/14 ofzo was, maar toen had ik nog een @duckmail.nl account.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Zo herkenbaar. Ken iemand op de opleiding destijds die bedrijven mailde met karatekid123_naam@live.nl of zo
Het is gewoon een fucking superieure versie van MyFitnessPall. Als je eens zou weten hoe fucking briljant ik het zie. Het zou werkelijk zonde zijn als het niet waargemaakt wordt. MFP en FatSecret en die zooi is zo ontzettend onnodig niet-gebruiksvriendelijk, complex, incorrect, ongestructureerd, niet-gecontroleerd etc..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik weet wellicht wat je idee is, is het gym related?
lolquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook wel eens per ongeluk gedaan, was dan weliswaar voor een bijbaantje toen ik 13/14 ofzo was, maar toen had ik nog een @duckmail.nl account.
komt die aan weer aan met zijn spreadsheetjes hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is gewoon een fucking superieure versie van MyFitnessPall. Als je eens zou weten hoe fucking briljant ik het zie. Het zou werkelijk zonde zijn als het niet waargemaakt wordt. MFP en FatSecret en die zooi is zo ontzettend onnodig niet-gebruiksvriendelijk, complex, incorrect, ongestructureerd etc..
Ik weet niet hoe het verder in z'n werk gaat, maar kun je je concept niet uitschrijven en op Kickstarter pleuren ofzo? Dan kun je investeerders zoeken die je plan zien zitten en van dat geld betaal je een programmeur.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is gewoon een fucking superieure versie van MyFitnessPall. Als je eens zou weten hoe fucking briljant ik het zie. Het zou werkelijk zonde zijn als het niet waargemaakt wordt. MFP en FatSecret en die zooi is zo ontzettend onnodig niet-gebruiksvriendelijk, complex, incorrect, ongestructureerd etc..
Precies, daarom gaan wij ook leren muziek produceren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:58 schreef Awesome_ het volgende:
Als je echt in dit idee gelooft yuri leer je jezelf wel coden. Vooral in de appwereld. Cash fo' days te verdienen als je goede shit hebt.
Zit mij ff geen schuldgevoel aan te praten kutquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Precies, daarom gaan wij ook leren muziek produceren.
Yuri Boyka - Turkish Beat (Awesome_'s Twerk Anthem Edit)
GN
Lol, dat was mijn inspiratie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
komt die aan weer aan met zijn spreadsheetjes hoor
Yeah, heb ik al over nagedacht.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het verder in z'n werk gaat, maar kun je je concept niet uitschrijven en op Kickstarter pleuren ofzo? Dan kun je investeerders zoeken die je plan zien zitten en van dat geld betaal je een programmeur.
Misschien ben ik wel aan het luchtfietsen nu, geen idee.
Het duurt zeker twee jaar voordat ik de kennis heb om zoiets te maken en dan ben ik wss al te laat. Ik wil me liever bezig houden met sales/marketing/productverbetering ipv coden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:58 schreef Awesome_ het volgende:
Als je echt in dit idee gelooft yuri leer je jezelf wel coden. Vooral in de appwereld. Cash fo' days te verdienen als je goede shit hebt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Precies, daarom gaan wij ook leren muziek produceren.
Yuri Boyka - Turkish Beat (Awesome_'s Twerk Anthem Edit)
GN
10/10 wuld downloadquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Jesse van der Velden - Dé app
Herkenbaar wel. Maar met skeerheid en passiviteit ben je ook te laat snapje. Je moet gewoon harde stappen zetten elke dag.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het duurt zeker twee jaar voordat ik de kennis heb om zoiets te maken en dan ben ik wss al te laat. Ik wil me liever bezig houden met sales/marketing/productverbetering ipv coden.
Wat je laatst zei was wel on-point. Dat we voor onszelf iets te moeilijk maken om er maar niet aan te hoeven beginnen ofzo. Nicequote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Maar met skeerheid en passiviteit ben je ook te laat snapje. Je moet gewoon harde stappen zetten elke dag.
Yeah brah.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Maar met skeerheid en passiviteit ben je ook te laat snapje. Je moet gewoon harde stappen zetten elke dag.
Rationaliseren is de kanker van het benutten van de menselijke potentie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat je laatst zei was wel on-point. Dat we voor onszelf iets te moeilijk maken om er maar niet aan te hoeven beginnen ofzo. Nice
Oke, ik ga slapen, later brahs.
"Wat is wijsheid?"quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:10 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben echt een wijze jongen eigenlijk.
quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:10 schreef Ethanolic het volgende:
lol waarom doe je zo'n moeite om kanker te zeggen
Titanfall, Bf4 is vet alleen te veel fouten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:15 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb zin om te gamen. Wat is nu echt de shit?
Same.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef Awesome_ het volgende:
ok ik zet nu bf4 aan. Maar moet sowieso code hebben toch om online te kunnen?
Heb bf3 op ps3 gehad maar ben toch meer CoD'ig denk ik.
Hoeveel geld wil/ga je investeren? Heb zelf 5 jaar Eem bedrijf gehad, helaas vorig jaar geëindigd: (quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb alleen een MVP (Minimum Viable Product) nodig (schetsen van de webapplicatie) om verder te kunnen. Maar ik lak ook een beetje actie though.
[..]
Lol, dat was mijn inspiratie.
[..]
Yeah, heb ik al over nagedacht.
[..]
Het duurt zeker twee jaar voordat ik de kennis heb om zoiets te maken en dan ben ik wss al te laat. Ik wil me liever bezig houden met sales/marketing/productverbetering ipv coden.
Dat ligt er helemaal aan of ik een programmeur en/of designer moet inhuren of deze een deel van het bedrijf krijgen. Het hoeft niet heel veel te kosten gezien het allemaal om simpliciteit draait zowel voor ons als voor de belangrijkste: de eindgebruiker!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:28 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hoeveel geld wil/ga je investeren? Heb zelf 5 jaar Eem bedrijf gehad, helaas vorig jaar geëindigd: (
Ik ken het, maar ik ben niet zo dol op dat soort investeringsplatformen. Merendeel van de investeerders willen harde cijfers, en die kan ik niet geven. Wat je ook vaak hebt met de imo niet-juiste investeerders is dat ze je teveel kunnen pushen wat kan leiden tot een slechter dan gepland product.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:43 schreef stoeltafel het volgende:
Ben benieuwd, succes en kijk is op geldvoorelkaar.nl hier kan je met een goed plan veel los krijgen.
heb je al gegeten?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar ik heb van de van de week al wat info vergaard en kwam deze site tegen: http://www.investormatch.nl/ Eerste indruk is wel positief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
International Business & Management.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:00 schreef Drinky het volgende:
On an unrelated note. Weg motivatieDaaaaamn, sucks bro. How come?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ik ben gewoon weer CoD 2 aan het spelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef Awesome_ het volgende:
Heb bf3 op ps3 gehad maar ben toch meer CoD'ig denk ik.
CoD2 blijft dan ook fucking baas man.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik ben gewoon weer CoD 2 aan het spelen.
Ja, sowieso beter dan die nieuwe meuk. 4 was met promod nog wel tof, maar verder meh.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
CoD2 blijft dan ook fucking baas man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |