Voor je paard toch.... of heb je geen eigen paardquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
wat zou ik hem moeten betalen dan?
Die betaald enkel wat aan m'n ma.
nee al 10 maanden niet meerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor je paard toch.... of heb je geen eigen paard
howrsequote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
Cachet hoeveel paarden heb jij met howrse?
Mijn zusje speelt datquote:
Kan ook een shetland pony nemen weet je hoe lief die zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:07 schreef xcachet het volgende:
Ik koop later hoe dan ook weer een paard.
zsm
en om op te rijdenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus je heb Tjacka ipv je paard om je emoties te verwerken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, anders wordt mijn paard eenzaam.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan ook een shetland pony nemen weet je hoe lief die zijn
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
en om op te rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inkoppertje
blablablabla
Nooit meer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oh dat kut![]()
nee bij ons is makkelijker dus we zien elkaar 2x per week ofzomaar nu blijft ze ongeveer heel het weekend bij mij
Ja of voor de kleinequote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, anders wordt mijn paard eenzaam.
Toen ik mini cachet was. Reed ik op een zwarte shetlander.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja of voor de kleine
Met zo'n minizadel dit dat
oh had het over kleine cachet op mini ponyquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
maak je maar geen zorgen
ik regel een professionele fotograaf voor bij mijn bevalling
Afmaken deze mensenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:10 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-is-een-meisje.dhtml
Snap echt niet dat mensen dat kunnen doen
jajaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh had het over kleine cachet op mini pony
zullen we een kring makenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he
Nu zit ik weer te janken godverdomme.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he
Nu zit ik weer te janken godverdomme.
ik ga vrijdagochtend vroeg naar zwollequote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:21 schreef xcachet het volgende:
Ik ben donderdag vrij maar heb de hele dag niks te doen
ik moet de hele dag lerenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:21 schreef xcachet het volgende:
Ik ben donderdag vrij maar heb de hele dag niks te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |