dus als ze 20 is mag ze 8 mannen geneukt hebben?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:27 schreef aequus het volgende:
ligt aan d'r leeftijd, het mag ongeveer 40% van haar leeftijd zijn op zijn max
Kan toch? Vanaf je 16de 2 per jaar is niet heel raar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dus als ze 20 is mag ze 8 mannen geneukt hebben?
als uiterste max ja, daarna is het zelf nummertje 9 worden en 'm peren [uiteraard condoom, zelfde geld heeft er een negert in lopen peurenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dus als ze 20 is mag ze 8 mannen geneukt hebben?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:27 schreef aequus het volgende:
ligt aan d'r leeftijd, het mag ongeveer 40% van haar leeftijd zijn op zijn max
niet relativeren, 8 is hartstikke veel voor een grietje van 20quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan toch? Vanaf je 16de 2 per jaar is niet heel raar.
Grietjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niet relativeren, 8 is hartstikke veel voor een grietje van 20
Ligt eraan waar je woontquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dubbele van leeftijd is gewoon normaal tog. 30 partners als je 15 benquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zou rakenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:31 schreef luckass het volgende:
[..]
Relimeisje uit "Ik heb het nog nooit gedaan"
als je een vuilniszak draagt met een kat om je nek wel jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:31 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dubbele van leeftijd is gewoon normaal tog. 30 partners als je 15 ben
[ afbeelding ]
De kleding is opzich al klachtwaardig, maar wat een botox kopquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:31 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk is het geen botoxquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:34 schreef aequus het volgende:
[..]
De kleding is opzich al klachtwaardig, maar wat een botox kopergste is misschien wel dat het geeneens botox is
Zie daarom kleine lettertjesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:34 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Tuurlijk is het geen botox#nomakup
Man man man, die tas, en dit krijgt stemrecht.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:31 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#naturalbeautyquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:34 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Tuurlijk is het geen botox#nomakup
Avithalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:36 schreef Ambicioso het volgende:
Ik keek dat nooit gedaan programma eerst voor die lekkere chick, is er weer zo'n?
Oh geen lekkere chick.. Laat dan maar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:36 schreef luckass het volgende:
[..]
Avithal. Nu moeten we het met relimeisje doen (hihi woordspeling)
Dat dus. Wat een puberaal topic.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:37 schreef Catch22- het volgende:
Ik geef geen fuck. Of ze nu 300 keer door dezelfde of door 300 verschillende is volgeblaft. Zonder soa's hang ik hem er wel in
Overdenken op basis waarvan? Iemand kan toch na 10 jaar lang de bloemetjes buiten gezet te hebben er voor kiezen om voor een langdurige relatie te gaan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:30 schreef snakelady het volgende:
zou ik dus iemand tegenkomen die in 10 jaar tijd 100 partners heeft gehad is dat toch wel een teken dat die persoon niet zo van de serieuze relaties is.
Dan kan ik natuurlijk de eerste zijn maar ik zou dan wel even moeten overdenken of diegene wel de juiste persoon is voor mij.
Maar waar baseer je dat aantal van drie op? Waarom is twee dan wel okay en vier niet?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:39 schreef twiFight het volgende:
Boven de drie zou ik het al minder vindenmaar geen idee of me dat t.z.t. nog boeit. Als ik een meid heel leuk vind, misschien zit ik er dan helemaal niet meer mee. En ja, dat is een laag aantal, terwijl ik zelf wel zou neuken zodra ik de kans zou krijgen, daar ben ik heel hypocriet in.
Gevoelskwestie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef manifold het volgende:
[..]
Maar waar baseer je dat aantal van drie op?
Dat heb ik niet gezegd. Ik zou een hoger aantal minder vinden.quote:Waarom is twee dan wel okay en vier niet?
alsdus iemand diequote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:05 schreef twiFight het volgende:
Het komt er op neer dat ik vind dat mensen vaak te snel het bed in duiken met iemand die overduidelijk niet geschikt is voor een relatie
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:39 schreef twiFight het volgende:
zelf wel zou neuken zodra ik de kans zou krijgen, daar ben ik heel hypocriet in.
Wel mee eens.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:05 schreef twiFight het volgende:
[..]
Gevoelskwestie.
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Ik zou een hoger aantal minder vinden.
Het komt er op neer dat ik vind dat mensen vaak te snel het bed in duiken met iemand die overduidelijk niet geschikt is voor een relatie One night stands laat ik hierbij even buiten beschouwing. Ik vind dat dom gedrag en daar knap ik ontzettend op af.
Omdat ik zelf niet een persoon ben die zomaar met iedereen het bed in zal duiken, als iemand zoveel sekspartners heeft gehad denkt die persoon daar dus anders over, dat zou wel eens kunnen botsen denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:11 schreef manifold het volgende:
[..]
Overdenken op basis waarvan? Iemand kan toch na 10 jaar lang de bloemetjes buiten gezet te hebben er voor kiezen om voor een langdurige relatie te gaan?
Dat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:09 schreef Musil het volgende:
Ik heb een deja vú.
SEX / Hoeveel is aanvaardbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |