ik heb best wel veel geld maar hoe laat ik dat blijkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:21 schreef Catch22- het volgende:
Heb je veel geld of een grote penis? Zo ja, laat dat blijken (vrij expliciet, want vrouwen zijn niet bepaald snugger). Zo nee, jammer.
gewoon schijt aan alles hebbenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:22 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
ik heb best wel veel geld maar hoe laat ik dat blijken
Door haar bijvoorbeeld een duur kado te geven, of mee uit eten te nemen naar de macdonalds en dan 2 mcflurries voor haar kopen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:22 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
ik heb best wel veel geld maar hoe laat ik dat blijken
Dat is geen probleem, dat doet 50% van de getrouwde stellen ook niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:18 schreef reetje_azz het volgende:
Maar ik wil verkering met haar, maar het probleem is dat we helemaal niet met elkaar praten.
Maar moet ik dan gewoon bij een meisje wat je nauwelijks kent zeggen kom je mee naar de mac. dat zou jij ook niet doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Door haar bijvoorbeeld een duur kado te geven, of mee uit eten te nemen naar de macdonalds en dan 2 mcflurries voor haar kopen bijvoorbeeld
ojawel hoor. Je kan gewoon zeggen van "joh, ik zie je elke keer lopen en ik wil graag een keer met jou naar de mcdonalds :$"quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:25 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
Maar moet ik dan gewoon bij een meisje wat je nauwelijks kent zeggen kom je mee naar de mac. dat zou jij ook niet doen
ik heb vorige week een meisje van straat meegevraagd naar de mcdonalds en toen we hebben we ook getongd nog en ik mocht aan haar kont voelen enz enzquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:26 schreef reetje_azz het volgende:
Mensen kunnen jullie alstublieft alleen serieuze reacties plaatsen
Doe ik toch. Zeikerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:26 schreef reetje_azz het volgende:
Mensen kunnen jullie alstublieft alleen serieuze reacties plaatsen
dat is wel een beetje raar hoor stel je voor dat jij het meisje zou zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ojawel hoor. Je kan gewoon zeggen van "joh, ik zie je elke keer lopen en ik wil graag een keer met jou naar de mcdonalds :$"
nou als ze op je is dan is het toch leuk?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:26 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
dat is wel een beetje raar hoor stel je voor dat jij het meisje zou zijn
Ja maar het is een beetje te direct weet je iets wat minder direct is?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nou als ze op je is dan is het toch leuk?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:27 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
Ja maar het is een beetje te direct weet je iets wat minder direct is?
Vraag gewoon aan haar of ze verkering wiltquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:26 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
als ik een meisje was ging ik met iedere man mee die veel geld hadquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:26 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
En wat zou ik precies moeten zeggen op Facebook want zij liked elke foto van mij en ik die van haar maar verder niksquote:
Als het een beetje een leuk meisje is, dan is ze gevleid als iemand dat vraagt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:26 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
Heeft zij facebook oid? Als je direct aanspreken niet durft gewoon eerst via zoiets een beetje praten en als je wat heb gepraat eens wat afspreken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:27 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
Ja maar het is een beetje te direct weet je iets wat minder direct is?
eeey meisjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:29 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
En wat zou ik precies moeten zeggen op Facebook want zij liked elke foto van mij en ik die van haar maar verder niks
Een simpele manier is gewoon eens via de chat 'hoi' oid zeggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:29 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
En wat zou ik precies moeten zeggen op Facebook want zij liked elke foto van mij en ik die van haar maar verder niks
Maar moet ik zeggen behalve hoi, hoi snap ik ook wel. Maar ik wil gewoon een paar zinnen bijvoorbeeld 9 zinnen ofzoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een simpele manier is gewoon eens via de chat 'hoi' oid zeggen.
Of anders begin je over 1 van die foto's oid te praten. Dan heb je een aanknopingspunt.
HeyYyz Ik like jou ook :$ wil je een keer wat eten? Een McKroketje? Dan zorg ik voor de saus :$quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:29 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
Reageer ff serieus manquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
HeyYyz Ik like jou ook :$ wil je een keer wat eten? Een McKroketje? Dan zorg ik voor de saus :$
Er is geen standaard praatje dat werkt..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:32 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
Maar moet ik zeggen behalve hoi, hoi snap ik ook wel. Maar ik wil gewoon een paar zinnen bijvoorbeeld 9 zinnen ofzo
Hoi meidquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:32 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
Maar moet ik zeggen behalve hoi, hoi snap ik ook wel. Maar ik wil gewoon een paar zinnen bijvoorbeeld 9 zinnen ofzo
hehehquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
HeyYyz Ik like jou ook :$ wil je een keer wat eten? Een McKroketje? Dan zorg ik voor de saus :$
oke dus ik zeg,quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:34 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hoi meid
Ik zag je op school
Ik hoorde je praten over mij
Toen dacht ik hoe moet dat nu
Ik wil je wel
Jij mij ook?
Je liked mijn foto's en ik heb floes
Welke maat heb je in je uggs?
Hvjwjnmk
"Jij bent fucking lkkr"quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:36 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
oke dus ik zeg,
Hoi ik hoorde van een vriend dat jij mij leuk vond
. zei zegt ja en wat moet ik daarna zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |