ik heb best wel veel geld maar hoe laat ik dat blijkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:21 schreef Catch22- het volgende:
Heb je veel geld of een grote penis? Zo ja, laat dat blijken (vrij expliciet, want vrouwen zijn niet bepaald snugger). Zo nee, jammer.
gewoon schijt aan alles hebbenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:22 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
ik heb best wel veel geld maar hoe laat ik dat blijken
Door haar bijvoorbeeld een duur kado te geven, of mee uit eten te nemen naar de macdonalds en dan 2 mcflurries voor haar kopen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:22 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
ik heb best wel veel geld maar hoe laat ik dat blijken
Dat is geen probleem, dat doet 50% van de getrouwde stellen ook niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:18 schreef reetje_azz het volgende:
Maar ik wil verkering met haar, maar het probleem is dat we helemaal niet met elkaar praten.
Maar moet ik dan gewoon bij een meisje wat je nauwelijks kent zeggen kom je mee naar de mac. dat zou jij ook niet doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Door haar bijvoorbeeld een duur kado te geven, of mee uit eten te nemen naar de macdonalds en dan 2 mcflurries voor haar kopen bijvoorbeeld
ojawel hoor. Je kan gewoon zeggen van "joh, ik zie je elke keer lopen en ik wil graag een keer met jou naar de mcdonalds :$"quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:25 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
Maar moet ik dan gewoon bij een meisje wat je nauwelijks kent zeggen kom je mee naar de mac. dat zou jij ook niet doen
ik heb vorige week een meisje van straat meegevraagd naar de mcdonalds en toen we hebben we ook getongd nog en ik mocht aan haar kont voelen enz enzquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:26 schreef reetje_azz het volgende:
Mensen kunnen jullie alstublieft alleen serieuze reacties plaatsen
Doe ik toch. Zeikerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:26 schreef reetje_azz het volgende:
Mensen kunnen jullie alstublieft alleen serieuze reacties plaatsen
dat is wel een beetje raar hoor stel je voor dat jij het meisje zou zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ojawel hoor. Je kan gewoon zeggen van "joh, ik zie je elke keer lopen en ik wil graag een keer met jou naar de mcdonalds :$"
nou als ze op je is dan is het toch leuk?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:26 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
dat is wel een beetje raar hoor stel je voor dat jij het meisje zou zijn
Ja maar het is een beetje te direct weet je iets wat minder direct is?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nou als ze op je is dan is het toch leuk?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:27 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
Ja maar het is een beetje te direct weet je iets wat minder direct is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |