Hallo,
Het afgelopen jaar is het mijn vrouw en mij steeds meer gaan opvallen dat onze zoon, 4,5 jaar oud, vaak ontzettend moe is. Hij slaapt iedere dag onafgebroken van ongeveer half 8 tot 7 uur ’s ochtends. Bijna de klok rond, en volgens ons dus heel normaal. Hij zou vol energie moeten zitten.
Echter wanneer we (bijvoorbeeld) naar het centrum lopen (10 minuutjes), een half uurtje winkelen en dan weer teruggaan, heeft hij geen puf meer en moet ik hem vaak optillen omdat het hem niet lukt om naar huis te lopen. In het begin lieten we hem maar gewoon lopen, kom op niet zo flauw doen, zeiden we dan. Maar het blijft maar aanhouden. Met spelen is hij ook niet de actiefste. Hij gaat liever aan tafel puzzels doen, kleuren, spelletjes, etc. Vaak zie je hem ook met zijn ogen rollen omdat hij zo moe is. Regelmatig gaat hij ook op de bank liggen om even te rusten...
Voor de zekerheid hebben we toch maar de huisarts gebeld. Een controle met bloedprikken volgt volgende week.
Ik vraag me af of hier mensen zijn met een soortgelijk verhaal. Hoe is dat gegaan? Wat was er aan de hand? Is het opgelost?
Gr,
Webster
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true