Dit moet een grap zijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:28 schreef Barbusse het volgende:
Holy shit![]()
Americans Were Asked To Place European Countries On A Map. Here’s What They Wrote
Denmark = Hamlet
Nee, dat denk ik niet. Maar gewoon de echt stomme dingen verzamelen en er dan ééntje bijzetten die wel alles goed heeft om de anderen nog stommer te laten lijken. Zoiets als dat oude TV-programma, de vakantiemanquote:
Ja, dat is ook wel logisch. Maar mijn Amerikaanse collega kon er iets minder om lachenquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Maar gewoon de echt stomme dingen verzamelen en er dan ééntje bijzetten die wel alles goed heeft om de anderen nog stommer te laten lijken. Zoiets als dat oude TV-programma, de vakantieman
Nee hoor en er zijn iig nog veel goede antwoorden.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:29 schreef Belfort het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel logisch. Maar mijn Amerikaanse collega kon er iets minder om lachen
True, dat kan ik niet ontkennen. Het ging mij niet zo zeer om de antwoorden maar meer de notes die erbij werden geschreven. Bij "I am ashamed" of "Metal" moest ik toch wel even lachenquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:31 schreef Individual het volgende:
[..]
Nee hoor en er zijn iig nog veel goede antwoorden.
Leg een kaartje van de VS voor aan een sociale wijk in Sittard en ze weten niet eens dat het de VS is. Leg het kaartje voor aan NL universiteitsstudenten, vraag ze om de staten in te vullen en je krijgt dezelfde onzin.
Een beetje, maar hij kon er uiteindelijk toch wel om lachen.quote:
Deelstaten of soevereine landen zijn natuurlijk wel wat anders hè. Alhoewel ik er waarschijnlijk ook niks van zou bakken als ik een lege kaart van bijv. Midden-Amerika zou moeten invullen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:31 schreef Individual het volgende:
[..]
Nee hoor en er zijn iig nog veel goede antwoorden.
Leg een kaartje van de VS voor aan een sociale wijk in Sittard en ze weten niet eens dat het de VS is. Leg het kaartje voor aan NL universiteitsstudenten, vraag ze om de staten in te vullen en je krijgt dezelfde onzin.
Het maakt altijd een verschil als je er zelf bent geweest.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Deelstaten of soevereine landen zijn natuurlijk wel wat anders hè. Alhoewel ik er waarschijnlijk ook niks van zou bakken als ik een lege kaart van bijv. Midden-Amerika zou moeten invullen.
Ik kwam niet meer bij toen ik zag dat Denemarken als Hamlet werd aangegeven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:33 schreef Belfort het volgende:
[..]
True, dat kan ik niet ontkennen. Het ging mij niet zo zeer om de antwoorden maar meer de notes die erbij werden geschreven. Bij "I am ashamed" of "Metal" moest ik toch wel even lachen
De Duitse deelstaten zijn qua grootte ook al gauw vergelijkbaar met veel andere Europese landen. Ken je die dan ook een beetje? Of wat te denken van bijv. de Spaanse regio's.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:40 schreef Individual het volgende:
[..]
Het maakt altijd een verschil als je er zelf bent geweest.
Midden Amerika is makkelijk, maar ja dan ben ik er ook geweest. (behalve Belize)
De VS is een unie van landen (staten) die veelal groter zijn dan de soevereine staten van Europa. Daar zou ik zeker de helft van kunnen invullen.
Misschien omdat dat toch wat meer typische vakantielanden zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:00 schreef Igen het volgende:
Ik vind het best typisch dat eigenlijk iedereen UK, Frankrijk, Spanje, Portugal en Italië wel goed heeft, maar Duitsland ineens moeilijker blijkt.
Dat dacht ik ook, maar dan verbaas ik me wel een beetje dat Griekenland wel vaak fout wordt aangegeven. Dat was toch dacht ik best een populair vakantieland toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:25 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Misschien omdat dat toch wat meer typische vakantielanden zijn.
Wel voor Europeanen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dan verbaas ik me wel een beetje dat Griekenland wel vaak fout wordt aangegeven. Dat was toch dacht ik best een populair vakantieland toch?
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:33 schreef Igen het volgende:
P.S. Heftig verhaal van flipsen zeg. Weet alleen niet zo goed wat ik er nou op moet zeggen.
Het was een van mijn favoriete vakken op school.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:31 schreef flipsen het volgende:
De staten in de VS zouden voor mij dezelfde ramp opleveren, volgens mij zou ik niet verder komen dan 3 of 4Zelfde geldt eigenlijk voor landen in Midden Amerika. Denk dat ik alleen Zuid Amerika wel redelijk onder de knie heb. Maar goed, altijd een bloedhekel gehad aan Aardrijkskunde
Als het een inside job was dan zou het makkelijker moeten zijn de overvallers te pakken toch? De buit zal ook niet al te groot zijn geweest toch?quote:Ik ook niet hoorMijn vrouw en ik zijn er gisteren even geweest, omdat ze nu toch wel denken over een (waak)hond en mijn vrouw hondentrainster is. En uiteraard het hele verhaal gehoord, blijft shocking en overduidelijk een "inside-job", ofwel iemand die het hele huis/hosteria kent, gezien de manier waarop ze binnen zijn gekomen (nou niet bepaald de meest voor de hand liggende manier). En de schrik begon er ook eigenlijk nu pas in te komen, maar wat wil je. Zij is 81, hij 85! Pobres...
Wat geld en een paar sieraden. Ze hadden handschoenen aan en daarnaast, dit is Argentinië he? De agenten die kwamen wisten ook wel in welke hoek ze het zoeken moeten, maar ze kunnen (willen) weinig doen helaas.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:42 schreef Individual het volgende:
Als het een inside job was dan zou het makkelijker moeten zijn de overvallers te pakken toch? De buit zal ook niet al te groot zijn geweest toch?
Misschien moet je het verhaal nog eens lezen. En inderdaad, ik bleef lekker kaartenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij je buren wordt dus een gewapende overval gepleegd, en je buren worden vastgebonden je vrouw is alleen thuis en je blijft kaarten?
Het Textielmuseum in Tilburg kan je later nog van nagenieten. Het staat op Streetview, je kan ermee binnen rondkijken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Amsterdam, Den Bosch, Schevingen, Wassenaar, 2e kamer, ijzeren man gedaan. Vandaag Textielmuseum en morgen Spanje
Best leuk toerist in eigen land![]()
Hee, ik ook!quote:
Have fun guys.quote:
Thanksquote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 19:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik moet wel weer even omschakelen naar linksrijdende autos. De taxichauffeur vroeg zich af wat ik aan zijn kant moest
Ik was een keer in een kleiner weverijmuseum. Vrijwel alle machines werden in werking gedemonstreerd tijdens de rondleiding. Het textielmuseum is natuurlijk uitgebreider.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vond het niet heel bijzonder, maar wel ok om een keer gezien te hebben
Het was tof, leuke kroeg ookquote:
Zekersquote:
Ik zit al de hele dag binnen. Die mafkezen hier hebben trui aan en de verwarming aan terwijl ik in mijn t-shirt zitquote:Op maandag 24 maart 2014 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ZekersEn geniet nu van het temperatuurverschil van bijna 25 graden.
Dude, zij vinden jou de mafkees in je T-shirt met deze kou. Zitten waarschijnlijk allemaal te denken dat je ziek wilt wordenquote:Op maandag 24 maart 2014 15:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zit al de hele dag binnen. Die mafkezen hier hebben trui aan en de verwarming aan terwijl ik in mijn t-shirt zit
Oh lekker...frikandelquote:Op maandag 24 maart 2014 15:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Moet dit weekend in Nederland zijn, daar met de trein reizen, is het een en al werkzaamheden aan het spoorVoordeel: frikandel eten
en maandag alweer naar huis (gelukkig niet met de trein).
Ik moet nog een maand wachten tot ik weer frikandel kan etenquote:Op maandag 24 maart 2014 15:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Moet dit weekend in Nederland zijn, daar met de trein reizen, is het een en al werkzaamheden aan het spoorVoordeel: frikandel eten
en maandag alweer naar huis (gelukkig niet met de trein).
Na een tijdje in een warm land wen je ook wel aan de warmte waardoor je het sneller koud hebt. Ik sliep op een gegeven moment met 30 graden nog onder een dun fleecedekenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:41 schreef breaky het volgende:
Tja en ook hier in Laos trekken veel mensen gelijk een jas aan als de temperatuur ook maar even onder de 25 graden duikt. Inclusief mijzelf
Same here. Een dun dekentje of een laken voor de nachten. Al kan het hier redelijk afkoelen 's nachts. In January sliep ik met 2 dekbedden anders was het niet te doen!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Na een tijdje in een warm land wen je ook wel aan de warmte waardoor je het sneller koud hebt. Ik sliep op een gegeven moment met 30 graden nog onder een dun fleecedekenZelfs locals verklaarden me voor gek maar ik kon er weinig aan doen, had het gewoon koud
Toen ik jong was vond ik het altijd raar dat mijn in zuid-frankijk wonende oom altijd een trui aanhad als hij ons bezoekte. Na 8 jaar florida kan ik het goed begrijpen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Na een tijdje in een warm land wen je ook wel aan de warmte waardoor je het sneller koud hebt. Ik sliep op een gegeven moment met 30 graden nog onder een dun fleecedekenZelfs locals verklaarden me voor gek maar ik kon er weinig aan doen, had het gewoon koud
Ik.moet haast wel latinobloed hebben, want integreren in Colombia valt me 100 keer gemakkelijker dan in Duitsland.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:52 schreef Skillsy het volgende:
Wie zijn naar het buitenland geëmigreerd vanwege bvb omdat je voorouders daar vandaan komen? Dus niet vanwege studie of partner. En zijn er ook mensen die hier spijt van hebben?
Wow en je woont daar nu hoelang? En serieus je voelt je daar thuis? Hoe is het leven daar? En de mensen? Mijn ouders (en ik zelf) willen naar Hongarije, maar dat is pas over aantal jaar. Ik weet niet . Ik twijfel. Subiet krijg ik spijt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik.moet haast wel latinobloed hebben, want integreren in Colombia valt me 100 keer gemakkelijker dan in Duitsland.
Geen spijt, integendeel, zou niet anders meer willen.
Je kunt ook spijt krijgen als je het niet doetquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:37 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Wow en je woont daar nu hoelang? En serieus je voelt je daar thuis? Hoe is het leven daar? En de mensen? Mijn ouders (en ik zelf) willen naar Hongarije, maar dat is pas over aantal jaar. Ik weet niet . Ik twijfel. Subiet krijg ik spijt.
2 jaar 3 maanden. Ja, geweldig land, heerlijke mensen, het leven is heel prettig en mensen nemen tijd voor elkaar. De mensen zijn nummer 1 reden naar Colombia te gaan, en er zijn er zoveel meer...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:37 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Wow en je woont daar nu hoelang? En serieus je voelt je daar thuis? Hoe is het leven daar? En de mensen? Mijn ouders (en ik zelf) willen naar Hongarije, maar dat is pas over aantal jaar. Ik weet niet . Ik twijfel. Subiet krijg ik spijt.
Ik neem aan dat je een goed betaalde baan hebt? Anders kun je toch niet rond komen. Woon je alleen of met je ouders of vriendin?
Echt tof dat je het zo naar je zin hebt. Dit hoor ik graag
Dan blijf ik rondjes reizen heujquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:52 schreef Skillsy het volgende:
Wie zijn naar het buitenland geëmigreerd vanwege bvb omdat je voorouders daar vandaan komen? Dus niet vanwege studie of partner. En zijn er ook mensen die hier spijt van hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |