Het Textielmuseum in Tilburg kan je later nog van nagenieten. Het staat op Streetview, je kan ermee binnen rondkijken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Amsterdam, Den Bosch, Schevingen, Wassenaar, 2e kamer, ijzeren man gedaan. Vandaag Textielmuseum en morgen Spanje
Best leuk toerist in eigen land![]()
Hee, ik ook!quote:
Have fun guys.quote:
Thanksquote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 19:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik moet wel weer even omschakelen naar linksrijdende autos. De taxichauffeur vroeg zich af wat ik aan zijn kant moest
Ik was een keer in een kleiner weverijmuseum. Vrijwel alle machines werden in werking gedemonstreerd tijdens de rondleiding. Het textielmuseum is natuurlijk uitgebreider.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vond het niet heel bijzonder, maar wel ok om een keer gezien te hebben
Het was tof, leuke kroeg ookquote:
Zekersquote:
Ik zit al de hele dag binnen. Die mafkezen hier hebben trui aan en de verwarming aan terwijl ik in mijn t-shirt zitquote:Op maandag 24 maart 2014 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ZekersEn geniet nu van het temperatuurverschil van bijna 25 graden.
Dude, zij vinden jou de mafkees in je T-shirt met deze kou. Zitten waarschijnlijk allemaal te denken dat je ziek wilt wordenquote:Op maandag 24 maart 2014 15:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zit al de hele dag binnen. Die mafkezen hier hebben trui aan en de verwarming aan terwijl ik in mijn t-shirt zit
Oh lekker...frikandelquote:Op maandag 24 maart 2014 15:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Moet dit weekend in Nederland zijn, daar met de trein reizen, is het een en al werkzaamheden aan het spoorVoordeel: frikandel eten
en maandag alweer naar huis (gelukkig niet met de trein).
Ik moet nog een maand wachten tot ik weer frikandel kan etenquote:Op maandag 24 maart 2014 15:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Moet dit weekend in Nederland zijn, daar met de trein reizen, is het een en al werkzaamheden aan het spoorVoordeel: frikandel eten
en maandag alweer naar huis (gelukkig niet met de trein).
Na een tijdje in een warm land wen je ook wel aan de warmte waardoor je het sneller koud hebt. Ik sliep op een gegeven moment met 30 graden nog onder een dun fleecedekenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:41 schreef breaky het volgende:
Tja en ook hier in Laos trekken veel mensen gelijk een jas aan als de temperatuur ook maar even onder de 25 graden duikt. Inclusief mijzelf
Same here. Een dun dekentje of een laken voor de nachten. Al kan het hier redelijk afkoelen 's nachts. In January sliep ik met 2 dekbedden anders was het niet te doen!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Na een tijdje in een warm land wen je ook wel aan de warmte waardoor je het sneller koud hebt. Ik sliep op een gegeven moment met 30 graden nog onder een dun fleecedekenZelfs locals verklaarden me voor gek maar ik kon er weinig aan doen, had het gewoon koud
Toen ik jong was vond ik het altijd raar dat mijn in zuid-frankijk wonende oom altijd een trui aanhad als hij ons bezoekte. Na 8 jaar florida kan ik het goed begrijpen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Na een tijdje in een warm land wen je ook wel aan de warmte waardoor je het sneller koud hebt. Ik sliep op een gegeven moment met 30 graden nog onder een dun fleecedekenZelfs locals verklaarden me voor gek maar ik kon er weinig aan doen, had het gewoon koud
Ik.moet haast wel latinobloed hebben, want integreren in Colombia valt me 100 keer gemakkelijker dan in Duitsland.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:52 schreef Skillsy het volgende:
Wie zijn naar het buitenland geëmigreerd vanwege bvb omdat je voorouders daar vandaan komen? Dus niet vanwege studie of partner. En zijn er ook mensen die hier spijt van hebben?
Wow en je woont daar nu hoelang? En serieus je voelt je daar thuis? Hoe is het leven daar? En de mensen? Mijn ouders (en ik zelf) willen naar Hongarije, maar dat is pas over aantal jaar. Ik weet niet . Ik twijfel. Subiet krijg ik spijt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik.moet haast wel latinobloed hebben, want integreren in Colombia valt me 100 keer gemakkelijker dan in Duitsland.
Geen spijt, integendeel, zou niet anders meer willen.
Je kunt ook spijt krijgen als je het niet doetquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:37 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Wow en je woont daar nu hoelang? En serieus je voelt je daar thuis? Hoe is het leven daar? En de mensen? Mijn ouders (en ik zelf) willen naar Hongarije, maar dat is pas over aantal jaar. Ik weet niet . Ik twijfel. Subiet krijg ik spijt.
2 jaar 3 maanden. Ja, geweldig land, heerlijke mensen, het leven is heel prettig en mensen nemen tijd voor elkaar. De mensen zijn nummer 1 reden naar Colombia te gaan, en er zijn er zoveel meer...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:37 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Wow en je woont daar nu hoelang? En serieus je voelt je daar thuis? Hoe is het leven daar? En de mensen? Mijn ouders (en ik zelf) willen naar Hongarije, maar dat is pas over aantal jaar. Ik weet niet . Ik twijfel. Subiet krijg ik spijt.
Ik neem aan dat je een goed betaalde baan hebt? Anders kun je toch niet rond komen. Woon je alleen of met je ouders of vriendin?
Echt tof dat je het zo naar je zin hebt. Dit hoor ik graag
Dan blijf ik rondjes reizen heujquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:52 schreef Skillsy het volgende:
Wie zijn naar het buitenland geëmigreerd vanwege bvb omdat je voorouders daar vandaan komen? Dus niet vanwege studie of partner. En zijn er ook mensen die hier spijt van hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |