abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138059933
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Amsterdam, Den Bosch, Schevingen, Wassenaar, 2e kamer, ijzeren man gedaan. Vandaag Textielmuseum en morgen Spanje

Best leuk toerist in eigen land :)
Het Textielmuseum in Tilburg kan je later nog van nagenieten. Het staat op Streetview, je kan ermee binnen rondkijken.
pi_138060250
Vond het niet heel bijzonder, maar wel ok om een keer gezien te hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138081572
Vanavond minimeet op Malta *O*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator zondag 23 maart 2014 @ 18:46:57 #279
45833 crew  Fogel
pi_138082381
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:27 schreef Barbusse het volgende:
Vanavond minimeet op Malta *O*
Hee, ik ook! :D
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_138082448
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:46 schreef Fogel het volgende:

[..]

Hee, ik ook! :D
Have fun guys.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zondag 23 maart 2014 @ 19:46:34 #281
45833 crew  Fogel
pi_138084965
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Have fun guys.
Thanks ^O^

Ik moet wel weer even omschakelen naar linksrijdende autos. De taxichauffeur vroeg zich af wat ik aan zijn kant moest :P
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_138085053
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:46 schreef Fogel het volgende:

[..]

Thanks ^O^

Ik moet wel weer even omschakelen naar linksrijdende autos. De taxichauffeur vroeg zich af wat ik aan zijn kant moest :P
_O-
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138087962
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vond het niet heel bijzonder, maar wel ok om een keer gezien te hebben
Ik was een keer in een kleiner weverijmuseum. Vrijwel alle machines werden in werking gedemonstreerd tijdens de rondleiding. Het textielmuseum is natuurlijk uitgebreider.
  Moderator zondag 23 maart 2014 @ 23:24:43 #284
45833 crew  Fogel
pi_138099036
quote:
10s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

_O-
Het was tof, leuke kroeg ook ^O^

En nu :Z
pi_138109054
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 23:24 schreef Fogel het volgende:

[..]

Het was tof, leuke kroeg ook ^O^

En nu :Z
Zekers ^O^ En geniet nu van het temperatuurverschil van bijna 25 graden. :P
  maandag 24 maart 2014 @ 15:11:34 #286
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_138115514
Moet dit weekend in Nederland zijn, daar met de trein reizen, is het een en al werkzaamheden aan het spoor :') Voordeel: frikandel eten :9 en maandag alweer naar huis (gelukkig niet met de trein).
  Moderator maandag 24 maart 2014 @ 15:53:39 #287
45833 crew  Fogel
pi_138117269
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zekers ^O^ En geniet nu van het temperatuurverschil van bijna 25 graden. :P
Ik zit al de hele dag binnen. Die mafkezen hier hebben trui aan en de verwarming aan terwijl ik in mijn t-shirt zit _O-
pi_138137067
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:53 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik zit al de hele dag binnen. Die mafkezen hier hebben trui aan en de verwarming aan terwijl ik in mijn t-shirt zit _O-
Dude, zij vinden jou de mafkees in je T-shirt met deze kou. Zitten waarschijnlijk allemaal te denken dat je ziek wilt worden _O- Welkom in de mediterranee *O*
  dinsdag 25 maart 2014 @ 08:41:04 #289
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_138146174
Tja en ook hier in Laos trekken veel mensen gelijk een jas aan als de temperatuur ook maar even onder de 25 graden duikt. Inclusief mijzelf :P
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 08:45:56 #290
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_138146237
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Moet dit weekend in Nederland zijn, daar met de trein reizen, is het een en al werkzaamheden aan het spoor :') Voordeel: frikandel eten :9 en maandag alweer naar huis (gelukkig niet met de trein).
Oh lekker...frikandel :9~ Mischien moet ik toch nog maar eens poging wagen om frikandellen te maken. De vorige keer smaakte het meer naar kipcorn :P
Modus Vivendi!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:13:34 #291
422585 Belfort
I bet it is
pi_138148058
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik moet nog een maand wachten tot ik weer frikandel kan eten -O-
Huh? Cause I can't keep track of your professions honey! Last month you were a wine connoisseur, and now you're an aspiring landscape architect, Isn't that right?
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:44:55 #292
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_138150552
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 08:41 schreef breaky het volgende:
Tja en ook hier in Laos trekken veel mensen gelijk een jas aan als de temperatuur ook maar even onder de 25 graden duikt. Inclusief mijzelf :P
Na een tijdje in een warm land wen je ook wel aan de warmte waardoor je het sneller koud hebt. Ik sliep op een gegeven moment met 30 graden nog onder een dun fleecedeken :') Zelfs locals verklaarden me voor gek maar ik kon er weinig aan doen, had het gewoon koud :P
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:51:12 #293
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_138152434
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:44 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Na een tijdje in een warm land wen je ook wel aan de warmte waardoor je het sneller koud hebt. Ik sliep op een gegeven moment met 30 graden nog onder een dun fleecedeken :') Zelfs locals verklaarden me voor gek maar ik kon er weinig aan doen, had het gewoon koud :P
Same here. Een dun dekentje of een laken voor de nachten. Al kan het hier redelijk afkoelen 's nachts. In January sliep ik met 2 dekbedden anders was het niet te doen! :P
Modus Vivendi!
pi_138162890
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:44 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Toen ik jong was vond ik het altijd raar dat mijn in zuid-frankijk wonende oom altijd een trui aanhad als hij ons bezoekte. Na 8 jaar florida kan ik het goed begrijpen.
pi_138170087
Wie zijn naar het buitenland geëmigreerd vanwege bvb omdat je voorouders daar vandaan komen? Dus niet vanwege studie of partner. En zijn er ook mensen die hier spijt van hebben?
pi_138171477
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:52 schreef Skillsy het volgende:
Wie zijn naar het buitenland geëmigreerd vanwege bvb omdat je voorouders daar vandaan komen? Dus niet vanwege studie of partner. En zijn er ook mensen die hier spijt van hebben?
Ik.moet haast wel latinobloed hebben, want integreren in Colombia valt me 100 keer gemakkelijker dan in Duitsland.

Geen spijt, integendeel, zou niet anders meer willen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_138172341
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 21:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik.moet haast wel latinobloed hebben, want integreren in Colombia valt me 100 keer gemakkelijker dan in Duitsland.

Geen spijt, integendeel, zou niet anders meer willen.
Wow en je woont daar nu hoelang? En serieus je voelt je daar thuis? Hoe is het leven daar? En de mensen? Mijn ouders (en ik zelf) willen naar Hongarije, maar dat is pas over aantal jaar. Ik weet niet . Ik twijfel. Subiet krijg ik spijt.

Ik neem aan dat je een goed betaalde baan hebt? Anders kun je toch niet rond komen. Woon je alleen of met je ouders of vriendin?

Echt tof dat je het zo naar je zin hebt. Dit hoor ik graag :)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 21:46:31 #298
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_138172764
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 21:37 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Wow en je woont daar nu hoelang? En serieus je voelt je daar thuis? Hoe is het leven daar? En de mensen? Mijn ouders (en ik zelf) willen naar Hongarije, maar dat is pas over aantal jaar. Ik weet niet . Ik twijfel. Subiet krijg ik spijt.

Je kunt ook spijt krijgen als je het niet doet :P Laat je daar in ieder geval niet door tegenhouden, dat is zonde.
pi_138178912
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 21:37 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je een goed betaalde baan hebt? Anders kun je toch niet rond komen. Woon je alleen of met je ouders of vriendin?

Echt tof dat je het zo naar je zin hebt. Dit hoor ik graag :)
2 jaar 3 maanden. Ja, geweldig land, heerlijke mensen, het leven is heel prettig en mensen nemen tijd voor elkaar. De mensen zijn nummer 1 reden naar Colombia te gaan, en er zijn er zoveel meer...

Ja, ik heb geen klagen, maar zelfs als je minder verdient, kun je ook rondkomen.

Ik woon alleen.

Je krijgt eerder spijt als je het NIET doet dan als je het wel doet. Er is zoveel meer dan postzegeltje Nederland... ;)

pi_138184867
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:52 schreef Skillsy het volgende:
Dan blijf ik rondjes reizen heuj :{w

En nergens spijt van, tis heerlijk hier O+ Fogel zit hier wel te genieten trouwens, dineren bij Bachus :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')