Heb je verder niet gelezen? Gewoon om 19.00 's avonds en niet in het weekend.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
En als er nieuwe instance is om 10 uur soches beginnen
Immersion begon heroic SOO om 10 uur in de ochtend. Volgens wowprogress.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je verder niet gelezen? Gewoon om 19.00 's avonds en niet in het weekend.
"maar" 5 dagen zegt zequote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan nog raiden ze maar 5 dagen in de week alleen 's avonds.
Daar was ik niet bij, toen had ik geen abboquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
Immersion begon heroic SOO om 10 uur in de ochtend. Volgens wowprogress.
Mja, ze hebben toch 25 man op de been weten te krijgenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij, toen had ik geen abboMaar naar mijn weten zijn dat soort runs alleen vrijwillig, je wordt er totaal niet op afgerekend als je niet komt/kan/wil.
Doe je goedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:27 schreef lifeblind het volgende:
Zo, binnen anderhalve dag heeft m'n nieuwe guild al een volledig 10m raiding team, allemaal boven 550+ gegeared, time to get shit done
EDIT: bestaat onder andere ook uit mensen die uit frustratie al eerder weggegaan waren bij m'n oude guild, maar met de meeste van ons toch goed overweg konden.
Ik alleen op zondagquote:
Nu ook alleen op donderdagavond hèquote:
Ik ben nog bij Flex part 2quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu ook alleen op donderdagavond hèEn dan wel heel SoO heroic 25 man.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:13 schreef Pino0 het volgende:
Zit nu in BG's met allemaal idioten zonder benul ivm die pre order level 90 boost..
Blizzard echt idioten
Oh dat is lekker makkelijk die mount vangenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel cloth items knalduur verkocht! En bagsEn op Timeless Isle gaat iedereen ineens coin farmen omdat al die newbie lvl 90's super simpel te farmen zijn
Hmm, dan moet ik toch even kijken hoe ik dat ga doen als ik m'n Monk naar level 90 boost.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel cloth items knalduur verkocht! En bagsEn op Timeless Isle gaat iedereen ineens coin farmen omdat al die newbie lvl 90's super simpel te farmen zijn
Speelt inderdaad wel leuk he. Vooral die bliksemschicht die meerdere tegelijk raakt blijft leuk om te spammenquote:Vanavond even mijn gebooste Ele Shaman uit geprobeerd in een heroic. Ging eigenlijk best goed. De eerste ging prut omdat ik vaak de weg kwijt was, maar de tweede eindigde ik op nummer 1 als dps. Speelt best leuk. Nu nog betere armor fixen
Chain lightningquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:09 schreef Bart84 het volgende:
[..]
Speelt inderdaad wel leuk he. Vooral die bliksemschicht die meerdere tegelijk raakt blijft leuk om te spammen(weet ff zo snel de naam van de spell niet)
Houd je van tanken? Heb je al eens Brewmaster gespeeld? Vind het denk ik wel de leukste tanking class.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:18 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Heb op Terenas alle classes al op 90 m.u.v. monk nog op 69, maar ik vind dat zo'n waardeloze class...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |