SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
Ik denk Blacksmithing. Engineering en Jewelcrafting vond ik zelf makkelijk levelen, al was dat wel met toegang tot een Miner. Dat laatste heeft voor mij met Blacksmithing nooit echt uitgemaakt; net als Leatherworking is het (vooral tot en met 300) gewoon een kut profession om te levelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt waar!?
Wat zijn de duurste professions om te levelen als je moet kiezen uit engineering, jewelcrafting, blacksmithing? Die heb ik nog niet max namelijk. Het wordt dus mijn lvl 61
Buiten gold kost profs lvlen ook nog veel tijd en moeite, en ik vind het sowieso heel vervelend om te doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
Alleen een boost naar 90 op level 60 pas doen is ook een beetje zinloos, dan heb je al best veel moeten spelenGeef dan liever gewoon 15k uit aan het levellen van professions.
Jij zit op Frostmane? Welke guild?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:30 schreef MarkyB het volgende:
BS is fucking cheap geworden sinds de laatste patch, hoef je alleen nog maar ghost iron ore te farmen.
Vanaf level 500 toch pas? Want de laatste keer dat ik keek (post-5.4) had je nog steeds een onwijze lading Mithril en Thorium Ore nodig,quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:30 schreef MarkyB het volgende:
BS is fucking cheap geworden sinds de laatste patch, hoef je alleen nog maar ghost iron ore te farmen.
Sommige mensen hebben meer tijd dan goud. 1-60 heb je echt in no time gedaan; een stuk sneller dan 60-90, en je bespaart ten opzichte van normaal levellen ook nog aardig wat goud, aangezien je 0 hoeft uit te geven aan professions en flying skill (behalve master riding).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
Alleen een boost naar 90 op level 60 pas doen is ook een beetje zinloos, dan heb je al best veel moeten spelenGeef dan liever gewoon 15k uit aan het levellen van professions.
Ja, en? Ik heb alles wat ik op lvl 90 wil hebben al op lvl 90 en zo lang is lvl 1-60 nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
Oh ja flying heb je ook nog inderdaad, dat scheelt zo weer 5k minimaal. Dan is het wel een goede idd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben meer tijd dan goud. 1-60 heb je echt in no time gedaan; een stuk sneller dan 60-90, en je bespaart ten opzichte van normaal levellen ook nog aardig wat goud, aangezien je 0 hoeft uit te geven aan professions en flying skill (behalve master riding).
We zitten hier geloof ik inmiddels bijna allemaal op Frostmane, ik ookquote:
Welke guild?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We zitten hier geloof ik inmiddels bijna allemaal op Frostmane, ik ook
Heb je niks aan, kan je toch niet in. (zo, dat klinkt arroganter dan ik het bedoelquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:39 schreef L3IPO het volgende:
Rofl
dit ben ik: http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/kraator/advanced
Onze leiderquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:39 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Rofl
dit ben ik: http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/kraator/advanced
Immersionquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:40 schreef L3IPO het volgende:
Ik ben nu toch wel benieuwd welke guild hoor
Nee, vriendinnetje van.quote:
Forum Opties | |
---|---|