Eerst gewoon die zwanenhals loshalen, misschien dat daar de rotzooi al in zit, met de plopper en een volle afvoer kun je ook de rotzooi verder het systeem in drukken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:35 schreef Lienekien het volgende:
Plopper kopen. Echt waar. Altijd proberen voor je met chemische rommel aan de gang gaat.
of plastic borden en bekertjes kopen...quote:
Pannen? Bestek?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:17 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
of plastic borden en bekertjes kopen...
bestek heb je ook van plasticquote:
Nee hoor, de vaatwasser op het riool aansluiten vlak boven de zwanenhals. Spoelt ie heel vaak alle vuil weg. Maar als ie verstopt raakt dan staat je gootsteenbak vol water.quote:
Als een spaanplaat keuken is kan je die teminste ook weggooien als je klaar bent !quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:25 schreef Catch22- het volgende:
Zwanehals losdraaien met een emmer eronder.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als een spaanplaat keuken is kan je die tenminste ook weggooien als je klaar bent !
Dop van de sifon?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:25 schreef Gieliovd het volgende:
Ik zeg ploppen met water erin, dan spoelt het meteen lekker door als het gaat.
Water drukt lekker, dus helpt ook.
Verder als dat niet lukt, voorzichtig dop van het sifon inderdaad. Let wel dat het er met een rotvaart uit komt
Dat is niet de normale gang van zaken onder een aanrecht, maar zelfs als je een dop eronder hebt heb je al eens gemeten hoeveel water en in die bak gaat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 06:53 schreef Gieliovd het volgende:
Tien minuten geleden... Why. Ach noem het een stankslot, sifon, zwanenhals...
Ik snap je probleem niet.
Ik heb hier een bekersifon hangen.
Weet jij hoe groot de wasbak is en hoe vol die zat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat is niet de normale gang van zaken onder een aanrecht, maar zelfs als je een dop eronder hebt heb je al eens gemeten hoeveel water en in die bak gaat?
Hoe groot zijn de emmers in jou huishouden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |